flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

jeg ville spørge rent ud, for så vidste jeg rent besked. Jeg gider ikke små julelege, som at undlade at skrive til ham, for så at han skal skrive m.m. Så hellere spørge så man kan komme videre enten sammen eller hver for sig 

Kan bare ikk finde ud af hvordan jwg ska skrive for ikk lyde total afhægig af ham eller desperat :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

wamse

Anonym skriver:

Kan bare ikk finde ud af hvordan jwg ska skrive for ikk lyde total afhægig af ham eller desperat :s

Jeg synes sagtens at man kan spørge lige ud, om han har mistet interessen, for det virker sådan på dig. Der er ikke nogen grund til at pakke det ind, for det er jo sådan du har det. Du har jo brug for at vide det, og ikke gå i sådan en usikkerhed.

Anmeld

29. juli 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Synes bare det rigtig svært
Han virkede så intra bare ikk den sidste uges tid og slet ikk efter han r kommet "hjem"

Kan han have mødt en der nede og vil finde ud af om hun er noget før end han vil køre den videre med dig? Ikke at det ændre på noget for dig, men hvis det er under hans arbejdsferie tingene ændre sig, så har det nok med en anden person at gøre (tænker jeg).

Så længe i kun er/var på sms stadiet, så synes jeg bare du skal lade han ligge lidt, når han så kommer hjem igen, vil jeg vente en uges tid og så spørge ham om hvordan det hele var gået osv (hvis han stadig ikke har kontaktet dig) og så ud fra hans svar vælge om du skal slette hans nummer eller bare give han lidt mere plads eller måske mødes, hvis han er jublende glad for at høre fra dig.

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Det lyder som om han har mistet interessen.. Lad være med at brug mere tid på ham.

Anmeld

29. juli 2013

chael

Du MÅ IKKE presse på...

Lad ham være... Og foretag dig noget andet, selvom det er pisse svært.

En mand vil jage... Og du skal lade ham jagr DIG!! Vær vigtig, og lav noget, så du er optaget af andet af ham...

TRO MIG, det virker helt 100% , taler af erfaring

Det er svært lige i starten, men når han lugter det, så skal du bare se løjer

Anmeld

29. juli 2013

Lullaby*

Jeg synes desværre at det lyder til at han har mistet interessen.
Adskillelsen kan enten gøre at man savner/bliver mere interreseret og vil have mere eller at man pludselig lære at "leve uden" og derfor ikke har samme interesse længere. Måske han derfor kan føle dine sms'er som klister?
Hvis I ikke har haft noget kørende så længe, så er 16 dage lang tid at være væk, og det giver massere tid til at tænke og mærke efter. Måske har han tænkt at han er bange for at miste dig som ven ved at I går videre med jeres flirt..?
Håber for dig at han bare har travlt med arbejdet, selvom jeg ikk synes det lyder sådan.

Anmeld

29. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

jeg er ved at blive pæn "SINDSSYG" i hovedet

ham her fyren (en jeg ser som jeg har kendt i nogen år efterhånden) han gør mig sindssyg.
vi har ses to gange, inden han sku på job i ca 16dage i udlandet, vi skrev sammen hverdag imens. han havde luftet at vi sku lærer hinanden at kende og tage det stille og roligt, hvilket jeg var helt indforstået med, da jeg også selv synes det var en go ide. inden han rejste kunne han finde på at skrive "glæder mig til at se dig, savner dig og i den dur MEN ikke en eneste gang har han skrevet det mens han har været på job, hvis jeg skriver "savner dig, skriver han savner også dig" men men det betyder jo ikk nær så meget, som hvis han skrev det først  - han er nu vent hjem i fredags og nu skriver vi slet ikk sammen, han skriver ikk først, det har indtil videre været mig der skal skrive først, og der kan gå langtid før han svare, hvilket der ikke plejer at gøre  undere mig meget..

kan bare mærke at jeg virkelig troede at der kunne blive nået i det her - og tænker så meget på ham og pt virker det til at jeg bare vil blive såret.. men vil på den anden side ikke tro det værste uden at spørge ham først / men kan samtidigt ikke få mig selv til at spørge i frygt om hans svar eller han bliver træt af mig og så vil jeg heller ikke virke som et nemt "offer" eller desperat  - ved bare at han rejser igen på Tirsdag (næste uge) i 16dage..
ihh tankerne køre bare rundt og ved snart ikke hvad jeg skal stille op savner hans arme, hans duft, hans kys BARE ham ..

hjælp mig piiiger ...

Har i kun set hinanden 2 gange i løbet af 2 år ?

Anmeld

29. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Hvis han synes du lyder afhængig eller desperat, så er han jo ikke den rigtige for dig.

Hvis du godt kan li at man som par skriver sammen jævnligt, så find en der er på linie med dig.

Du skal ikke gå og tænke på hvad han gerne vil ha´.

Du skal tænke på hvad DU gerne vil ha´.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

Du MÅ IKKE presse på...

Lad ham være... Og foretag dig noget andet, selvom det er pisse svært.

En mand vil jage... Og du skal lade ham jagr DIG!! Vær vigtig, og lav noget, så du er optaget af andet af ham...

TRO MIG, det virker helt 100% , taler af erfaring

Det er svært lige i starten, men når han lugter det, så skal du bare se løjer

Så hvordan skal jeg bære mig ad for at han IGEN jager mig??
Sån var det NEMLIG i starten da jeg ikk " gad" ham hihi..

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Lullaby* skriver:

Jeg synes desværre at det lyder til at han har mistet interessen.
Adskillelsen kan enten gøre at man savner/bliver mere interreseret og vil have mere eller at man pludselig lære at "leve uden" og derfor ikke har samme interesse længere. Måske han derfor kan føle dine sms'er som klister?
Hvis I ikke har haft noget kørende så længe, så er 16 dage lang tid at være væk, og det giver massere tid til at tænke og mærke efter. Måske har han tænkt at han er bange for at miste dig som ven ved at I går videre med jeres flirt..?
Håber for dig at han bare har travlt med arbejdet, selvom jeg ikk synes det lyder sådan.

Vi har ikk haft en flirt særlig længe - vi har flirtet en del inden vi mødtes alene på sms og i byen med alkohol i blodet
Hmm synes det svært for han har endnu ikk spurgt om vi ska ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.