Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

AnthonsMor

Sidder og får helt ondt i maven på dine vegne!
Hold kæft du er en sej banan! Jeg havde aldrig turdet konfrontere på den måde der, men jeg er også lidt en tøs

Jeg synes simpelthen han er en klaphat! Hvad fanden ligner det bare at smide sit familieliv og ikke mindst sit barn ud, fordi man måske keder sig lidt? Ej det er sgu ikke i orden!

Håber du er ok, trods alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Sidder og får helt ondt i maven på dine vegne!
Hold kæft du er en sej banan! Jeg havde aldrig turdet konfrontere på den måde der, men jeg er også lidt en tøs

Jeg synes simpelthen han er en klaphat! Hvad fanden ligner det bare at smide sit familieliv og ikke mindst sit barn ud, fordi man måske keder sig lidt? Ej det er sgu ikke i orden!

Håber du er ok, trods alt!

Tak for svar, plejer egentlig også at være lidt en tøs, så er sgu lidt stolt af mig selv fordi jeg fik det sagt lige ud.
Ej men det ved jeg da virkelig heller ikke, fik også spurgt om han virkelig ikke synes hans familie var mere værd end han kunne finde på det.

Er nogenlunde ok, vi har ikke rigtig fået snakket siden jeg tog hentil en veninde og da jeg kom tilbage derfra havde han en kammerat på besøg. Så ja det hele skal tages i morgen omkring hvad vi lige skal gøre i forhold til det hele. En ting er sikkert vi skal ikke være kærester længere

Anmeld

22. juli 2013

Wish-Baby

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt en natteravn, går sent i seng og står sent op, da jeg gik i seng igår ville han lige smutte ned forbi en kammerat der bor ca 100 meter fra os og se en film, han snakkede også med ham om det i telefonen inde jeg gik i seng.

Hertil morgen ved jeg ikke hvorfor jeg kunne bare ikke dy mig med lige at kigge hans mobil, der var kommet en SMS fra et navn, det var et kælenavn som både kan bruges om piger og drenge, men i denne SMS som var sendt kl 2 i nat stod der: "tak for idag søde "
Jeg tænker at kammerater ikke bruger ordet søde om hinanden på den måde, min kæreste har iPhone så man skulle jo kunne se hele samtalen, men der stod kun det. Og kæresten og jeg havde ellers haft en hyggelig dag med vores barn hvor vi har været på stranden osv .
Det er helt pinligt men nu gik efterforskningen igang, jeg tog hans mobil tog nummeret for at ville krakke det, men intet kunne findes, jeg gik så ind på mobiludbyderens hjemmeside og fik tilsendt en adgangskode til hans mobil så jeg kunne se hans forbrug lagde så mobilen ind igen så han ikke fandt ud af jeg gjorde det

Og hvad ser jeg, han har kvart i tolv igår aftes skrevet 3-4 beskeder til dette nr lige inden han tog afsted hjemmefra og han må jo have slettet den samtaleog hvorfor gøre det hvis ikke der var noget at skjule!?
Jeg gik lidt tilbage og og kan se at for 1 uge siden ca har han også sendt en del sms'er til dette nr!!!
Er virkelig i vildrede, vi har et barn sammen der bliver et år meget snart, . Kan også være det er mig der er paranoid har overvejet at ringe nummeret op med hemmeligt nr for at få be eller afkræftet om det er en pige, men tænker hvis personen har været oppe kl 2 i. Nat så sover han/hun nok stadig

Ved ikke hvad jeg ville med det her, måske høre hvad i tænker om det

Har oplevet noget ligne med min x. men gjorde noget helt andet end du

X'en var gået i seng og sov, jeg kunne ikke sove, for havde den der mavefornemmelse der bare siger der er et eller andet galt, så gik i hans mobil.

Der var også en samtale mellem ham og en lille *BIB* og både han og hun havde skrevet nogen ting som man som kæreste aldelses IKKE vil se.

Jeg blev stjerne hysterisk, meeeeeen styrede mig, tog hans mobil, min mobil og min pc og gik hjemmefra kl halv 3 om natten, gik ned til et vennepar, undervejs derned havde jeg skrevet en sms til trunten om hun sov, fik bare ikke noget svar.

Da jeg kom ned til venneparet var jeg endnu mere oppe og køre, og besluttede mig for at ringe til nummeret fra hans mobil, som sagt så gjort.

Hun tog mobil og jeg smed på og skrev en sms om at jeg(altså mig hunkønnet i forholdet) var vågnet, men hvis jeg nu siger jeg lige lufter hunden skal vi så ikke mødes?! Og tror du så ikke at det var trunten med på.

