Anonym skriver:
jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet 
ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg. 
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis han skrev det først
- han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre
undere mig meget..
kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham
og pt virker det til at jeg bare vil blive såret..
men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat
- ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op
savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..
hjælp mig piiiger ... 
Har lige læst dit dilemma for min mand..
Han siger desværre at han bare ikke er vild nok med dig.. For hvis han virkelig vil dig, så skulle han skrive til dig, og ville også ses med dig med det samme han kom hjem fra job i udlandet..
Han siger at når man ikke rigtig gider eller ved om man ved, så har man altid en masse "undskyldninger" for det ene eller andet..
Hvis han skulle komme med et råd, synes han du burde "åbne ballet" fortælle hvad du tænker/føler og hvis han vil dig, byder han op til dans og hvis ikke ja så gør han ikke, men så har du fået dit svar og kan komme ud og lede efter en der gerne vil danse.. :-)
Håber du får noget afklaring :-)
Anmeld