Brev til min kæreste om skrukhed/ulykkelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Tak eller

Hehe, jaa, altså det er jo en prøvelse.. Hihi.

Nåe, men jeg er kun tålmodig pga. kærligheden

Du er fantastisk tålmodig!
Håber din nye taktik vil virke på ham
Kæmpe knus og held og lykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Tak..
Ja, jeg  må indrømme jeg ikke lige havde troet jeg kunne være så tålmodig, men jeg er sikker på det giver 'pote' en dag

Tusind tak, håber også den nye taktik hjælper

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Kan se du også har ventet et par år på din kæreste - Så du kender alt til det

Anmeld

8. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Kan se du også har ventet et par år på din kæreste - Så du kender alt til det

Hehe ja det tog også et par år og mange frustrationer, skænderier og tårer fra min side at nå til at starte. Og det er så 10 mdr siden og er ikke nået til en scanning med liv endnu... Så det er stadig hårdt
Men der kommer ro på forholdet når man først går i gang. Vores forhold har aldrig været bedre end det sidste år selvom vi har været igennem en abort. Det er nok fordi det er så stor en kærlighedserklæring at man begynder at lave et barn sammen
Håber virkelig for dig at I snart når dertil!

Anmeld

8. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Hehe ja det tog også et par år og mange frustrationer, skænderier og tårer fra min side at nå til at starte. Og det er så 10 mdr siden og er ikke nået til en scanning med liv endnu... Så det er stadig hårdt
Men der kommer ro på forholdet når man først går i gang. Vores forhold har aldrig været bedre end det sidste år selvom vi har været igennem en abort. Det er nok fordi det er så stor en kærlighedserklæring at man begynder at lave et barn sammen
Håber virkelig for dig at I snart når dertil!

Årh, så kan jeg høre at det er alle tårerne/skænderierne værd
Det er nu længe siden vi har skændtes over det, jeg har holdt meget lav profil i dette år med snakken om baby!

Jeg håber at der snart er liv hos jer.. Troede jeg ellers der var, efter hvad jeg kunne læse på din profil ..

Anmeld

9. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Årh, så kan jeg høre at det er alle tårerne/skænderierne værd
Det er nu længe siden vi har skændtes over det, jeg har holdt meget lav profil i dette år med snakken om baby!

Jeg håber at der snart er liv hos jer.. Troede jeg ellers der var, efter hvad jeg kunne læse på din profil ..

Jeg har testet positiv, men jeg er ikke blevet skannet endnu da jeg kun er 5+6, venter på jeg skal blive over 6+2 så jeg kan blive skannet. Jeg tør ikke rigtigt tro på at der er liv derinde efter hvor hårdt det var sidste gang. Så jeg venter bare på tiden skal gå så jeg kan blive skannet i næste uge....

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Jeg har testet positiv, men jeg er ikke blevet skannet endnu da jeg kun er 5+6, venter på jeg skal blive over 6+2 så jeg kan blive skannet. Jeg tør ikke rigtigt tro på at der er liv derinde efter hvor hårdt det var sidste gang. Så jeg venter bare på tiden skal gå så jeg kan blive skannet i næste uge....

Okay, jeg krydser alt hvad der kan krydses ..

Håber lykken smiler til jer denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.