Det "søde" singleliv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

gædde/gitte

Mamalou skriver:

Ved du hvad, jeg tager da med til høfest i Ulsted Jeg bor i Aalborg, så jeg kan da nok finde vej derud, hvis ellers jeg kan finde nogle der vil med  Ellers må jeg som du, og andre siger, tænke i lidt mere "kreative" baner/græsmarker

Tak for tippet

jamen så kan det jo være du møder giraffen...altså mig   ellers er der jo limfjordsfest på lørdag-om 14 dage

Der kommer som reglt et hav af forskellige mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Mamalou

DinNabo skriver:

Hejsa

Blev selv single sidst i 20'erne, og alle mine veninder havde fast kærester, så byture blev det ikke meget til (havde heller ikke selv lyst til at skulle ud og "jage" i bylivet). Så jeg oprettede en profil, som jeg også hoppede til og fra i et års tid. Min tilgang til sidst blev ikke at finde en kæreste men bare møde nye mennesker. Pludselig  (efter maaaaange dates mere end 30 på det år) mødte jeg en fantastisk mand. Vi er nu gift på 4. år og har en lille dreng.

Ja det kan være hårdt at date, men også sjovt, selv om det ikke er nogen man har kemi med. det kommer an på, hvilke forhåbninger du tager til date med. Dating sites kombineret med at møde nye mennesker gennem sportsaktiviteter og venners venner, skal nok give pote. Hvis jeg engang (forhåbentlig aldrig!) bliver single igen, ville jeg i hvert fald ikke udelukke at gå på dating sites igen i perioder. Men holde alle muligheder åbne.

Anja

Det har heller ikke være ren skidt at være på Dating.dk. I starten var det meget sjovt, og jeg synes det har været nogle spændende dates jeg har prøvet. Jeg synes bare det bliver lidt trivielt at starte "forfra" igen og igen. Samtidig har jeg oplevet at de fyre jeg har skrevet ikke har været så seriøse. Men om jeg vender tilbage, det må tiden vise. Vil først og fremmest kaste mig ud i nogle af de andre forslag der er kommet

Takker!

Anmeld

7. august 2013

Mamalou

Flodkilling skriver:

Jeg ville nok oprette mig på en af de sider med andre single med børn, tror dating.dk ( i min verden) er for dem uden børn og lidt mere unge af sind...

Kommer godt nok fra en der mødte sin mand på dating.dk

Det var også en mulighed. Måske de er lidt mere seriøse der?

Tak for tippet

Anmeld

7. august 2013

Mamalou

Storms-Mor skriver:

Hej

jeg har været single siden 11novemver 2012. da gik mig og min søns far fra hinanden ..

jeg havde det lige præcis som dig der i starten.
men nu mangler jeg virkelig os en at dele livet med og først og fremmest jeg har LYST til en kæreste ( dejligt at ha den følelse igen)
men jeg prøvede os det der dating.dk og jeg betalte en gang, så droppede jeg det igen.. det var sleeeet ikke mig ! ..

jeg blev for nylig ret så forelsket - men det var ikke gengældt

nu tænker jeg FUCK mænd!

mit råd vil være tag det stille og roligt

Jeg hopper med på "fuck-mænd-vognen" - og så alligevel ikke For jeg vil jo gerne finde en sød fyr, og mon ikke vi begge gør det. Det skal bare ikke være på Dating.dk

Anmeld

7. august 2013

Mamalou

gædde/gitte skriver:

jamen så kan det jo være du møder giraffen...altså mig   ellers er der jo limfjordsfest på lørdag-om 14 dage

Der kommer som reglt et hav af forskellige mennesker

Det er i hvert fald to gode forslag, der er værd at overveje. At jeg så får mulighed for at møde "giraffen" er kun et plus

Anmeld

7. august 2013

Tip!

Mamalou skriver:

Der er et stykke til juleøllet kommer  Men tanken om at gøre noget andet er egentlig meget god. Det er der flere der foreslår, og jeg tænker som en gal på, hvad jeg lige skal finde på.

Min veninde har foreslået, at vi skal på en lille "barrundfart" en fredag eller lørdag eftermiddag. Det kan være jeg skal holde hende op på det forslag

Tak for tippet

Du skal tage i byen for at hygge dig, drikke dig en kæp i øret.. Ikke fokuser på du skal finde generne til det næste barn.. Så går det nemmest  

Anmeld

7. august 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Jeg hopper med på "fuck-mænd-vognen" - og så alligevel ikke For jeg vil jo gerne finde en sød fyr, og mon ikke vi begge gør det. Det skal bare ikke være på Dating.dk

vil os rigtig gerne have en sød en - troede jeg havde fundet ham, men må bare komme over det og op på hesten igen

tror der skal være, som andre skriver, gennem venner, komsammen tam tam og sån

Anmeld

7. august 2013

Kamulla

Mamalou skriver:

Hvis jeg skal opsummere de forslag, der er kommet her i debatten, så er det vi singler skal gøre: Nogle mener man helt skal stoppe den "intensive" søgning på datingsiderne, og ligge det til side, da fyren kommer når man mindst venter ham. Nogle mener, at datingsiderne er positivt eventuel kombineret med de andre forslag. Det er også foreslået, at man skal tænke i andre baner, f.eks. tage til arrangementer/fester man ikke tidligere har prøvet, eller starte til en ny hobby/fritidsaktivitet. Blinddates arrangeret af omgangskredsen er også foreslået.

Jeg har af gode grunde ikke prøvet endnu, men jeg stopper i hvert fald på Dating.dk, og prøver at tænke på noget andet end at finde mr. right (selvom det nu ikke er noget der fylder voldsomt). Jeg vil nok forsøge at søge andre græsmarker. Ærgelig du bor så langt væk, ellers kunne vi tage afsted sammen

Var det noget du kunne bruge til noget?

hehe... tak for opsumeringen...  net dating har jeg droppet for længst... har været på mange dårlige opsatte dates, har været med i et tv program uden resultat, opgivet at finde manden mm. men intet sker der.. lige nu søger jeg heller ikke og har i lang tid ikke følt at jeg vil på nuværende tidspunkt.. så ja... en eller anden dag falder der vel en ned fra himlen til mig

hehe jaaa det er sku ærgeligt

Anmeld

7. august 2013

Miss-86

Mamalou skriver:

God idé. Jeg må prøve at høre nogle af dem jeg ikke har tænkt på

Det er da et forsøg værd.. 

Anmeld

10. august 2013

MorTilGustav

Oh yes, jeg er helt i samme båd som dig (og åbenbart også nogle andre stykker herinde). Har været single siden 07 og føler også jeg har prøvet ALT: Datingsider (uden held, der er sjældent kemi), at spørge alle venner og veninder om de kender nogen man kunne matche med (ja, men nej, alle er optaget..) og bare prøve at leve efter ordsproget man heeeele tiden hører: "det kommer når du mindst venter det". Så jeg lever vel lidt efter en blanding af de tre  Prøver at "være ligeglad" og tilfreds med at være alene. Og det går ok, for har det fint i mit eget selskab, men savner dog stadigt at føle at nogen holder af en  Så vi må vel bare krydse fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.