bøllen skriver:
Ja jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvordan dette foregår hjemme i de små hjem
Så hvis nogen har lyst til at dele hvordan I gør det " lytter " jeg interesseret på det.
Vil gerne høre :
Hvordan deler i opgaverne imellem jer
Har I et fast skema i følger eller bare hvem der kommer først
Tjaa er bare nysgerrig 
Vi har ikke noget skema eller noget. Vi har dog nogen faste rutiner hos os fx. skal jeg møde kl 07:00 når jeg har dv, og er dermed den der møder senest. Så det min opgave at sørge for at Victor er blevet luftet og har fået løbet af, samt gjort hvad han skulle. Og det samme igen med den der kommer først hjem, lufter.
Vi støvsuger ca hver anden dag, pga hundehår.
& det har vi ikke nogen aftale om, enten vasker jeg gulvet og han støvsuger eller omvendt. Opvaskeren bliver fx tømt mens en af os laver mad, også dækkes der bord i mens. Den ene fylder opvasker efter mad og den anden tager ud af bordet og tørre af osv. herhjemme hjælpes vi om det. Vi har ikke noget fast. Dog hvis den står på hakkebøffer er det manden der laver mad, hvis det wok er det mig. Vi har vores egne små regler 
- Tøjvask bliver som regl gjort i weekenderne, eller hvis jeg har en fri dag i løbet af ugen. Det oftes mig, men hvis han bliver sat i sving, eller mangler kan han dog godt. 

Anmeld