flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvis du er i tvivl, men stadig forelsket i manden kan du jo sagtens ses med ham og så bare lade være med at gå i seng med ham eller lignende.

Så finder du hurtigt ud af om han vil dig reelt eller om det bare er sex.

Så skal du ikke gætte eller tolke.

Held og lykke med det hele.

Jep !
Det bare svært ikke at lade sig rive med
Eller så er der vil ikk andet for end at spørgere lige ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jep !!
Tror det her kun går ud på en ting!

Skrev og spurgte ham om der var nået han havde lyst til at lave imorgen?
JEG tænker en tur langs stranden, biffen, ud og spise eller hvad det nu ku være..

Hans kommentar det var faktisk et godt spørgsmål

øv

Anmeld

31. juli 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet

ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg.
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis han skrev det først  - han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre  undere mig meget..

kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham og pt virker det til at jeg bare vil blive såret.. men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat  - ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..

hjælp mig piiiger ...

Har lige læst dit dilemma for min mand..
Han siger desværre at han bare ikke er vild nok med dig.. For hvis han virkelig vil dig, så skulle han skrive til dig, og ville også ses med dig med det samme han kom hjem fra job i udlandet..
Han siger at når man ikke rigtig gider eller ved om man ved, så har man altid en masse "undskyldninger" for det ene eller andet..

Hvis han skulle komme med et råd, synes han du burde "åbne ballet" fortælle hvad du tænker/føler og hvis han vil dig, byder han op til dans og hvis ikke ja så gør han ikke, men så har du fået dit svar og kan komme ud og lede efter en der gerne vil danse.. :-)

Håber du får noget afklaring :-)

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Han siger desværre at han bare ikke er vild nok med dig.. For hvis han virkelig vil dig, så skulle han skrive til dig, og ville også ses med dig med det samme han kom hjem fra job i udlandet..
Han siger at når man ikke rigtig gider eller ved om man ved, så har man altid en masse "undskyldninger" for det ene eller andet..

Hvis han skulle komme med et råd, synes han du burde "åbne ballet" fortælle hvad du tænker/føler og hvis han vil dig, byder han op til dans og hvis ikke ja så gør han ikke, men så har du fået dit svar og kan komme ud og lede efter en der gerne vil danse.. :-)

Sikke en go forklaring din mand havde
Tak ham lige..

Det mest "sjove" er, at inden jeg viste interesse i ham, jaget han MIG..

Øm vi ska ses imorgen, og spurgte ham i den anledning om der var nået han vil lave?
Hans svar var : det var faktisk et godt spørgsmål

Anmeld

31. juli 2013

Mamalou

Åhh hvor det lyder besværligt med al den taktik i mit hoved. Måske er det fordi jeg er blevet for "gammel" 

Jeg gad simpelthen ikke bruge krudt på en fyr, hvis ikke det kan ske uden særlig strategi. Jeg tror på, at hvis han virkelig ville dig og var klar til dig, så ville han kæmpe for at du ikke smuttede... og det synes jeg ikke han gør. Sorry!

Anmeld

31. juli 2013

Mamalou

FamilenStorm skriver:

Simpelhen SÅ enig med din mand 

Anmeld

31. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Et råd:
Hvis han bliver og sover, så sig til ham at der er to valgmuligheder.
Enten knalder I og så ses I ikke igen, eller også sover I bare sammen uden at lave noget, og kan ses igen.

Den ved jeg, at en kammerat fik smidt i hovedet, og det vækkede hans interesse for hende pigen.

Men igen; Jeg tror altså ikke han er interesseret.

Anmeld

31. juli 2013

jydeinden

hvis jeg var dig ville jeg springe over alt der hedder ligge på is og spørge ham direkte om han kun ser dig som en form for "tag selv bord" eller om han virkeligt vil noget seriøst, for det andet holder jo ikke

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Hmmm... Knalde og så tage hjem? 

Hvad med en dag hvor han har tid til at invitere dig på en god middag og snakke?? 

Vi fik ses i torsdags. Han kontaktet mig ikk hele fredag eller lørdag.
Sender en sms lørdag om vi bare r venner med fordele eller der r følelser blandt. Han svare ikk før idag med dette kommentar " men jeg synes du er en kanon dejlig pige og kan rigtig godt li at ses men jeg kan ikke rigtig få lukket op for følelserne ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklar det"

Fuuuuck jeg r knust

Virkelig!!! - har ikk følt sån her siden min søns far

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis jeg var dig ville jeg springe over alt der hedder ligge på is og spørge ham direkte om han kun ser dig som en form for "tag selv bord" eller om han virkeligt vil noget seriøst, for det andet holder jo ikke

Fik spurgt igår om vi var venner med fordele eller om der var følelser blandt. Han svare ikk før idag med denne kommentar
"Men jeg synes du er en kanon dejlig pige og kan rigtig godt li at ses men jeg kan ikke få lukket op for følelserne ved ikke hvordan jeg skal forklar det. "
Jeg svare tilbage - og intet svar .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.