Det "søde" singleliv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.602 visninger
72 svar
29 synes godt om
6. august 2013

Mamalou

Kære tøser!

Jeg har været single siden start juni 2012, hvor min søns far og jeg gik fra hinanden. Det første lange stykke tid, var den en rigtig svær tid, så det eneste jeg kunne fokusere på var min søn, min rolle som alenemor og at få samarbejdet op at køre med faderen. Samtidig skete der også en del arbejdsmæssigt, så jeg havde mere end nok at se til. 

I løbet af juni måned begynder jeg at tænke i "kæreste-baner". Jeg begynder at savne en at dele livet med. Jeg opretter mig på Dating.dk og hold da op hvor det går. Især i starten sker der en masse, og jeg er på flere dates, men ingen fører rigtig til noget. På flere dates har der ikke været kemi, og når jeg har følt kemi har det ikke været gengældt. I dag - ikke engang 10 uger efter jeg oprettede profilen på Dating har jeg slettet den, for jeg er simpelthen kørt træt i det... Og det går mig faktisk lidt på, men hvad gør jeg når jeg virkelig ikke orker det ræs? Jeg synes det er vildt overfaldisk (er jeg også selv derinde) og så bliver det lidt det samme om og om igen. 

Jeg vil jo stadig gerne have en kæreste - uden at være desperat - og hvor finder man lige sådan en, når man kun går i byen en sjældent gang i mellem, stort set møder de samme folk hver dag (privat og på arbejde) og ikke orker dating.dk? 

Hvad siger I piger? Gode råd modtages med kyshånd!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

baby012

Få venner/inder til at arrangerer blind dat  

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

baby012 skriver:

Få venner/inder til at arrangerer blind dat  

Det var et godt bud, men der er ikke rigtig nogen muligheder... I hvert fald ikke mine tætte veninder. Må hører mig bredere omkring

Tak for tippet!

Anmeld

6. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ved det er et mega irriterende svar, men det kommer som regel når du mindst venter det

min veninde har været møllen igennem ligesom dig, bare i længere tid. Hun var på mange dates, havde nogen enkelte kærester som viste sig at være udnyttende idioter efter kort tid. Hun fik nok, slettede profilen og tænkte "fuck mænd" 

et par måneder efter er hun til fødselsdag hos en veninde. her møder hun en fyr, og de snakker rigtig godt sammen. Idag har de været kærester i knap 1år

tålmodighed tror jeg er den eneste løsning, hvis man giver op på datinglivet.  

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Mor11 skriver:

Jeg ved det er et mega irriterende svar, men det kommer som regel når du mindst venter det

min veninde har været møllen igennem ligesom dig, bare i længere tid. Hun var på mange dates, havde nogen enkelte kærester som viste sig at være udnyttende idioter efter kort tid. Hun fik nok, slettede profilen og tænkte "fuck mænd" 

et par måneder efter er hun til fødselsdag hos en veninde. her møder hun en fyr, og de snakker rigtig godt sammen. Idag har de været kærester i knap 1år

tålmodighed tror jeg er den eneste løsning, hvis man giver op på datinglivet.  

Det er jo også det jeg lidt tænker, derfor har jeg slettet profilen. Det var sjovt i starten, men hold da op hvor får man nok... Synes at have hørt om et kinesisk ordsprog der siger noget i retning af, at når man søger skal man stoppe med at lede - og det er nok meget sandt

Anmeld

6. august 2013

Trine89

Hva med at prøve med et andet site? 
Kender en som brugte noget der hedder elitedaters, og det havde hun nu meget god succes med. 

Men ellers jah, så er det med at finde nogle som kan sætte dig op på nogle blind dates. 

Og ellers må genert heden pakkes væk og så må man opsøge dem man alligevel vender sig efter i supermarkedet, hen og spør' om de er optaget og hvis de ikke er det så er det med at invitere dem på en date

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Trine89 skriver:

Hva med at prøve med et andet site? 
Kender en som brugte noget der hedder elitedaters, og det havde hun nu meget god succes med. 

Men ellers jah, så er det med at finde nogle som kan sætte dig op på nogle blind dates. 

Og ellers må genert heden pakkes væk og så må man opsøge dem man alligevel vender sig efter i supermarkedet, hen og spør' om de er optaget og hvis de ikke er det så er det med at invitere dem på en date

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om

Uha det sidste forslag kommer jeg aldrig til... Selvom det ville være fedt, hvis jeg turde... Det gør jeg bare ikke. 

Jeg tror jeg skal have en pause fra datingsiderne, men når og hvis jeg vender tilbage, vil jeg prøve den side du foreslår. 

Tak for tippene

Anmeld

6. august 2013

Trine89

Mamalou skriver:

Uha det sidste forslag kommer jeg aldrig til... Selvom det ville være fedt, hvis jeg turde... Det gør jeg bare ikke. 

Jeg tror jeg skal have en pause fra datingsiderne, men når og hvis jeg vender tilbage, vil jeg prøve den side du foreslår. 

Tak for tippene

Jah det kræver nok lidt og gå hen til en fremmed i et supermarked eller hvor det nu er. Jeg ville nu heller ikke selv ture det. 

Men jah det der netdating kan godt blive lidt trivielt i længden, det går fra at være nogle "seriøse" til at være de der bare vil have noget på den dumme. puuha. 

Men held og lykke med jagten, jeg har en gang hørt en kvinde sige at det man leder efter er ikke nødvendigvis det man gerne vil have, så måske man også skal tænke i nogle andre baner

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Trine89 skriver:

Jah det kræver nok lidt og gå hen til en fremmed i et supermarked eller hvor det nu er. Jeg ville nu heller ikke selv ture det. 

Men jah det der netdating kan godt blive lidt trivielt i længden, det går fra at være nogle "seriøse" til at være de der bare vil have noget på den dumme. puuha. 

Men held og lykke med jagten, jeg har en gang hørt en kvinde sige at det man leder efter er ikke nødvendigvis det man gerne vil have, så måske man også skal tænke i nogle andre baner

Det lyder meget fornuftigt

Tak for det!

Anmeld

6. august 2013

Majeha

Har det lidt som dig. Dog er vores brud meget nyt, og ser bare frem til at nyde min single tilværelse et godt stykke tid. Kan dog godt savne en partner at dele ting med, men min "frygt" er længeresigtet. Finder jeg nogensinde en, jeg kan leve med eller ender jeg som den skøre kattedame?! Og hvor findes mulighederne? Føler ikke mit liv går op i andet end børn og at få det hele til at hænge sammen. Og den største frustration, jeg har; Når jeg at få et barn til (hvilket jeg gerne vil) inden det er for sent?! Er jo ikke ung mere 

Jeg har aldrig, og kommer nok heller aldrig til at oprettte en datingprofil. Kan ikke se noget galt i det, overhovedet, men det er bare ikke mig. 

Så har desværre ikke nogle gode råd, men ville bare sige, jeg kender følelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.