Hvornår omklædning alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

modesty

Slowli skriver:

Det har overhovedet ikke noget som helst med noget seksuelt at gøre. Jeg gider ikke blive overbegloet i en svømmehal, ligemeget hvem det er. Længere er den ikke.

Så skal du måske lade være med at gå i svømmehallen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

LLN

modesty skriver:

På min skole klædte vi om og tog bad sammen til 3. klasse. Det har aldrig generet mig, hverken dengang eller nu. Sådan som jeg ser det, er det voksne der har travlt med at seksualisere og fremmedgøre den nøgne krop - ikke børnene.

Min datter som nu er 14 har som 9 årig nægtet at gå med i svømmehallen fordi der var en dreng i omklædningsrummet som gik en klasse under hende i skolen.

Anmeld

3. august 2013

LLN

Mor og meget mere skriver:

Hm, jeg har ikke skiftet mening - og min datter er 19 år..

Det kan da godt være at du ikke har skiftet mening, men det er jo ikke sikkert at din datter har syntes at det har været fedt. Jeg mener bare ikke at piger på 7-10 år skal lade være med at gå i svømmehallen af frygt for at møde klassekammerater eller andre i den alder af andet køn i omklædningsrummet.

Anmeld

3. august 2013

Slowli

modesty skriver:

Så skal du måske lade være med at gå i svømmehallen.

Hvorfor skulle jeg så det? Jeg har lige så meget ret til at være der som andre.

Anmeld

3. august 2013

modesty

Slowli skriver:

Ja selvfølgelig, men så må du også finde dig i at folk kigger. Du kan jo ikke bestemme hvor folk skal kigge hen - eller hvad de skal tænke, eller ikke tænke, når de kigger, for den sags skyld.

Anmeld

3. august 2013

Slowli

modesty skriver:

Ja selvfølgelig, men så må du også finde dig i at folk kigger. Du kan jo ikke bestemme hvor folk skal kigge hen - eller hvad de skal tænke, eller ikke tænke, når de kigger, for den sags skyld.

Næh, i min verden er det bare dårlig opdragelse hvis folk ikke kan holde øjnene for sig selv.

Anmeld

3. august 2013

Laulund87

Slowli skriver:

Og børn op til 6 år, af modsatte køn, har lige så meget ret til at være der som dig.. Så hvis du sagde noget til forældrene til et barn der glor på dig (eller endda til barnet) ville jeg egentlig håbe du fik besked på at tilpasse dig eller gå

Anmeld

3. august 2013

Slowli

Laulund87 skriver:

Og børn op til 6 år, af modsatte køn, har lige så meget ret til at være der som dig.. Så hvis du sagde noget til forældrene til et barn der glor på dig (eller endda til barnet) ville jeg egentlig håbe du fik besked på at tilpasse dig eller gå

Hold da op, nogle spiller hellige fordi de ikke gider opdrage deres børn til at vise respekt for andre. Gider ikke diskutere mere for det kommer der ikke noget ud af. Mine børn vil blive opdraget til at holde øjnene for sig selv da det er ganske almindelig respekt overfor andre mennesker. Slut.

Anmeld

3. august 2013

esioul

modesty skriver:

Mon ikke det bunder i ens opfattelse af sig selv, hvordan man har det med folk kigger på en?

Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad. Herre gud det er jo bare børn.

Jeg tror alle kigger på alle i en svømmehal/omklædning.

Når man går ind i bruserummet kigger man da bl.a. om den er optaget. Regner ikke med nogle føler sig frem med lukkede øjne

Anmeld

3. august 2013

Laulund87

Hold da op, nogle spiller hellige fordi de ikke gider opdrage deres børn til at vise respekt for andre. Gider ikke diskutere mere for det kommer der ikke noget ud af. Mine børn vil blive opdraget til at holde øjnene for sig selv da det er ganske almindelig respekt overfor andre mennesker. Slut.

Fint, men det vil jeg synes er rigtig synd for dine børn og du lærer dem at det er en skam at være nysgerrig

Desuden har det absolut intet med respekt eller hellighed at gøre, det har du fuldstændig misforstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.