Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Faith

Anonym skriver:

Update

Jeg ringede til nummeret mens han var ude og gå med hunden
Fra min egen mobil og med hemmeligt nr
En pige sagde hallo, jeg spurgte så hvem det var så smækkede hun på

Da kæresten kommer hjem fra tur med hunden spørger jeg lige ud om han har været henne og besøge en pige igår/i nat, han siger nej hvorfor siger du det, og ja jeg fortæller ham så alt hvad jeg har fundet ud af, han kommer med en masse undskyldninger om at der ikke har været noget osv. Og vi får snakket frem og tilbage han bliver faktisk lidt mundlam.

Jeg er taget hentil en veninde for at få luftog tænke over tingene .

Jeg er fuldstændig ligeglad med det jeg har gjort er ulovligt i princippet. tager sgu gerne min straf hvis det skulle ende med en anmeldelse hvilket jeg ikke tror, men hellere tage den straf end at blive holdt for nar resten af ens liv

Sejt gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Sejt gjort!

Tak det lettede også at få det gjort, men fuck hvor jeg rystede over det hele da jeg gjorde det, men virkelig en lettelse at konfrontere ham

Anmeld

21. juli 2013

Camilla <3

Hvor er det sejt, at du gjorde det! 

Forstår godt, og føler med dig .. Det er uden tvivl en kæmpe kamel at sluge, uanset hvad der er sket eller ikke sket. 

Sender en masse kram. 

Anmeld

21. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Han i drømmende han havde været der og at har været der 2 gange, men han benægter at de skulle have lavet noget.
Han siger egentlig ikke så meget andet end jeg må stole på det han siger og han godt ved det er skidt når han har slettet sms'erne
Men at der altså overhovedet ikke har været noget og han er villig til at sætte sådan noget til så hans iPad kan spores på hvor den er, men det burde jo bare ikke være nødvendigt!

Hvor frækt af ham at bede dig stole på ham, når du lige har taget ham i en løgn. Han benægtede jo til at starte med at have været der i nat for så at indrømme det til sidst.

Ikke lige det som indgyder tillid.

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvor frækt af ham at bede dig stole på ham, når du lige har taget ham i en løgn. Han benægtede jo til at starte med at have været der i nat for så at indrømme det til sidst.

Ikke lige det som indgyder tillid.

Lige præcis !

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

Du skriver, at han har indrømmet, at han var hos hende. Men hvad siger han, at de har lavet på det tidspunkt`? og var de kun de to`?

Han skal simpelthen svare på alle de spørgsmål du måtte ha´.

Og den med, at han siger, at du må stole på ham...Den kan han godt pakke sammen. Han har jo netop lige vist, at du ikke kan stole på ham.

Og at han oven i købet har den frækhed, at tale med en af hans venner, mens du hører det, så du tror, at de to er sammen...Føj, siger jeg bare, det lyder til, at det eneste den ven skulle bruges til, var et skalkeskjul. Eller var det i virkeligheden den anden kvinde han talte med`? og de to så bare har aftalt, at han kalder hende for vennens navn, når du er til stede`?

Der er mange uopklarede ting, synes jeg.

Stakkels dig, jeg føler med dig.

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Du skriver, at han har indrømmet, at han var hos hende. Men hvad siger han, at de har lavet på det tidspunkt`? og var de kun de to`?

Han skal simpelthen svare på alle de spørgsmål du måtte ha´.

Og den med, at han siger, at du må stole på ham...Den kan han godt pakke sammen. Han har jo netop lige vist, at du ikke kan stole på ham.

Og at han oven i købet har den frækhed, at tale med en af hans venner, mens du hører det, så du tror, at de to er sammen...Føj, siger jeg bare, det lyder til, at det eneste den ven skulle bruges til, var et skalkeskjul. Eller var det i virkeligheden den anden kvinde han talte med`? og de to så bare har aftalt, at han kalder hende for vennens navn, når du er til stede`?

Der er mange uopklarede ting, synes jeg.

Stakkels dig, jeg føler med dig.

Han siger de bare har snakket og at hendes romie og dennes kæreste også har været der. Hvilket jeg overhovedet ikke tror på!
Det har ikke noget med vennen at gøre, han skrev og aflyste fordi han var for træt , derefter skrev min kæreste så til hende pigen

Anmeld

21. juli 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Han siger de bare har snakket og at hendes romie og dennes kæreste også har været der. Hvilket jeg overhovedet ikke tror på!
Det har ikke noget med vennen at gøre, han skrev og aflyste fordi han var for træt , derefter skrev min kæreste så til hende pigen

Så han tænker "Aaarh så tager jeg da bare hen til nogle andre, i stedet for at være hjemme ved min familie!" ...  Arh, vel? 

Han er da ikke meget værd 

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Så havde jeg misforstået det med vennen.

Jeg forstår godt at du ikke stoler på ham. -Og selvom det så passede, at de kun havde snakket...så er det jo mistænkeligt i sig selv. Jeg mener, han snakker med en pige, som du ikke kender om natten...Nej den er for langt ude.

Godt du ikke falder for hans løgne.

.

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

Hvordan kan han egentlig være en frisk far om dagen, når han går så sent i seng`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.