Hvornår omklædning alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

pcoramt

vi var i et badeland med min niece som er 9 år.. pludselig kommer der en freng med sin mor ind og klæder om vil skyde på han var 10-11 år gammel.. min niece var super pinligt berørt, jeg synes ikke det er okay.. synes nok grænsen går ved de 5 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Slowli

Jeg synes personligt ikke det er skide rart at blive overbegloet når man står og gør sig klar til at skulle i svømmehallen eller badeland. Og det er altså drenge ned fra 4-års alderen der står og stirrer. Synes ikke det er rart i et DAME omklædningsrum at der er drenge derinde.

Anmeld

3. august 2013

EnGodMor

Syntes den er en smule svær. 

For nogle børn er lidt mere udviklet en andre,  til at vide hvad de skal Gøre.

Men syntes nu ikke 6 år er for meget, og fordi jeg er i svømmehallen, og klæder om og bader, med en fremmede knægt på 6 7 år som står og kigger på mig rør altså ikke mig.

Andre af de kvinder der klæder om eller bader står sgu os og glor på mig eller de andre.

Så kan ikke se problemet i, hvis en dreng på 6 år stod og så på mig. Alle ved da Hvordan en mand eller kvinde ser ud uden tøj på

Anmeld

3. august 2013

Faith

EnGodMor skriver:

Syntes den er en smule svær. 

For nogle børn er lidt mere udviklet en andre,  til at vide hvad de skal Gøre.

Men syntes nu ikke 6 år er for meget, og fordi jeg er i svømmehallen, og klæder om og bader, med en fremmede knægt på 6 7 år som står og kigger på mig rør altså ikke mig.

Andre af de kvinder der klæder om eller bader står sgu os og glor på mig eller de andre.

Så kan ikke se problemet i, hvis en dreng på 6 år stod og så på mig. Alle ved da Hvordan en mand eller kvinde ser ud uden tøj på

Ej det er altså ikke alle børn der ved hvordan en mand og en kvinde ser ud uden tøj på. Jo måske har de læst "Totte og Lotte i bad", men derfra og så til at se rigtige mennesker uden tøj med alt hvad det indebærer, der er altså langt.

Anmeld

3. august 2013

LinLin

Slowli skriver:

Jeg synes personligt ikke det er skide rart at blive overbegloet når man står og gør sig klar til at skulle i svømmehallen eller badeland. Og det er altså drenge ned fra 4-års alderen der står og stirrer. Synes ikke det er rart i et DAME omklædningsrum at der er drenge derinde.

Jeg synes det er vildt at du som voksen føler dig overbegloet (= tolker jeg: pinligt berørt) af en 4-årig!

Anmeld

3. august 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Yazmin på 5 kan selv klæde sig om og gøre klar til svømning og omvendt.

Ville hun så også skulle gå alene ind i omklædningsrummet et fremmed sted som fx et badeland? - hvis hun nu var afsted med sin far....
Bare nysgerrig

Anmeld

3. august 2013

EnGodMor

Faith skriver:

Ej det er altså ikke alle børn der ved hvordan en mand og en kvinde ser ud uden tøj på. Jo måske har de læst "Totte og Lotte i bad", men derfra og så til at se rigtige mennesker uden tøj med alt hvad det indebærer, der er altså langt.

Ja okay, sådan helt korrekt mente jeg at   de fleste fra børnehaven af, ved jo godt en dreng har noget andet end pigerne. Men ja, der er måske nogle stykker som ikke helt ved det.

Anmeld

3. august 2013

raca

baby012 skriver:

Jeg synes ikke det er ok .. 

Piger bliver meget pinlig berørt over at der er drenge.. Min niece ville ikke i bad eller have tøjet af.. Det synes jeg ikke er ok, kvinderog især små piger skal der rages hensyn til , det er trods alt "deres" omklædningsrum.. 

Grænsen er  5 år i vires svømmehal.,

så er enlige forældre jo frataget at gå i svømmehalden.

de færeste 5 år istand til at finde rundt i et fremmed omklædningsrum sørge for at tøj ol var låst inde og at få vasket sig ordenligt.. finder det totalt urimeligt.

nå men det er så også derfor vi ikke går i svømmehallen min søn ville nemlig ikke kunne alene. og jeg har ikke muglighed for at medbringe en mand, og vi har ikke været afsted i snart 2 år pga eksem.

Anmeld

3. august 2013

raca

Faith skriver:

har dine børn aldrig set dig nøgen..

mine har set mig og min mand når han er hjemme nøgen.. sådan i forbindelse med bad ol,, og jeg tildækker mig heller ikke når jeg står op af hensyn til hvem?

Anmeld

3. august 2013

isabellasmor

Frederikke80 skriver:

Hvornår synes I børn kan klæde om til svømmehal alene? Eller hvornår kunne jeres?

Har lige været på ferie her i DK hvor der var et vandland, og der blev jeg meget upopulær fordi min søn på 6 år klædte om inde hos damerne. Jeg havde snakket med ham om at han egentlig var gammel nok til at gå ind til herrerne, men han ville gerne med mig, og ville helt ærligt heller ikke være 100% sikker på han blev vasket ordentligt hvis han skulle klare det alene.

Er det kun mig der ikke kan se det store problem i at en forholdsvis lille dreng på 6 år klæder om inde hos damerne, eller er det mig der brude presse min dreng lidt mere?

så længe man som forælder ikke mener barnet kan selv, synes jeg heller ikke barnet skal selv... som en anden skriver omkring de 10-11 år.. og ja de glor! men det gør jeg sq da også  det kan man da ikke undgå, og desuden så må man fandme da som voksen, vide at en knægt på 6 glor af nysgerrighed ikke af sexlyst, som jeg synes nogle skriver mellem linjerne......og det har jeg personligt intet imod.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.