flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.761 visninger
93 svar
70 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet

ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg.
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis han skrev det først  - han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre  undere mig meget..

kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham og pt virker det til at jeg bare vil blive såret.. men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat  - ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..

hjælp mig piiiger ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet

ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg.
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis det kom ud af hans egen mund :-s - han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre :-s undere mig meget..

kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham og pt virker det til at jeg bare vil blive såret.. men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat :s - ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..

hjælp mig piiiger ...

Det kan jo os være han bare har travlt, eller synes du er lidt klisteret.. Men der kan jo være mange årsager til han har ændret sig (som du synes) men vi er jo ikke i hans hovede, så det svært at svare på. 
Men hvis du spørg ham får du et svar, også ved du hvad du skal forholde dig til. Heller have sandheden end gå rundt i uvished.. 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Det kan jo os være han bare har travlt, eller synes du er lidt klisteret.. Men der kan jo være mange årsager til han har ændret sig (som du synes) men vi er jo ikke i hans hovede, så det svært at svare på. 
Men hvis du spørg ham får du et svar, også ved du hvad du skal forholde dig til. Heller have sandheden end gå rundt i uvished.. 

ja det er rigtig svært for jer at svare på.. I Know.

synes nu ikke jeg virker klisteret, i det jeg vi skrev 3 smser fredag, ingen lørdag og 2 smser igår fordi jeg blev bekymret for om han var okey, idet det har været svært for ham at finde hans plads på jobbet efter lang sommerferie..

men ja, han er den eneste der vil kunne svare på det..

vil os bare have andre syn på det fra min side, og hvad de vil gøre

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hvor gammel er han?

Anmeld

29. juli 2013

Mettefpigen

Jeg ville skrive og spørge om der er noget galt? Og evt spørge om i skal ses.... Så får man lidt et svar... Og ses man kan man altid spørge om han stadig er interesseret....

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg ville klart tolke det som at han ikke er interesseret, og jeg havde ikke kontaktet ham én eneste gang igen.

Mænd er sgu mærkelige.. Jeg vil vædde med, at hvis han ikke hører fra dig, så skal du nok høre fra ham efter nogle dage eller en uge
Og så lad for Guds skyld som om du slet ikke har tænkt over tavsheden!

Hvis han virkelig ér interesseret, så skal du nok høre fra ham.

Mænd

Anmeld

29. juli 2013

wamse

jeg ville spørge rent ud, for så vidste jeg rent besked. Jeg gider ikke små julelege, som at undlade at skrive til ham, for så at han skal skrive m.m. Så hellere spørge så man kan komme videre enten sammen eller hver for sig 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvor gammel er han?

25

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg ville klart tolke det som at han ikke er interesseret, og jeg havde ikke kontaktet ham én eneste gang igen.

Mænd er sgu mærkelige.. Jeg vil vædde med, at hvis han ikke hører fra dig, så skal du nok høre fra ham efter nogle dage eller en uge
Og så lad for Guds skyld som om du slet ikke har tænkt over tavsheden!

Hvis han virkelig ér interesseret, så skal du nok høre fra ham.

Mænd

Synes bare det rigtig svært
Han virkede så intra bare ikk den sidste uges tid og slet ikk efter han r kommet "hjem"

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg ville skrive og spørge om der er noget galt? Og evt spørge om i skal ses.... Så får man lidt et svar... Og ses man kan man altid spørge om han stadig er interesseret....

Spurgte igår om der var liv i ham..
Det var der han havde det bare skidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.