Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt en natteravn, går sent i seng og står sent op, da jeg gik i seng igår ville han lige smutte ned forbi en kammerat der bor ca 100 meter fra os og se en film, han snakkede også med ham om det i telefonen inde jeg gik i seng.

Hertil morgen ved jeg ikke hvorfor jeg kunne bare ikke dy mig med lige at kigge hans mobil, der var kommet en SMS fra et navn, det var et kælenavn som både kan bruges om piger og drenge, men i denne SMS som var sendt kl 2 i nat stod der: "tak for idag søde "
Jeg tænker at kammerater ikke bruger ordet søde om hinanden på den måde, min kæreste har iPhone så man skulle jo kunne se hele samtalen, men der stod kun det. Og kæresten og jeg havde ellers haft en hyggelig dag med vores barn hvor vi har været på stranden osv .
Det er helt pinligt men nu gik efterforskningen igang, jeg tog hans mobil tog nummeret for at ville krakke det, men intet kunne findes, jeg gik så ind på mobiludbyderens hjemmeside og fik tilsendt en adgangskode til hans mobil så jeg kunne se hans forbrug lagde så mobilen ind igen så han ikke fandt ud af jeg gjorde det

Og hvad ser jeg, han har kvart i tolv igår aftes skrevet 3-4 beskeder til dette nr lige inden han tog afsted hjemmefra og han må jo have slettet den samtaleog hvorfor gøre det hvis ikke der var noget at skjule!?
Jeg gik lidt tilbage og og kan se at for 1 uge siden ca har han også sendt en del sms'er til dette nr!!!
Er virkelig i vildrede, vi har et barn sammen der bliver et år meget snart, . Kan også være det er mig der er paranoid har overvejet at ringe nummeret op med hemmeligt nr for at få be eller afkræftet om det er en pige, men tænker hvis personen har været oppe kl 2 i. Nat så sover han/hun nok stadig

Ved ikke hvad jeg ville med det her, måske høre hvad i tænker om det

Jeg havde sgu også mistænkt ham for utroskab! og ærligt havde jeg nok gjort ligesom dig.
Jeg synes faktisk du skulle ringe nummeret op og være ærlig hvis det er en pige der tager den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

gonefishing

1990h skriver:

Jeg havde gjort præcist som dig..jeg havde tjekket alt, også hans mobil og skide på det er ulovligt!!

hvis jeg var dig vil jeg ringe op med hemmeligt..for ja der da noget der ikke er som det skal være

enig... og faktisk er mænd ikke et hak bedre hvis de mistænker deres kone/kæreste for at være utro, de tjekker sgu også alt.

Anmeld

21. juli 2013

Camilla <3

Jeg havde sku også være kold overfor det brevhemmelighedsfis! 

Anmeld

21. juli 2013

GUSO

Flodkilling skriver:

Jeg havde sgu også mistænkt ham for utroskab! og ærligt havde jeg nok gjort ligesom dig.
Jeg synes faktisk du skulle ringe nummeret op og være ærlig hvis det er en pige der tager den.

Noget nyt?? Har du konfronteret ham?? Eller ringet til nr?? Håber ikke han er dig utro men er ked af at sige det tror jeg også jeg kan godt forstå du har reageret som du har.. til dig

Anmeld

21. juli 2013

gonefishing

GUSO skriver:

Noget nyt?? Har du konfronteret ham?? Eller ringet til nr?? Håber ikke han er dig utro men er ked af at sige det tror jeg også jeg kan godt forstå du har reageret som du har.. til dig

mig??? jeg kan da godt ringe til nummeret for ts

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Update

Jeg ringede til nummeret mens han var ude og gå med hunden
Fra min egen mobil og med hemmeligt nr
En pige sagde hallo, jeg spurgte så hvem det var så smækkede hun på

Da kæresten kommer hjem fra tur med hunden spørger jeg lige ud om han har været henne og besøge en pige igår/i nat, han siger nej hvorfor siger du det, og ja jeg fortæller ham så alt hvad jeg har fundet ud af, han kommer med en masse undskyldninger om at der ikke har været noget osv. Og vi får snakket frem og tilbage han bliver faktisk lidt mundlam.

Jeg er taget hentil en veninde for at få luftog tænke over tingene .

Jeg er fuldstændig ligeglad med det jeg har gjort er ulovligt i princippet. tager sgu gerne min straf hvis det skulle ende med en anmeldelse hvilket jeg ikke tror, men hellere tage den straf end at blive holdt for nar resten af ens liv

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Og tak for alle svarene orker ikke lige at svarer hver og en lige nu

Anmeld

21. juli 2013

GUSO

Flodkilling skriver:

mig??? jeg kan da godt ringe til nummeret for ts

Ups sorry ja jeg kunne da også godt ringe bare hit med nummeret

Anmeld

21. juli 2013

GUSO

Anonym skriver:

Update

Jeg ringede til nummeret mens han var ude og gå med hunden
Fra min egen mobil og med hemmeligt nr
En pige sagde hallo, jeg spurgte så hvem det var så smækkede hun på

Da kæresten kommer hjem fra tur med hunden spørger jeg lige ud om han har været henne og besøge en pige igår/i nat, han siger nej hvorfor siger du det, og ja jeg fortæller ham så alt hvad jeg har fundet ud af, han kommer med en masse undskyldninger om at der ikke har været noget osv. Og vi får snakket frem og tilbage han bliver faktisk lidt mundlam.

Jeg er taget hentil en veninde for at få luftog tænke over tingene .

Jeg er fuldstændig ligeglad med det jeg har gjort er ulovligt i princippet. tager sgu gerne min straf hvis det skulle ende med en anmeldelse hvilket jeg ikke tror, men hellere tage den straf end at blive holdt for nar resten af ens liv

Godt du har konfronteret ham håber det bedste for dig

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Godt du har konfronteret ham håber det bedste for dig

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.