Så skrev lige frem og tilbage til hende om hvor vi skulle mødes og sådam, og så gik jeg ellers i forvejen og gemte mig ved nogen træer til hun kom, og da hun kom tæt nok på for jeg ud og tog fta i hende og så fik hun ellers en ordenlig over haling iform af hvad helvede hun havde gang i og jeg ved ikke hvad, fik hende til at slette alt på hendes telefon der havde noget med ham at gøre. Og efter det gik jeg tilbage til venneparet.

Og så fik jeg den ide at nu ville jeg gå hjem i min seng og lade som ingen ting, det vil sige jeg lagde hans mobil hvor jeg tog, med ALLE de smer jeg have skrevet til trunten og hendes svar. Så gik jeg ellers i seng kunne dog ikke sove.

Da han vågnede stod han op og gik i bad så da han så kom ud kunne han godt mærke det var noget galt så da han spurte sagde jeg kan kunne kigge på sin mobil og fortælle mig hvor længe han havde været sammen med trunten, først nægtede han, men da han så fik kigget i mobilen kunne han jo lige som godt se der var ikke meget og nægte og 3 timer senere var han ude af hjemmet med alle hans ting, så kunne han stå ude på gaden og pynte.

Onde onde onde onde mig - høre stadig fra det den dag i dag og har fået nyt navn fordi jeg har handlet som jeg gjorde, i den by hvor det forgik bliver jeg stadig den dag i dag kaldt for "psykose Lone" haha

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Wish-Baby skriver:

Har oplevet noget ligne med min x. men gjorde noget helt andet end du

X'en var gået i seng og sov, jeg kunne ikke sove, for havde den der mavefornemmelse der bare siger der er et eller andet galt, så gik i hans mobil.

Der var også en samtale mellem ham og en lille *BIB* og både han og hun havde skrevet nogen ting som man som kæreste aldelses IKKE vil se.

Jeg blev stjerne hysterisk, meeeeeen styrede mig, tog hans mobil, min mobil og min pc og gik hjemmefra kl halv 3 om natten, gik ned til et vennepar, undervejs derned havde jeg skrevet en sms til trunten om hun sov, fik bare ikke noget svar.

Da jeg kom ned til venneparet var jeg endnu mere oppe og køre, og besluttede mig for at ringe til nummeret fra hans mobil, som sagt så gjort.

Hun tog mobil og jeg smed på og skrev en sms om at jeg(altså mig hunkønnet i forholdet) var vågnet, men hvis jeg nu siger jeg lige lufter hunden skal vi så ikke mødes?! Og tror du så ikke at det var trunten med på.

Så skrev lige frem og tilbage til hende om hvor vi skulle mødes og sådam, og så gik jeg ellers i forvejen og gemte mig ved nogen træer til hun kom, og da hun kom tæt nok på for jeg ud og tog fta i hende og så fik hun ellers en ordenlig over haling iform af hvad helvede hun havde gang i og jeg ved ikke hvad, fik hende til at slette alt på hendes telefon der havde noget med ham at gøre. Og efter det gik jeg tilbage til venneparet.

Og så fik jeg den ide at nu ville jeg gå hjem i min seng og lade som ingen ting, det vil sige jeg lagde hans mobil hvor jeg tog, med ALLE de smer jeg have skrevet til trunten og hendes svar. Så gik jeg ellers i seng kunne dog ikke sove.

Da han vågnede stod han op og gik i bad så da han så kom ud kunne han godt mærke det var noget galt så da han spurte sagde jeg kan kunne kigge på sin mobil og fortælle mig hvor længe han havde været sammen med trunten, først nægtede han, men da han så fik kigget i mobilen kunne han jo lige som godt se der var ikke meget og nægte og 3 timer senere var han ude af hjemmet med alle hans ting, så kunne han stå ude på gaden og pynte.

Onde onde onde onde mig - høre stadig fra det den dag i dag og har fået nyt navn fordi jeg har handlet som jeg gjorde, i den by hvor det forgik bliver jeg stadig den dag i dag kaldt for "psykose Lone" haha

Hahahahaha det var da også noget af en reaktion, kunne jeg aldrig selv gøre, men nu har vi også et barn indblandet så vil gerne have det hele sker på en ordenlig måde

Anmeld

22. juli 2013

Wish-Baby

Anonym skriver:

Hahahahaha det var da også noget af en reaktion, kunne jeg aldrig selv gøre, men nu har vi også et barn indblandet så vil gerne have det hele sker på en ordenlig måde

Det der med at kunne styre tempramanet var jeg ikke liiiiiiiige for god til da jeg var yngre, det kan da godt koge over stadig, men ikke på samme måde.

