Miss-86 skriver:
Jaa, jeg skriver rigeligt for tiden om min skrukhed herinde, meeen det er jo også stedet for det.
Jeg har i et stykke tid tænkt over at jeg vil skrive et brev til min kæreste, hvor i mine følelser omkring PB står i..
Jeg har tænkt mig at skrive til ham, at næsten hverdag prøver jeg at holde igen med at snakke PB for hans skyld, samt hvor ulykkelig jeg egentlig er, at det er frustrerende at han ikke kan sætte en tidshorisont, at det er et kompromis for mig hverdag at skulle vente på PB, men at han vil ikke gå på kompromis, at jeg er meget ulykkelig og mit hjerte er knust, det er kun ham der har den endelige beslutning, at jeg tit har en facade på overfor andre ISÆR når der bliver snakket baby/børn, osv..
Nogle tanker i forbindelse med dette?
Eller noget I synes jeg skulle skrive?
*Ønsker ikke kritik af at jeg vil skrive et brev eller at der bliver skrevet at jeg ikke skal nævne det for ham IGEN, for brevet er noget han skal læse og tænke over. Desuden er det ikke lige med det samme jeg får skrevet brevet, jeg vil tænke nøje over hvad jeg skriver og give mig god tid.
Har hvis efterhånden læst de fleste af dine skruk tråde, og hvor føler jeg altså med dig.
har heldigvis aldrig selv prøvet at været skruk, da vi rimelig samtidig bare blev enig om vi gerne ville have børn.
jeg syntes 2 år er længe , har ikke helt styr på hvor længe han har " holdt dig hen " men syntes det lyder fint med et brev.
jeg er så nok også typen der ville sætte min mand stolen for døren hvis det var Mig. Hatten af for du " gider " blive ved med at vente på ham. Jeg håber så inderligt for dig han bliver klar og ikke bare holder dig hen. Det ville da være frygtelig.
og sat lidt på en spids så håber jeg ikke projekt baby volder problemer når/ hvis I kommer igang .
For at et brev vil sætte tanker igang hos ham . ( ved min svigerinde ønskede et barn mere, det gjorde manden så ikke. Hun droppede beskyttelse og sagde så måtte han holde sig . Behøver jeg sige det endte med et barn mere