Mamalou skriver:
Jeg har også indtrykket af, at jeg bliver fravalgt fordi jeg har min søn. Men det er også helt okay, for hellere det end at en fyr går ind til noget, han alligevel ikke mener han kan/vil leve op til - hvis du forstår?
Det lyder rigtig spændende med din date - eller hvad man kalder en fyr, man har set 5 gange
Jeg kan sagtens følge dig i, at det er rart med noget Pernille-tid - det lyder meget genkendeligt!
Bliver lidt nysgerrig på hvor i byen du mødte ham? På bar eller diskotek? Virker måske lidt som et underligt spørgsmål, men min veninde har nævnt at hun mener vi skal på "bar-rundtfart" og lede efter en sød fyr til mig 
Forstår hvad du mener og du har helt ret - og det er også helt fair de vælger en fra fordi man har barn men når man sidder i det så kan det sgu virke lidt svært at tro på man nogensinde finder en
Jeg var med en veninde i byen - vi har en bytur ca hver 2 måned og der mødte jeg ham - er du fra København? Jeg mødte ham på Sørens - det er vel mere en bar end et diskotek - vi har haft rigtig svært ved at finde ud af hvor vi skulle tag hen - man gider jo alligevel ikke sidde der med alle dem på 20
Anmeld