Men havde det helt godt bag efter, for jeg var ikke i tvivl om hvem trunten var og har så klare beviser som man nu kan få ved at gøre det jeg gjorde  Så navnet Psykose Lone passer nok meget godt  haha

Men det er klart man også tænker anderledes når der er et barn blandet ind i det.

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Wish-Baby skriver:

Det der med at kunne styre tempramanet var jeg ikke liiiiiiiige for god til da jeg var yngre, det kan da godt koge over stadig, men ikke på samme måde.

Men havde det helt godt bag efter, for jeg var ikke i tvivl om hvem trunten var og har så klare beviser som man nu kan få ved at gøre det jeg gjorde  Så navnet Psykose Lone passer nok meget godt  haha

Men det er klart man også tænker anderledes når der er et barn blandet ind i det.

Hehe jeg har altid været en stille og rolig pige som vil folk det bedste, så temperament har jeg ikke meget af,
Selvfølgelig er jeg pisse sur på hende pigen der er indblandet her for er da ret sikker på hun er klar over han har kæreste og barn, men er sgu allermest sur på kæresten , det er ham der har været det største svin i det her

Anmeld

22. juli 2013

Wish-Baby

Anonym skriver:

Hehe jeg har altid været en stille og rolig pige som vil folk det bedste, så temperament har jeg ikke meget af,
Selvfølgelig er jeg pisse sur på hende pigen der er indblandet her for er da ret sikker på hun er klar over han har kæreste og barn, men er sgu allermest sur på kæresten , det er ham der har været det største svin i det her

Sådan havde jeg det osse, meeeeeen synes lige hun også skulle have klar besked om at jeg var godt utilfreds med det  Og hvis jeg ikke huske helt forkert fik jeg smidt noget i hovedet på hende ligne det "Du må entlig have det ret dårlig med dig selv, for du er ikke den eneste jeg har haft fat i i nat, og du er heller ikke den sidste, du er nemlig ikke nummer 1 hos ham, eller nummer 2 eller nummer 3 nej du er sgu nummer 4 !! Er det ikke herre fedt og bare være et stykke lege tøj !!

Så det endte jo også med at hele byen troede han havde haft gang i rigtig mange på en gang  Haha 

" I'm not the girl next door - i'm the bitch across the street " 

Ja nogen gange ville jeg osse gerne at jeg var så stille og rolig men har bare en tedens til at sige min mening lige ud, ikke altid skide smart, men andre gange er det en fordel og turde sige noget

Anmeld

22. juli 2013

Lotus86

Øv hvor jeg føler med dig, det må virkelig være hårdt, især når i har et lille barn sammen Men jeg synes du er super sej, fedt du har fået gjort noget ved det og handler, så du kan komme væk fra ham, han vil jo helt sikkert gøre det igen når det endda ikke en gang er første gang - Idiot altså

Held og lykke med det hele, håber i kommer igennem det på rolig vis

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for svar, plejer egentlig også at være lidt en tøs, så er sgu lidt stolt af mig selv fordi jeg fik det sagt lige ud.
Ej men det ved jeg da virkelig heller ikke, fik også spurgt om han virkelig ikke synes hans familie var mere værd end han kunne finde på det.

Er nogenlunde ok, vi har ikke rigtig fået snakket siden jeg tog hentil en veninde og da jeg kom tilbage derfra havde han en kammerat på besøg. Så ja det hele skal tages i morgen omkring hvad vi lige skal gøre i forhold til det hele. En ting er sikkert vi skal ikke være kærester længere

Jeg tager hatten af for din beslutning! Synes det var så fesent af ham, at få en kammerat på besøg, for så vidste han jo, at han var fri for konfrontation! Ih altså.. Bliver så gal over sådan noget..

Anmeld

22. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jamen tænker vi skal hver for sig, det er anden gang i vores forhold sådan noget sker første gang troede jeg bare på hans løgne og undskyldninger omkring det

Du er en stærk kvinde, der handler, i stedet for at lade ham gøre dig til grin. Du har tilgivet ham en gang, så han har fået en chance for at gøre det godt igen. Det har han så valgt at blæse på.

Jeg ved ikke hvor gammelt dit barn/børn er, men du viser også det/dem, at du ikke finder dig i hvad som helst.

Du er sej.

Jeg håber at bruddet kommer til at foregå på en ordentlig måde.

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.