Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Bebsen

Jeg ville ringe op, fra kærestens mobil. Uanset hvilket køn der svarer, så har din kæreste valgt at skjule noget for dig, det er aldrig godt!

Håber det bedste for dig, men ja, jeg ville konfrontere ham, løgnen (de slettede beskeder) er slemt nok i sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Jeg ville ringe op, fra kærestens mobil. Uanset hvilket køn der svarer, så har din kæreste valgt at skjule noget for dig, det er aldrig godt!

Håber det bedste for dig, men ja, jeg ville konfrontere ham, løgnen (de slettede beskeder) er slemt nok i sig selv.

Synes bare det lyder så stalker agtigt, for for at kunne konfrontere ham med de slettede sms'erer jeg nødt til at sige jeg har tjekket hans forbrug, så tror jeg vil ringe med hemmeligt fra mit eget

Nu har jeg efter at have kigget igen på facebook fundet fremtid en der kunne have det kælenavn . På hans mobil var kælenavnet efterfulgt af et T og på facebook har jeg fundet en pige hvis navn passer til kælenavnet plus T og så hendes efternavn!!!

Anmeld

21. juli 2013

Muhmi

Altså han bliver hverken mere eller mindre utro af at du venter en dag med at ringe/skrive fra hans telefon af...

Det lyder for mig, MEGET mistænkeligt og jeg ville bestemt gå videre med efterforskningen, jeg har aldrig beskyldt mine eks'er for at være utro, før jeg havde helt konkrete beviser at smide i ansigtet på dem... Og selvom det er meget lumsk det der foregår, så kan det sagtens "bare" være en veninde.. Men sådan én holder man bestemt ikke holde skjult, medmindre der er andet end vennefølelser indblandet...

Slå koldt vand i blodet og begynd at holde ekstra øje med hvad det er han går og laver, nu hvor du ER mistænksom, så er det altid meget nemmere at genneskue deres løgne....

Men ÆV hvor er det bare tarveligt hvis han er dig utro... 

Anmeld

21. juli 2013

Louise H.

Hold da op, du stoler slet ikke på din kæreste hva?

Hvad nu hvis det var kammeratens veninde der var kommet forbi mens de så film og måske er en din kæreste har mødt nogle gange før og de så har haft en samtale?
Jeg siger ikke det er sådan, men det kan lige såvel være det ene som det kan være noget andet

Må nok sige en ting er at man kigger sms'er igennem, men ligefrem at gå ind på teleselskabets hjemmeside... Det havde jeg i yderste tilfælde kun gjort, hvis der stod noget hel forkert i den SMS var selv blevet stjerne tosset hvis min kæreste havde vist mig så meget mistillid, ved at undersøge min mobil så meget :/

Anmeld

21. juli 2013

Louise H.

Lige en tilføjelse.. Kan sagtens forstå at du bliver mistænkelig. Men så ville jeg hellere tage en snak men ham. Hvis han så virkede utroværdig, kan jeg godt forstå hvis du går dybere i sagen

Anmeld

21. juli 2013

MEAK

Det er en rigtig væmmelig situation, du er i - men du er nødt til at huske på, at durent juridisk har gjort noget ulovligt ved at checke hans mobil. Det svarer til at krænke brevhemmeligheden. 

Som du beskriver situationen, er der næppe nogen tvivl om, at han benytter sine frie nætter til at lave noget, som han ikke burde, når han er sammen ned dig. I det hele taget, synes jeg det er noget underligt noget at være så meget natteravn/ude af takt med familiens rytme, men hvis jeres familiestruktur trives med det, så er det jo sådan det er.

Du kunne jo overveje at bede ham om at blive hjemme og se, hvordan han reaherer på det? Hvis han stejler, så er det et interessant spørgsmål til ham, hvad der er så vigtigt ved at tage på midnatstur. Og/eller tage ham på fersk gerning, når han påstår, han er hos sin ven. Allier dig med en veninde som er hos jeres barn, mens du går de 100 meter hen til vennen og finder ud af, om han er utro.

Det er helt i orden at handle på en mistanke/fornemmelse, men hold dig fra hanstlf. mv.

