Er det værd at bruge dit liv på den måde ? Det lyder som om, at du lever hver dag i et håb om fremtiden, i stedet for at nyde nuet.
Jeg har ikke læst dine andre tråde, men ud fra det du skriver her i tråden, at han lovet to gange, for så at ændre mening...Sådan synes jeg ikke at man kan behandle den man skulle forestille at elske.
Jeg ville synes ideen med brevet var ok, hvis i ikke rigtig kunne komme igang med snakken om at få barn, men det lyder til, at i alt rigeligt har snakket om det. Og nu "må" du ikke snakke om det. -Det lyder helt forkert i mine ører. Hvorfor skulle du dog ikke snakke om det, når det er noget du tydeligvis gerne vil i dit liv ? Og hvis ikke kæresten er den, der er nærmest til at snakke med om det, hvem er så ?
Jeg ville ikke kunne leve på den måde. Jeg ville føle, at jeg spildte mit liv.
Stor krammer herfra
.
Jeg MÅ gerne snakke om det, men en hel del herinde rådede mig til at lade emnet ligge, så han kunne få ro omkring det!
Min kæreste har på intet tidspunkt sagt at jeg ikke måtte snakke med ham om det - Tværtimod! Han har intet imod det..
Jeg går ikke i et håb hver dag, for det er ikke i mine tanker hver evig eneste dag, døgnet rundt.. Men det dukker op i tide og utide og forsvinder jo ikke helt.. Men jeg går ikke i håbet om at NU ER DET IDAG han er klar.. Jeg vil bare gerne have en tidshorisont, eller have ham til at sige noget mere end Jeg er ikke klar!
Jeg vil have ham til at forstå, hvordan jeg føler det!
På trods af alt det her skrukhed, SÅ har vi det fantastisk sammen og har lige været på en super dejlig ferie sammen..
Vi elsker hinanden højt og jeg vil ikke undvære ham! Jeg VED at han vil have børn, så synes nu ikke det er spildt. Vi har trods alt været sammen i snart 10 år, det vil jeg da ikke smide ud!