Brev til min kæreste om skrukhed/ulykkelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Flødebollen

Miss-86 skriver:

Dejligt, du kan forstå mig ..

Du har så evig ret - Hvis ikke her, HVOR SÅ ?

Præcis

Jeg har satme også lukket gylle ud her - og min mand sætter vist stor pris på det - ellers var det jo gået ud over ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Miss-86

Kathepige skriver:

Præcis

Jeg har satme også lukket gylle ud her - og min mand sætter vist stor pris på det - ellers var det jo gået ud over ham

Jaa det er alletiders at man komme ud med alle sine tanker her ..
Også er det folk i samme båd, eller som har været..

Anmeld

5. august 2013

Little_me

Vil bare lige sende dig et håber det går for dig...

Anmeld

5. august 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Jaa, jeg skriver rigeligt for tiden om min skrukhed herinde, meeen det er jo også stedet for det.

Jeg har i et stykke tid tænkt over at jeg vil skrive et brev til min kæreste, hvor i mine følelser omkring PB står i..

Jeg har tænkt mig at skrive til ham, at næsten hverdag prøver jeg at holde igen med at snakke PB for hans skyld, samt hvor ulykkelig jeg egentlig er, at det er frustrerende at han ikke kan sætte en tidshorisont, at det er et kompromis for mig hverdag at skulle vente på PB, men at han vil ikke gå på kompromis, at jeg er meget ulykkelig og mit hjerte er knust, det er kun ham der har den endelige beslutning, at jeg tit har en facade på overfor andre ISÆR når der bliver snakket baby/børn, osv..

Nogle tanker i forbindelse med dette?
Eller noget I synes jeg skulle skrive?

*Ønsker ikke kritik af at jeg vil skrive et brev eller at der bliver skrevet at jeg ikke skal nævne det for ham IGEN, for brevet er noget han skal læse og tænke over. Desuden er det ikke lige med det samme jeg får skrevet brevet, jeg vil tænke nøje over hvad jeg skriver og give mig god tid.

Har du overvejet at give ham et ultimatum?

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Har du overvejet at give ham et ultimatum?

Som hvad fx.?

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Little_me skriver:

Vil bare lige sende dig et håber det går for dig...

Tak for det

Anmeld

5. august 2013

Tulipan

Det lyder som en rigtig god ide
Han blir nødt til snart at sætte en dato. Han har kørt rundt med dig alt for længe og det er simpelthen ikke fair! Det er heller ikke sundt for jeres forhold at han bestemmer alt
Hvis du skal give ham et ultimatum kan det fx være at han har til den 1. til at bestemme en dato. Hvis ikke bestemmer du en. Noget i den stil

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Det lyder som en rigtig god ide
Han blir nødt til snart at sætte en dato. Han har kørt rundt med dig alt for længe og det er simpelthen ikke fair! Det er heller ikke sundt for jeres forhold at han bestemmer alt
Hvis du skal give ham et ultimatum kan det fx være at han har til den 1. til at bestemme en dato. Hvis ikke bestemmer du en. Noget i den stil

Ja, problemet er bare, at hvis jeg så bestemmer en dato...
Hvad så når vi kommer til den og han fortsat bruger gummi?

Anmeld

5. august 2013

LinLin

Jeg tror det er første gang jeg skriver i en af dine skruktråde men helt ærligt: jeg var blevet sindssyg!!!

Hvis det var mig havde jeg altså givet ham et ultimatum, når der er gået så lang tid og han har ændret mening flere gange; Præcis dato for pb eller farvel.... Det lyder hårdt, men jeg ville ikke kunne gå i det der "måske dér - nej ikke alligevel..."

Anmeld

5. august 2013

Flødebollen

Miss-86 skriver:

Ja, problemet er bare, at hvis jeg så bestemmer en dato...
Hvad så når vi kommer til den og han fortsat bruger gummi?

Så har i bare ikke sex.

Så finder han ud af det på den hårde måned.

Er enig med Anonym23: Det er alt for længe, han har sat dagsordenen. Det kan ikke passe, det er ham alene, der har tungen på vægtskålen. Du burde jo også have noget at skulle have sagt - og man burde kunne finde et kompromis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.