jeg synes han lyder som typen der vil have styr på ALT før pb. Men ved du hvad? Der kommer aldrig styr på ALT, der er altid lige et eller andet, især med et job som selstændig! Det sidste er et valg HAN har taget, velvidende at han også gerne vil have en familie, jamen så må han jo få de to ting til at forenes, for han vil højst sandsynligt altid have travlt med det job, og det må han bare se i øjnene.
Jeg kunne forstå ham hvis han havde 100 forskellige ting han gerne ville nå, og som ikke kan gøres med et barn. Fx rejse USA rundt på må og få, afslutte uddannelse og finde et stabilt job. Men det er jo ikke dét der er problemet, lyder det til. Så hvad er det egentlig han venter på?? Det synes jeg du skal spørge ham om i dit brev.
Hvis han venter på at han får mere tid, så understreg lige med en stor fed tusch at det IKKE sker, med mindre i skal vente til i når pensionsalderen 
børn passer aldrig 100% ind, de er dyre, tidskrævende og stjæler al energi, men de er dét værd! Og man lærer lynhurtigt at tilpasse sit liv efter dem 
har i snakket om frygt? Måske er han skide bange for forabdringen, og derfor trækker i land, hver gang i nærmer jer Pb. Han ser dig være SÅ klar, så måske er han bange for ikke at slå til og dermed skuffe dig? I så fald, skal han vide at alle bliver pisse bange på et tidspunkt, også dig, men det er en helt normal del af processen, netop fordi man så brændende ønsker at gøre det bedste for det lille væsen, man sætter i verden 
håber du når ind til kernen, og finder en god løsning 
Anmeld