Nu har jeg ikke læst alle indlæg, kun de første sider, men personlig har jeg endnu aldrig overvejet, om vores ældste skulle ind at klæde om hos mændene. Han har aldrig bragt det på bane selv og jeg har aldrig skænket det en tanke. Vi har heller aldrig oplevet noget mht piger eller damer der udtrykte utilfredshed med situationen.
Jeg mener stadig han er for lille. Jeg tænker især på, at der er så mange eletroniske dimser og dutter, som han skal kunne finde ud af. Armbånd op til skanner for at komme ind. Låse skab ved at holde armbåndet foran skanneren, få armbåndet forvarligt på osv. Desuden vaskes INDEN badebukserne kommer på osv. Jeg har i hvert ikke vist ham, hvordan de armbånd fungerer.
Men det kan godt være, at vi skal til at sende ham ind med far, så far kan 'undervise' drengen, hvis jeg tager med ungerne alene afsted, fordi jeg kan se, at i flere ad jeres øjne, er min 'lille' dreng blevet for stor til at være hos damerne. Undskyld, hvis det er tilfældet, men det er bare ikke faldet mig ind..... as in overhovedet! (og hvis nogen skulle være i tvivl, så er det absolut ikke noget, der er faldet ham ind heller)
Anmeld