flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

FruK

Anonym skriver:

Tak godt skrevet

Men hvordan tokler man så om det bare er sex?

Altså i starten ER det vel bare sex. Ingen af parterne jo vide, om de vil noget mere, før de har lært hinanden bedre at kende.

Efterhånden bliver det så måske (forhåbentlig) mere forpligtende. Med ham jeg skrev om i det første indlæg, kom vi ligesom aldrig videre end til "første date". Totalt uforpligtende, jeg mødte ingen af hans venner eller familie. På trods af at vi sås i næsten 1,5 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Altså i starten ER det vel bare sex. Ingen af parterne jo vide, om de vil noget mere, før de har lært hinanden bedre at kende.

Efterhånden bliver det så måske (forhåbentlig) mere forpligtende. Med ham jeg skrev om i det første indlæg, kom vi ligesom aldrig videre end til "første date". Totalt uforpligtende, jeg mødte ingen af hans venner eller familie. På trods af at vi sås i næsten 1,5 år. 

Ej okey
Sidste gang vi sås sexet vi og så sov han, på trods af vi kun snakket samm i en time
Siden har han ændret sig synes JEG!
Men ved heller ikk om jeg bare tænker negativt .. Hans bedste ven ringet på første "ses" der sagde han endda han var samm med mig..

Anmeld

29. juli 2013

FruK

Anonym skriver:

Ej okey
Sidste gang vi sås sexet vi og så sov han, på trods af vi kun snakket samm i en time
Siden har han ændret sig synes JEG!
Men ved heller ikk om jeg bare tænker negativt .. Hans bedste ven ringet på første "ses" der sagde han endda han var samm med mig..

Man skal nok have en fornemmelse af, at han er rigtigt interesseret i at lære en at kende og at være sammen med en, også udover sex.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Man skal nok have en fornemmelse af, at han er rigtigt interesseret i at lære en at kende og at være sammen med en, også udover sex.

Synes det så svært

Anmeld

30. juli 2013

chael

Anonym skriver:

Så hvis jeg lader hver med at kontakte ham og kun når han skriver til mig ? Så vil han få den der jage følelse?

JA!!!

Så snart du ikke viser ham synderlig interesse, så kommer det...

Men hvis ham også inddirekte, på facebook, eller noget, at du laver noget med dine veninder og har masser af ting at tage dig til i dit liv... Det vil de gerne have

Anmeld

30. juli 2013

FruK

Anonym skriver:

Synes det så svært

Det ER svært. 

Hvordan gik det - skrev du til ham?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det ER svært. 

Nej ikk endnu
R måske til stædig og venter på han skriver eller ved måske bare ikk hvordan jeg ska skrive det

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

JA!!!

Men hvis ham også inddirekte, på facebook, eller noget, at du laver noget med dine veninder og har masser af ting at tage dig til i dit liv... Det vil de gerne have

Gør hvad jeg kan

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

JA!!!

Gør hvad jeg kan

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det ER svært. 

Igen igår måtte jeg skrive først !!
Til sidst skrev jeg

"Mon du snart r frisk og lyst til at ses igen"

Han svare " ja det har jeg i hvertfald smukke, hvad med imorgen efter jeg har grillet med nogen kamnerater?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.