LuLy skriver:
Det er altså ikke rigtigt at der er flere gener ved et kejsersnit
Jeg har fået både aks og pks og har ingen gener haft andet end de første par uger hvor arret var ømt
Hvorimod man efter en almindelig fødsel kan få mere eller mindre varige mén som inkontinens osv 
Urininkontinens kommer altså af presset på bækken og fordi man ikke husker at træne sine bækkenmuskler. Det kan forekomme både ved vaginal fødsel og KS.. Og det kan komme af for hårdt fysisk arbejde og generelt hvis man ikke husker øvelserne. Jeg er ikke inkontinent efter mine 2 fødsler. Det var jeg i starten efter første fødsel, men det trænede jeg jo væk

Til TS; Af dem jeg kender der har fået KS, er der kun én, der har syntes det var fantastisk. Resten har ikke haft positive oplevelser med efter-gener i.f.t. arret og det med at løfte osv. Dertil skal det nævnes, at man kan risikere, at føle sig "snydt" for en fødsel, hvilket kan være ret hårdt mentalt.
Jeg er klart fortaler for at føde naturligt, men er ikke modstander af KS. Man skal selvfølgelig gøre det man er tryg ved, men jeg er overbevist om, at stort set alle førstegangsfødende synes, det virker ukendt og skræmmende at føde vaginalt - netop fordi man ikke aner hvad man går ind til. Jeg synes selv - trods smerter - at det at føde, er det mest fantastiske i verden. Jeg fik en mega sejr-følelse efter jeg havde født begge gange, men især første gang
Anmeld