ES90 skriver:
Hej.
Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen i de her tråde.
Min ærlige og uforbeholdne mening er, at han holder dig hen.. Jeg tror ikke han nogensinde bliver klar til (eller vil have) børn. Samtidig vil han da helt sikkert ikke miste dig, så han trækker den så lang tid som overhovedet muligt..
At gå og være skruk i flere år er altså ikke sundt eller fair!
Jeg må nok erkende, at jeg havde trukket stikket for længst, hvis jeg stod i din situation.
Forstår godt din frustration! Sæt ham stolen for døren, og gør op med dig selv om du vil vente mere.. Tror desværre du venter forgæves 
Han holder mig hen på den måde, at han selv prøver at blive klar.
MEN jeg ved at han vil have børn, det har vi snakket om langt inden jeg blev skruk.. Vi snakkede om det da vi var 18-19 år, hvor vi absolut ingen planer havde om at skulle have det på det tidspunkt.
Vi har snakket om, at vi vil have børn og vi vil have dem sammen.. Jeg har sagt til ham, at HVIS han ikke ønskede børn, skulle han sige det og det er ikke tilfældet.
- Vil sige at min kæreste er en der siger sin ærlige mening, hvis han bliver spurgt også selvom den ikke altid er sjov at høre!
Men ja, at sætte stolen for døren, skulle jeg have gjort.
Men mange andre herinde, har skrevet at jeg skulle vente på ham, at jeg ikke skulle presse på og snakke for meget om det..
Og nu er der så en del af jer, som skriver noget andet.. Såå let er det ikke.
Anmeld