flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Har i kun set hinanden 2 gange i løbet af 2 år ?

Nej nej - men siden der kom mere i det end bare venskab.
Han har altid ville ha finger i mig når han var single.. Men vi har kun været sammen 2gange alene inden han rejste på job igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

moraarhus

Anonym skriver:

Så hvordan skal jeg bære mig ad for at han IGEN jager mig??
Sån var det NEMLIG i starten da jeg ikk " gad" ham hihi..

måske fordi du ikke gad ham. Så hvis du ikke skriver til ham nu, så får han nok ny interesse. Desværre aftager den måske igen når du er inde i varmen.
Sådan en har jeg også kendt. Jeg var sååå forelsket. Da jeg så gav op og mødte en anden, så var han vild i varmen, og jeg opgav så den anden, fordi jeg jo hele tiden havde været forelsket i ham her, og da jeg så ville ham igen, så løb han.

Anmeld

29. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet

ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg.
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis han skrev det først  - han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre  undere mig meget..

kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham og pt virker det til at jeg bare vil blive såret.. men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat  - ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..

hjælp mig piiiger ...

Prøv at lægge ham lidt på is vær for travl til at skrive først og se hvornår du hører fra ham igen.. Nogle bliver hurtigt forvent med at det altid er den anden der skriver først.. Så behøver man ikke selv få fingeren ud det er svært når han snart rejser igen og du savner ham, men det er godt givet ud hvis du lader ham indse at han også savner dig

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Prøv at lægge ham lidt på is vær for travl til at skrive først og se hvornår du hører fra ham igen.. Nogle bliver hurtigt forvent med at det altid er den anden der skriver først.. Så behøver man ikke selv få fingeren ud det er svært når han snart rejser igen og du savner ham, men det er godt givet ud hvis du lader ham indse at han også savner dig

Nemlig !
Og finde min stædighed frem og lade ham gør lidt..
Ja han rejser på tirsdag i næste uge..

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

moraarhus skriver:

måske fordi du ikke gad ham. Så hvis du ikke skriver til ham nu, så får han nok ny interesse. Desværre aftager den måske igen når du er inde i varmen.
Sådan en har jeg også kendt. Jeg var sååå forelsket. Da jeg så gav op og mødte en anden, så var han vild i varmen, og jeg opgav så den anden, fordi jeg jo hele tiden havde været forelsket i ham her, og da jeg så ville ham igen, så løb han.

Suuk det magter jeg bare IKKE!!!
gider ikk igen vente på en fyr !! :;-/

Anmeld

29. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nemlig !
Og finde min stædighed frem og lade ham gør lidt..
Ja han rejser på tirsdag i næste uge..

ja vær lidt kostbar svar når han skriver men ikke nødvendigvis med det samme sms'en tikker ind vis du er interesseret når han kontakter dig men lad være med at kaste alt fra dig for hans skyld.. Og så husk han jo ikke rejser væk for evigt.. Han skal nok komme hjem igen

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

ja vær lidt kostbar svar når han skriver men ikke nødvendigvis med det samme sms'en tikker ind vis du er interesseret når han kontakter dig men lad være med at kaste alt fra dig for hans skyld.. Og så husk han jo ikke rejser væk for evigt.. Han skal nok komme hjem igen

Ja du har ret
Har os nævnt for ham at keg r væk i weekenden

Anmeld

29. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja du har ret
Har os nævnt for ham at keg r væk i weekenden

det er i hvertfald en god start

Anmeld

29. juli 2013

chael

Anonym skriver:

Så hvordan skal jeg bære mig ad for at han IGEN jager mig??
Sån var det NEMLIG i starten da jeg ikk " gad" ham hihi..

Så sæt den frem... Lad ham være... Lad som om du ikke gider ham...

Du skal seriøst lade være med at henvende dig... Tro mig det virker...

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

Så sæt den frem... Lad ham være... Lad som om du ikke gider ham...

Du skal seriøst lade være med at henvende dig... Tro mig det virker...

Så hvis jeg lader hver med at kontakte ham og kun når han skriver til mig ? Så vil han få den der jage følelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.