Been there, done that. Jeg har en gang spildt halvandet år på en, som jeg skulle analysere, tolke sms'er, spille kostbar, vente på at han skrev først osv. Hver gang jeg lagde ham på is, blev jeg pludselig spændende. Og når jeg så "havde ham" mistede han interessen igen.
Og hvad kan man bruge det til, det er jo spild af tid, når man gerne vil noget mere.
Så mødte jeg min dejlige mand. Med ham har jeg aldrig været nødt til at analysere hvad han mente, vente på svar eller spille kostbar. Og det er da sådan det skal være!
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive til ham, om han har lyst til at ses. Så kan han enten;
- sige ja, og så er alt jo godt. 
eller
- sige nej, komme med en forklaring om at han desværre ikke har tid, lade være med at svare. Alle tre betyder det samme: han er ikke interesseret. Så er han spild af tid og du behøver ikke at gå rundt og vente og tænke på, hvorfor han ikke skriver eller hvorfor han ikke skriver det, du gerne vil høre.
Hvis han er ægte interesseret, skal han nok melde sig uden at du behøver at spille skuespil.

Anmeld