Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilGustav skriver: Hehe, sejt! Jeg bor faktisk lide udenfor Herning nu, og her er det virkelig længe siden jeg har været "i byen", så jeg aner ikke hvor man går hen for at feste Men er da også i Århus i ny og næ, når vennerne holder fest
Hehe, sejt! Jeg bor faktisk lide udenfor Herning nu, og her er det virkelig længe siden jeg har været "i byen", så jeg aner ikke hvor man går hen for at feste Men er da også i Århus i ny og næ, når vennerne holder fest
Jeg kommer oprindelig fra Vestjylland og har været i byen i Hernibg nogle gange Ja man kommer hurtigt ud af "form" når ikke man kommet afsted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Jeg kommer oprindelig fra Vestjylland og har været i byen i Hernibg nogle gange Ja man kommer hurtigt ud af "form" når ikke man kommet afsted
Hehe, ja. Jeg har nu altid mest været til private fester og har kun meget få gange været i byen i Århus selvom jeg boede der i 8 år Lidt synd, for det er jo rigtig sjovt og chancen for at møde nye mennesker er jo noget større end når man bare sidder og hygger med de gode gamle venner, og ofte ikke kommer videre ud på bar/disko.. Men hvis du er frisk på en bytur i Herning engang må du endelig sige til! Jeg har faktisk INGEN single veninder, når jeg tænker over det, og det er bare liiidt sjovere at gå i byen med andre singler, da man så er "på samme mission"
Hej
Jeg kender flere singler med børn, som har og har haft rigtig gode erfaringer med Single Plus. Det er en aktivitetsforening for singler med børn. Der er både arrangementer med og uden børn og folk skulle være åbne og ikke desperate; om ikke andet kan man i første omgang få et netværk blandt andre singler med børn. Ellers kan jeg anbefale Running Dinner. Begge dele googler du blot på nettet.
Held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128