Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Update

Jeg ringede til nummeret mens han var ude og gå med hunden
Fra min egen mobil og med hemmeligt nr
En pige sagde hallo, jeg spurgte så hvem det var så smækkede hun på

Da kæresten kommer hjem fra tur med hunden spørger jeg lige ud om han har været henne og besøge en pige igår/i nat, han siger nej hvorfor siger du det, og ja jeg fortæller ham så alt hvad jeg har fundet ud af, han kommer med en masse undskyldninger om at der ikke har været noget osv. Og vi får snakket frem og tilbage han bliver faktisk lidt mundlam.

Jeg er taget hentil en veninde for at få luftog tænke over tingene .

Jeg er fuldstændig ligeglad med det jeg har gjort er ulovligt i princippet. tager sgu gerne min straf hvis det skulle ende med en anmeldelse hvilket jeg ikke tror, men hellere tage den straf end at blive holdt for nar resten af ens liv

Hold k*** hvor er du sej  Godt gået. Ønsker dig alt muligt held og lykke frem over. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

aarhusmor

Godt gået!! Nu har du i hvert fald fået svaret på (ikke at han har gjort noget) men at han har holdt noget skjult for dig og med en anden kvinde. Dejligt du tog affære og det har han rigtigt godt af!

Anmeld

21. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Update

Jeg ringede til nummeret mens han var ude og gå med hunden
Fra min egen mobil og med hemmeligt nr
En pige sagde hallo, jeg spurgte så hvem det var så smækkede hun på

Da kæresten kommer hjem fra tur med hunden spørger jeg lige ud om han har været henne og besøge en pige igår/i nat, han siger nej hvorfor siger du det, og ja jeg fortæller ham så alt hvad jeg har fundet ud af, han kommer med en masse undskyldninger om at der ikke har været noget osv. Og vi får snakket frem og tilbage han bliver faktisk lidt mundlam.

Jeg er taget hentil en veninde for at få luftog tænke over tingene .

Jeg er fuldstændig ligeglad med det jeg har gjort er ulovligt i princippet. tager sgu gerne min straf hvis det skulle ende med en anmeldelse hvilket jeg ikke tror, men hellere tage den straf end at blive holdt for nar resten af ens liv

Indrømmede han det?

fuck, du er sej!

hvad sagde han til sit forsvar?

Anmeld

21. juli 2013

Bshizzle

Jeg havde sku smidt ham ud til højre...

Min mand skulle aldrig holde sådan noget hemmeligt og slet ikke besøge "veninder" i alt hemmelighed...  

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hold k*** hvor er du sej  Godt gået. Ønsker dig alt muligt held og lykke frem over. 

Tusind tak selvom det er noget af en klump og sluge

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Godt gået!! Nu har du i hvert fald fået svaret på (ikke at han har gjort noget) men at han har holdt noget skjult for dig og med en anden kvinde. Dejligt du tog affære og det har han rigtigt godt af!

Tak, nej han vil jo blive ved med at benægte men come on hvem tager hen og besøger det modsatte køn kl 12 om aftenen uden der er noget

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Indrømmede han det?

fuck, du er sej!

Han i drømmende han havde været der og at har været der 2 gange, men han benægter at de skulle have lavet noget.
Han siger egentlig ikke så meget andet end jeg må stole på det han siger og han godt ved det er skidt når han har slettet sms'erne
Men at der altså overhovedet ikke har været noget og han er villig til at sætte sådan noget til så hans iPad kan spores på hvor den er, men det burde jo bare ikke være nødvendigt!

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg havde sku smidt ham ud til højre...

Min mand skulle aldrig holde sådan noget hemmeligt og slet ikke besøge "veninder" i alt hemmelighed...  

Nej hvis man holder sådan noget hemmeligt er det sgu fordi der er noget at skjule

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Indrømmede han det?

fuck, du er sej!

Mente iPhone

Anmeld

21. juli 2013

Faith

Jeg havde ringet til det nummer lige på stedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.