Anmeld

21. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil ringe med et hemmeligt nummer : ) men hold os opdateret... 

Anmeld

21. juli 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt en natteravn, går sent i seng og står sent op, da jeg gik i seng igår ville han lige smutte ned forbi en kammerat der bor ca 100 meter fra os og se en film, han snakkede også med ham om det i telefonen inde jeg gik i seng.

Hertil morgen ved jeg ikke hvorfor jeg kunne bare ikke dy mig med lige at kigge hans mobil, der var kommet en SMS fra et navn, det var et kælenavn som både kan bruges om piger og drenge, men i denne SMS som var sendt kl 2 i nat stod der: "tak for idag søde "
Jeg tænker at kammerater ikke bruger ordet søde om hinanden på den måde, min kæreste har iPhone så man skulle jo kunne se hele samtalen, men der stod kun det. Og kæresten og jeg havde ellers haft en hyggelig dag med vores barn hvor vi har været på stranden osv .
Det er helt pinligt men nu gik efterforskningen igang, jeg tog hans mobil tog nummeret for at ville krakke det, men intet kunne findes, jeg gik så ind på mobiludbyderens hjemmeside og fik tilsendt en adgangskode til hans mobil så jeg kunne se hans forbrug lagde så mobilen ind igen så han ikke fandt ud af jeg gjorde det

Og hvad ser jeg, han har kvart i tolv igår aftes skrevet 3-4 beskeder til dette nr lige inden han tog afsted hjemmefra og han må jo have slettet den samtaleog hvorfor gøre det hvis ikke der var noget at skjule!?
Jeg gik lidt tilbage og og kan se at for 1 uge siden ca har han også sendt en del sms'er til dette nr!!!
Er virkelig i vildrede, vi har et barn sammen der bliver et år meget snart, . Kan også være det er mig der er paranoid har overvejet at ringe nummeret op med hemmeligt nr for at få be eller afkræftet om det er en pige, men tænker hvis personen har været oppe kl 2 i. Nat så sover han/hun nok stadig

Ved ikke hvad jeg ville med det her, måske høre hvad i tænker om det

Tarveligt som det nu er at tjekke mobilen, ville jeg nok bare ringe til nummeret.. Eller som en anden bruger skriver; tage ham på fersk gerning, hvis der er en sådan..

Iøvrigt kalder man ikke en kammerat "søde". Det kalder min mand heller ikke eventuelle venner/veninder. Det synes jeg faktisk er lidt barnligt og underligt
Men nu er min generation også én der har strøet om sig med kærlig navne til hinanden som f.eks. søde, smukke osv. Det hænger mig langt ud af halsen og jeg bliver faktisk lidt irriteret hvis folk siger "Hej søde"
Eew.

Pøj pøj

Anmeld

21. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Det er aldrig rart at gå med en mistanke om utroskab, men husk indtil videre har du faktisk ret skrøbelige beviser.. Så jeg syntes da at du skal prøve at spørge lidt ind til hans aften/nat.. Såen lidt ala, nå fik I hygget? Var det god film? Var I mange? På den måde kan du måske finde ud af lidt mere, både på den måde han svare på og hvad han rent faktisk svare...

Men må indrømme, at uagtet hvor taveligt jeg syntes det er at gå i hinandens ting, så havde jeg ringet til nummeret, nu hvor du alligevel har det..

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Hold da op, du stoler slet ikke på din kæreste hva?

Hvad nu hvis det var kammeratens veninde der var kommet forbi mens de så film og måske er en din kæreste har mødt nogle gange før og de så har haft en samtale?
Jeg siger ikke det er sådan, men det kan lige såvel være det ene som det kan være noget andet

Må nok sige en ting er at man kigger sms'er igennem, men ligefrem at gå ind på teleselskabets hjemmeside... Det havde jeg i yderste tilfælde kun gjort, hvis der stod noget hel forkert i den SMS var selv blevet stjerne tosset hvis min kæreste havde vist mig så meget mistillid, ved at undersøge min mobil så meget :/

Jeg har en mistillid ja, men det er der så også en grund til noget der er sket for knap 3 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.