flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Et råd:
Hvis han bliver og sover, så sig til ham at der er to valgmuligheder.
Enten knalder I og så ses I ikke igen, eller også sover I bare sammen uden at lave noget, og kan ses igen.

Den ved jeg, at en kammerat fik smidt i hovedet, og det vækkede hans interesse for hende pigen.

Men igen; Jeg tror altså ikke han er interesseret.

Spurgte igår om vi var venner med fordele eller der var følelser blandt.
Han svare ikk r idag med denne kommentar
" men synes du r en kanon dejlig pige og kan rigtig godt li at ses. Men jeg kan ikke få lukket op for følelserne ved ikke hvordan jeg skal forklar det."
Jeg svare tilbage og blir så ignoreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Har lige læst dit dilemma for min mand..
Han siger desværre at han bare ikke er vild nok med dig.. For hvis han virkelig vil dig, så skulle han skrive til dig, og ville også ses med dig med det samme han kom hjem fra job i udlandet..
Han siger at når man ikke rigtig gider eller ved om man ved, så har man altid en masse "undskyldninger" for det ene eller andet..

Hvis han skulle komme med et råd, synes han du burde "åbne ballet" fortælle hvad du tænker/føler og hvis han vil dig, byder han op til dans og hvis ikke ja så gør han ikke, men så har du fået dit svar og kan komme ud og lede efter en der gerne vil danse.. :-)

Håber du får noget afklaring :-)

Læs længere nede der står udfaldet. Efter vi havde ses i torsdags.

Og udfaldet blev

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

JA!!!

Så snart du ikke viser ham synderlig interesse, så kommer det...

Men hvis ham også inddirekte, på facebook, eller noget, at du laver noget med dine veninder og har masser af ting at tage dig til i dit liv... Det vil de gerne have

Se mit svar længere nede - det blev udfaldet efter at have ses i torsdag

Anmeld

5. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Fik spurgt igår om vi var venner med fordele eller om der var følelser blandt. Han svare ikk før idag med denne kommentar
"Men jeg synes du er en kanon dejlig pige og kan rigtig godt li at ses men jeg kan ikke få lukket op for følelserne ved ikke hvordan jeg skal forklar det. "
Jeg svare tilbage - og intet svar .

hmm.. lyder som om at det er en fyr som måske ikke har været klar over hvad han har rodet sig ind i, og nu forsøger at rode sig ud igen uden at miste sit "legetøj".. han ønsker tilsydeladende så vidt jeg kan forstå venskab med fordele, og den slags synes jeg absolut man skal holde sig fra da det ofte ender galt.. men ked af at du var den det gik udover

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hmm.. lyder som om at det er en fyr som måske ikke har været klar over hvad han har rodet sig ind i, og nu forsøger at rode sig ud igen uden at miste sit "legetøj".. han ønsker tilsydeladende så vidt jeg kan forstå venskab med fordele, og den slags synes jeg absolut man skal holde sig fra da det ofte ender galt.. men ked af at du var den det gik udover

I uge 28 virket han helt pjattet med mig flere gange sagt at han håbede ikk jeg var gået til anden side når han vendte hjem, det havde han set mig gør før osv ..

Jeg r meget ked af det, og kan ikk forstå han igonere mig på den måde , det plejer han ikke at gøre..

Og så bare ka se ingår aftes han hænger ud med en anden pige..

Anmeld

5. august 2013

FruK

Anonym skriver:

I uge 28 virket han helt pjattet med mig flere gange sagt at han håbede ikk jeg var gået til anden side når han vendte hjem, det havde han set mig gør før osv ..

Jeg r meget ked af det, og kan ikk forstå han igonere mig på den måde , det plejer han ikke at gøre..

Det lyder meget bekendt det der med at han lægger ud med det helt store og så pludselig vender fuldstændig på en tallerken. 

Det er bare øv og det gør ondt! Men lad ham fuldstændig være - du skal ikke gøre dig selv ynkelig - og gør noget godt for dig selv... Shop, gå ud med veninder osv. Du finder lige pludselig en, som vil dig 100%. 

Anmeld

5. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

nogen gange er det desværre "bare" sjov og ballade hvad end det er fra mandens eller kvindens side det er nemmere at ligge op til det helt store show og så trække i land igen. Hvad jeg synes du skal gøre er at lade ham sejle sin egen sø, han er ikke det værd når han sårer dig så dybt.

Anmeld

5. august 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Læs længere nede der står udfaldet. Efter vi havde ses i torsdags.

Og udfaldet blev

Øv det er jeg ked af at høre.. Øv for fn udmelding.. Hvad lavede i om torsdagen??

Det positive er da at du har fået en afklaring, og så snart du får rejst dig op, kan komme videre derfra..

Anmeld

5. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Vi fik ses i torsdags. Han kontaktet mig ikk hele fredag eller lørdag.
Sender en sms lørdag om vi bare r venner med fordele eller der r følelser blandt. Han svare ikk før idag med dette kommentar " men jeg synes du er en kanon dejlig pige og kan rigtig godt li at ses men jeg kan ikke rigtig få lukket op for følelserne ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklar det"

Fuuuuck jeg r knust

Virkelig!!! - har ikk følt sån her siden min søns far

Øv for et slag i hovedet

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det lyder meget bekendt det der med at han lægger ud med det helt store og så pludselig vender fuldstændig på en tallerken. 

Det er bare øv og det gør ondt! Men lad ham fuldstændig være - du skal ikke gøre dig selv ynkelig - og gør noget godt for dig selv... Shop, gå ud med veninder osv. Du finder lige pludselig en, som vil dig 100%. 

Forstår bare ikke kan vil sætte overs kanon gode venskab på prøve ved det her, når han ikk vil mere end hygge..

Det var vel et spil der sku prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.