Hvornår omklædning alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Det rør heller ikke mig.. Men her hvor vi bor er "grænsen" på de 7 år, det er også helt fint..

Mht, andre som skriver at pigerne bliver forlegne når der kommer en dreng ind i pigen omklædningen, så gælder det vel også omvendt kunne jeg forestille mig..

Når jeg er i svømmehal men min søn, så stirrer han ikke på andre "damer"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Joan ( Smallie )

Slowli skriver:

Jeg synes personligt ikke det er skide rart at blive overbegloet når man står og gør sig klar til at skulle i svømmehallen eller badeland. Og det er altså drenge ned fra 4-års alderen der står og stirrer. Synes ikke det er rart i et DAME omklædningsrum at der er drenge derinde.

Ej ok og det gør de små piger ikke eller hva?

Hvis i ser noget forkert i at en dreng på 6 år er med inde i dame omklædning så er det altså jer der har en forkert tankegang.

De er slet ikke så gamle de tænker sex endnu og hvis de kigger på andre ja så er det måske fordi de ikke er vant til at se mor og far nøgen.

Min søn er 6 år og jeg kunne ALDRIG drømme om at sende ham ind i et omklædnings rum alene han ikke kender. Det er han slet ikke moden nok til og der vil gå panik i ham.

Vi har så travlt med at gøre vores børn voksne.

Anmeld

3. august 2013

LLN

isabellasmor skriver:

ja... i den alder gør de da det samme i skolerne? de er ikke (forhåbentlig) seksuelt aktive endnu i den alder, og er de det, så er de vel også modne nok til at kunne klare tingene selv tænker jeg ? det er jo forældrene der afgøre og kender deres barn bedst, tror da ikke man tager et modent barn som sagtens kan alene, med ind i modsatte køns omklædning, trods dét?

det håber jeg da i hvert fald ikke, for dét ville jeg ikke synes om...

og nu skriver jeg seksuelt aktive, men mener selvfølgelig i det hele taget DÈR, hvor, at et kig på damernes bryster indebærer rejsning og seksuelle tanker.....

Jeg tror du skifter mening når din datter bliver ældre.

På vores skole kælder drenge og piger ikke om sammen og har ikke gjort det i de sidste 8 år.

Anmeld

3. august 2013

isabellasmor

LLN skriver:

Jeg tror du skifter mening når din datter bliver ældre.

På vores skole kælder drenge og piger ikke om sammen og har ikke gjort det i de sidste 8 år.

meget vel du tror jeg gør det, men det tror jeg ikke jeg gør 

men okay, man kan aldrig sige aldrig 

Anmeld

3. august 2013

LinLin

Slowli skriver:

Tja og jeg synes at det er vildt at folk ikke kan respektere andres grænser. Jeg hader at blive overbegloet ligemeget hvem det er. Men er det voksne så er jeg rap nok i replikken til at give dem igen. Men man kan godt opdrage sine børn til ikke at overbeglo andre.

Jamen det er da flot at du ville kunne give en 4-årig igen...

Ved ikke hvad jeg ellers lige skal svare til det du skriver, for det ligger mig godt nok fjernt at tænke at et lille barn er så "respektløs" at det kigger på nøgne kroppe i et omklædningsrum!?

Anmeld

3. august 2013

Slowli

Joan ( Smallie ) skriver:

Ej ok og det gør de små piger ikke eller hva?

Hvis i ser noget forkert i at en dreng på 6 år er med inde i dame omklædning så er det altså jer der har en forkert tankegang.

De er slet ikke så gamle de tænker sex endnu og hvis de kigger på andre ja så er det måske fordi de ikke er vant til at se mor og far nøgen.

Min søn er 6 år og jeg kunne ALDRIG drømme om at sende ham ind i et omklædnings rum alene han ikke kender. Det er han slet ikke moden nok til og der vil gå panik i ham.

Vi har så travlt med at gøre vores børn voksne.

Det har overhovedet ikke noget som helst med noget seksuelt at gøre. Jeg gider ikke blive overbegloet i en svømmehal, ligemeget hvem det er. Længere er den ikke.

Anmeld

3. august 2013

Slowli

LinLin skriver:

Jamen det er da flot at du ville kunne give en 4-årig igen...

Ved ikke hvad jeg ellers lige skal svare til det du skriver, for det ligger mig godt nok fjernt at tænke at et lille barn er så "respektløs" at det kigger på nøgne kroppe i et omklædningsrum!?

Jeg ville ikke give et barn igen, læs hvad jeg skriver i stedet for. Har ikke noget imod små børn er med inde så længe de er opdraget til at holde øjnene for sig selv. Længere er den ikke.

Anmeld

3. august 2013

Laulund87

Jeg ville ikke give et barn igen, læs hvad jeg skriver i stedet for. Har ikke noget imod små børn er med inde så længe de er opdraget til at holde øjnene for sig selv. Længere er den ikke.

Har du selv børn? Sådan noget gør de altså bare! Det er sådan de lærer, ved at "glo".. De ved ikke bedre og de har ikke det filter.. Der er simpelthen ikke noget mere uskyldigt og det er sådan de lærer at der er forskel på mænd og kvinder.

Anmeld

3. august 2013

Slowli

Laulund87 skriver:

Har du selv børn? Sådan noget gør de altså bare! Det er sådan de lærer, ved at "glo".. De ved ikke bedre og de har ikke det filter.. Det er simpelthen ikke noget mere uskyldigt og det er sådan de lærer at der er forskel på mænd og kvinder.

Nej jeg har ikke børn endnu, men jeg er selv blevet opdraget til at holde øjnene for mig selv og jeg har da fint nok fundet ud af hvad forskellen er på mænd og kvinder. Det behøver man ikke lære ved at overbeglo andre i en svømmehal.

Anmeld

3. august 2013

Laulund87

Slowli skriver:

Nej jeg har ikke børn endnu, men jeg er selv blevet opdraget til at holde øjnene for mig selv og jeg har da fint nok fundet ud af hvad forskellen er på mænd og kvinder. Det behøver man ikke lære ved at overbeglo andre i en svømmehal.

Forstår dig slet ikke Men det skal jeg nok heller ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.