Hvornår omklædning alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

esioul

Frederikke80 skriver:

Hvornår synes I børn kan klæde om til svømmehal alene? Eller hvornår kunne jeres?

Har lige været på ferie her i DK hvor der var et vandland, og der blev jeg meget upopulær fordi min søn på 6 år klædte om inde hos damerne. Jeg havde snakket med ham om at han egentlig var gammel nok til at gå ind til herrerne, men han ville gerne med mig, og ville helt ærligt heller ikke være 100% sikker på han blev vasket ordentligt hvis han skulle klare det alene.

Er det kun mig der ikke kan se det store problem i at en forholdsvis lille dreng på 6 år klæder om inde hos damerne, eller er det mig der brude presse min dreng lidt mere?

Nu har jeg ingen børn endnu.

Men jeg synes ikke man kan sætte alder på, da det er individuelt hvornår ens barn er klar til at klæde om alene.

Personligt har jeg ikke noget imod drenge er med inde i dame omklædningen.

Men selvfølgelig skal de selv klæde om i herreomklædningen hvis de kan.

Det er da ret surt for den enlige mor med en søn, hvis han ikke måtte komme med sin mor og få hjælp til omklædningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

LinLin

Slowli skriver:

Jeg ville ikke give et barn igen, læs hvad jeg skriver i stedet for. Har ikke noget imod små børn er med inde så længe de er opdraget til at holde øjnene for sig selv. Længere er den ikke.

Nej - men du ville være "rap nok i kæften" eller hvad det var du skrev til at du ville gøre det til en voksen - ergo vil du vel være i stand til at gøre det samme ved et barn...

Men tror da bare du skal holde dig væk fra offentlige omklædningsrum så

Anmeld

3. august 2013

Slowli

Laulund87 skriver:

Forstår dig slet ikke Men det skal jeg nok heller ikke..

Nej og jeg forstår ikke at folk ikke kan respektere andres grænser og det kommer jeg heller aldrig til. Derudover så gider jeg helt seriøst ikke diskutere dette emne mere. Jeg har sagt min mening og kan folk ikke respektere den, så er det bare too bad.

Anmeld

3. august 2013

Slowli

LinLin skriver:

Nej - men du ville være "rap nok i kæften" eller hvad det var du skrev til at du ville gøre det til en voksen - ergo vil du vel være i stand til at gøre det samme ved et barn...

Men tror da bare du skal holde dig væk fra offentlige omklædningsrum så

Nej for sådan er jeg ikke overfor børn. Det er ikke deres skyld hvis deres forældre ikke opdrager dem til at have respekt for andre mennesker.
Tja det synes du vel at jeg skal. Og jeg er sådan set ligeglad med hvad du synes. Der skal være plads til alle. Også dem der ikke gider blive overbegloet. Men som jeg også skrev til en anden så gider jeg ikke diskutere dette emne mere.

Anmeld

3. august 2013

Laulund87

Slowli skriver:

Nej og jeg forstår ikke at folk ikke kan respektere andres grænser og det kommer jeg heller aldrig til. Derudover så gider jeg helt seriøst ikke diskutere dette emne mere. Jeg har sagt min mening og kan folk ikke respektere den, så er det bare too bad.

Børn er det mest uskyldige i hele verden!

Men du lader bare være med at svare hvis du ikke gider spilde tid på det Men man må nok forvente nogle reaktioner med sådan en ekstrem holdning og som er langt fra de fleste..

Anmeld

3. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Slowli skriver:

Tja og jeg synes at det er vildt at folk ikke kan respektere andres grænser. Jeg hader at blive overbegloet ligemeget hvem det er. Men er det voksne så er jeg rap nok i replikken til at give dem igen. Men man kan godt opdrage sine børn til ikke at overbeglo andre.

Jeg har det fuldstændig ligesom dig!! Jeg synes også det er vildt ubehageligt hvis en f.eks. 4 årig dreng står og decideret glor på mig
Og ja...jeg ved godt det er fordi kvinder ser anderledes ud og at drengebørn bare er nysgerrige men alligevel....

Anmeld

3. august 2013

LinLin

Slowli skriver:

Nej for sådan er jeg ikke overfor børn. Det er ikke deres skyld hvis deres forældre ikke opdrager dem til at have respekt for andre mennesker.
Tja det synes du vel at jeg skal. Og jeg er sådan set ligeglad med hvad du synes. Der skal være plads til alle. Også dem der ikke gider blive overbegloet. Men som jeg også skrev til en anden så gider jeg ikke diskutere dette emne mere.

Det skriver du jo netop der ikke skal være - eftersom du ikke vil have helt naturlige børn der kigger interesseret på andre mennesker i det omklædningsrum DU skal være i

Anmeld

3. august 2013

Slowli

LinLin skriver:

Det skriver du jo netop der ikke skal være - eftersom du ikke vil have helt naturlige børn der kigger interesseret på andre mennesker i det omklædningsrum DU skal være i

Man er også et helt naturligt barn selvom man er opdraget til ikke at glo på andre mennesker i et omklædningsrum. Det er bare ganske almindelig respekt man lærer dem.

Anmeld

3. august 2013

modesty

LLN skriver:

Jeg tror du skifter mening når din datter bliver ældre.

På vores skole kælder drenge og piger ikke om sammen og har ikke gjort det i de sidste 8 år.

På min skole klædte vi om og tog bad sammen til 3. klasse. Det har aldrig generet mig, hverken dengang eller nu. Sådan som jeg ser det, er det voksne der har travlt med at seksualisere og fremmedgøre den nøgne krop - ikke børnene.

Anmeld

3. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LLN skriver:

Jeg tror du skifter mening når din datter bliver ældre.

På vores skole kælder drenge og piger ikke om sammen og har ikke gjort det i de sidste 8 år.

Hm, jeg har ikke skiftet mening - og min datter er 19 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.