Det "søde" singleliv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Jeg har også indtrykket af, at jeg bliver fravalgt fordi jeg har min søn. Men det er også helt okay, for hellere det end at en fyr går ind til noget, han alligevel ikke mener han kan/vil leve op til - hvis du forstår? 

Det lyder rigtig spændende med din date - eller hvad man kalder en fyr, man har set 5 gange Jeg kan sagtens følge dig i, at det er rart med noget Pernille-tid - det lyder meget genkendeligt!

Bliver lidt nysgerrig på hvor i byen du mødte ham? På bar eller diskotek? Virker måske lidt som et underligt spørgsmål, men min veninde har nævnt at hun mener vi skal på "bar-rundtfart" og lede efter en sød fyr til mig

Forstår hvad du mener og du har helt ret - og det er også helt fair de vælger en fra fordi man har barn men når man sidder i det så kan det sgu virke lidt svært at tro på man nogensinde finder en

Jeg var med en veninde i byen - vi har en bytur ca hver 2 måned og der mødte jeg ham - er du fra København? Jeg mødte ham på Sørens - det er vel mere en bar end et diskotek - vi har haft rigtig svært ved at finde ud af hvor vi skulle tag hen - man gider jo alligevel ikke sidde der med alle dem på 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

MorTilGustav

Mamalou skriver:

Jeg er nok ude i samme taktik. Hvis jeg krydser fingere for dig, krydser du så for mig?

Vi skal også huske på fordelene ved at være alene, for der er et par stykker Selvom jeg savner en at dele hverdagen med!

Yes, jeg krydser 

Åh, det kunne nu være skægt med en "single-mom-bytur"

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Forstår hvad du mener og du har helt ret - og det er også helt fair de vælger en fra fordi man har barn men når man sidder i det så kan det sgu virke lidt svært at tro på man nogensinde finder en

Jeg var med en veninde i byen - vi har en bytur ca hver 2 måned og der mødte jeg ham - er du fra København? Jeg mødte ham på Sørens - det er vel mere en bar end et diskotek - vi har haft rigtig svært ved at finde ud af hvor vi skulle tag hen - man gider jo alligevel ikke sidde der med alle dem på 20

Man kan godt blive ramt af håbløshed ind i mellem og tænke at man faneme aldrig møder nogen. Jeg bor i Aalborg, og er slet ikke kendt i KBH's "natteliv".

Hvordan går det med din date? Er ret så nysgerrig

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

MorTilGustav skriver:

Yes, jeg krydser 

Åh, det kunne nu være skægt med en "single-mom-bytur"

Jeg er frisk! Og tager også gerne turen til Århus (hvor jeg kan se at du kommer fra)

Anmeld

25. august 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Man kan godt blive ramt af håbløshed ind i mellem og tænke at man faneme aldrig møder nogen. Jeg bor i Aalborg, og er slet ikke kendt i KBH's "natteliv".

Hvordan går det med din date? Er ret så nysgerrig

Vær bare nysgerrig)) vi dater stadig og det er bare super hyggeligt - han er sød

Anmeld

25. august 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Jeg er frisk! Og tager også gerne turen til Århus (hvor jeg kan se at du kommer fra)

Det er frisk ærgerligt jeg er fra Kbh ellers havde jeg været frisk 

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Vær bare nysgerrig)) vi dater stadig og det er bare super hyggeligt - han er sød

Det er en god start! Det skader ikke noget at date en sød fyr

- og rigtig ærgeligt at du bor i KBH, for du er så velkommen til at joine

Anmeld

25. august 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Det er en god start! Det skader ikke noget at date en sød fyr

- og rigtig ærgeligt at du bor i KBH, for du er så velkommen til at joine

Nej gør det helt sikkert ikke krydser finger for at der også kommer en god date til dig

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Nej gør det helt sikkert ikke krydser finger for at der også kommer en god date til dig

Takker! Mon ikke han dukker op før eller siden 

Anmeld

27. august 2013

MorTilGustav

Mamalou skriver:

Hehe, sejt! Jeg bor faktisk lide udenfor Herning nu, og her er det virkelig længe siden jeg har været "i byen", så jeg aner ikke hvor man går hen for at feste  Men er da også i Århus i ny og næ, når vennerne holder fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.