flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Ja han vil så.. Mænd vil altid have det de ikke kan få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Så hvis jeg lader hver med at kontakte ham og kun når han skriver til mig ? Så vil han få den der jage følelse?

Hvad skal alt det skuespil da til for`?

Jeg forstår ikke at du vil byde dig selv det. Du vil jo bare gå og tænke på ham konstant...og han er jo ikke dine tanker værd, når han kun giver lyd fra sig, når det lige passer ham.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Hvad skal alt det skuespil da til for`?

Jeg forstår ikke at du vil byde dig selv det. Du vil jo bare gå og tænke på ham konstant...og han er jo ikke dine tanker værd, når han kun giver lyd fra sig, når det lige passer ham.

Hmm det kan jeg godt se- i sidste ende vil det nok påvirke mig mest..
Og måske jeg slet ikk for det ud af det , som jeg håber på..

Er bare ved at være lost ??

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Ja han vil så.. Mænd vil altid have det de ikke kan få

Og hva så bagefter?
Man ka jo ikk blive ved med at "jage"?
Hvis du ka følge mig..
Enten er han vil interesseret i mig eller så er han ikke..

Anmeld

29. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Og hva så bagefter?
Hvis du ka følge mig..

Præcis. Der siger du det selv.

Hvis han var interesseret, ville han ikke lade dig gå i uvished.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Han skriver godt nok undskyld fordi han var sen om at svare idag
Men samtalen døde hurtig igen
Intet med om vi snart ses eller ligende.

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Havre74 skriver:

Hvorfor ikke bare tage det helt stille og roligt? Læg ham helt på is, og se om han kontakter dig.. Hvilket han helt sikkert gør, når det går op for ham, at du har ''glemt'' ham.

I er jo nødt til at ses flere gange, før der overhovedet kan blive ''bagefter''. Lige nu handler det jo bare om at vække hans jagtinstinkt.

Anmeld

29. juli 2013

FruK

Been there, done that. Jeg har en gang spildt halvandet år på en, som jeg skulle analysere, tolke sms'er, spille kostbar, vente på at han skrev først osv. Hver gang jeg lagde ham på is, blev jeg pludselig spændende. Og når jeg så "havde ham" mistede han interessen igen.

Og hvad kan man bruge det til, det er jo spild af tid, når man gerne vil noget mere.

Så mødte jeg min dejlige mand. Med ham har jeg aldrig været nødt til at analysere hvad han mente, vente på svar eller spille kostbar. Og det er da sådan det skal være!

Hvis jeg var dig, ville jeg skrive til ham, om han har lyst til at ses. Så kan han enten;

- sige ja, og så er alt jo godt. 

eller

- sige nej, komme med en forklaring om at han desværre ikke har tid, lade være med at svare. Alle tre betyder det samme: han er ikke interesseret. Så er han spild af tid og du behøver ikke at gå rundt og vente og tænke på, hvorfor han ikke skriver eller hvorfor han ikke skriver det, du gerne vil høre.

Hvis han er ægte interesseret, skal han nok melde sig uden at du behøver at spille skuespil.

Anmeld

29. juli 2013

FruK

Anonym skriver:

Og hva så bagefter?
Hvis du ka følge mig..

Præcis! 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Been there, done that. Jeg har en gang spildt halvandet år på en, som jeg skulle analysere, tolke sms'er, spille kostbar, vente på at han skrev først osv. Hver gang jeg lagde ham på is, blev jeg pludselig spændende. Og når jeg så "havde ham" mistede han interessen igen.

Og hvad kan man bruge det til, det er jo spild af tid, når man gerne vil noget mere.

Så mødte jeg min dejlige mand. Med ham har jeg aldrig været nødt til at analysere hvad han mente, vente på svar eller spille kostbar. Og det er da sådan det skal være!

Hvis jeg var dig, ville jeg skrive til ham, om han har lyst til at ses. Så kan han enten;

- sige ja, og så er alt jo godt. 

eller

- sige nej, komme med en forklaring om at han desværre ikke har tid, lade være med at svare. Alle tre betyder det samme: han er ikke interesseret. Så er han spild af tid og du behøver ikke at gå rundt og vente og tænke på, hvorfor han ikke skriver eller hvorfor han ikke skriver det, du gerne vil høre.

Hvis han er ægte interesseret, skal han nok melde sig uden at du behøver at spille skuespil.

Tak godt skrevet

Men hvordan tokler man så om det bare er sex?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.