Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Jeg har en mistillid ja, men det er der så også en grund til noget der er sket for knap 3 år siden

Okay, så forstår jeg godt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

1990h

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt en natteravn, går sent i seng og står sent op, da jeg gik i seng igår ville han lige smutte ned forbi en kammerat der bor ca 100 meter fra os og se en film, han snakkede også med ham om det i telefonen inde jeg gik i seng.

Hertil morgen ved jeg ikke hvorfor jeg kunne bare ikke dy mig med lige at kigge hans mobil, der var kommet en SMS fra et navn, det var et kælenavn som både kan bruges om piger og drenge, men i denne SMS som var sendt kl 2 i nat stod der: "tak for idag søde "
Jeg tænker at kammerater ikke bruger ordet søde om hinanden på den måde, min kæreste har iPhone så man skulle jo kunne se hele samtalen, men der stod kun det. Og kæresten og jeg havde ellers haft en hyggelig dag med vores barn hvor vi har været på stranden osv .
Det er helt pinligt men nu gik efterforskningen igang, jeg tog hans mobil tog nummeret for at ville krakke det, men intet kunne findes, jeg gik så ind på mobiludbyderens hjemmeside og fik tilsendt en adgangskode til hans mobil så jeg kunne se hans forbrug lagde så mobilen ind igen så han ikke fandt ud af jeg gjorde det

Og hvad ser jeg, han har kvart i tolv igår aftes skrevet 3-4 beskeder til dette nr lige inden han tog afsted hjemmefra og han må jo have slettet den samtaleog hvorfor gøre det hvis ikke der var noget at skjule!?
Jeg gik lidt tilbage og og kan se at for 1 uge siden ca har han også sendt en del sms'er til dette nr!!!
Er virkelig i vildrede, vi har et barn sammen der bliver et år meget snart, . Kan også være det er mig der er paranoid har overvejet at ringe nummeret op med hemmeligt nr for at få be eller afkræftet om det er en pige, men tænker hvis personen har været oppe kl 2 i. Nat så sover han/hun nok stadig

Ved ikke hvad jeg ville med det her, måske høre hvad i tænker om det

Jeg havde gjort præcist som dig..jeg havde tjekket alt, også hans mobil og skide på det er ulovligt!!

hvis jeg var dig vil jeg ringe op med hemmeligt..for ja der da noget der ikke er som det skal være

Anmeld

21. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Tør ikke rigtig tage hans telefon igen, før var det så tidligt er bange for han vågner nu, og der er ikke meget strøm på så skal også have fundet opladeren hvis det er

har selv været i lign situartion! jeg gjorde det samme som dig

- men jeg ringede det op fra min egen mobil, med hemmeligt, bare for at høre stemmen!..

og jeg fik ret! EN PIGE!

Anmeld

21. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Min kæreste er lidt en natteravn, går sent i seng og står sent op, da jeg gik i seng igår ville han lige smutte ned forbi en kammerat der bor ca 100 meter fra os og se en film, han snakkede også med ham om det i telefonen inde jeg gik i seng.

Hertil morgen ved jeg ikke hvorfor jeg kunne bare ikke dy mig med lige at kigge hans mobil, der var kommet en SMS fra et navn, det var et kælenavn som både kan bruges om piger og drenge, men i denne SMS som var sendt kl 2 i nat stod der: "tak for idag søde "
Jeg tænker at kammerater ikke bruger ordet søde om hinanden på den måde, min kæreste har iPhone så man skulle jo kunne se hele samtalen, men der stod kun det. Og kæresten og jeg havde ellers haft en hyggelig dag med vores barn hvor vi har været på stranden osv .
Det er helt pinligt men nu gik efterforskningen igang, jeg tog hans mobil tog nummeret for at ville krakke det, men intet kunne findes, jeg gik så ind på mobiludbyderens hjemmeside og fik tilsendt en adgangskode til hans mobil så jeg kunne se hans forbrug lagde så mobilen ind igen så han ikke fandt ud af jeg gjorde det

Og hvad ser jeg, han har kvart i tolv igår aftes skrevet 3-4 beskeder til dette nr lige inden han tog afsted hjemmefra og han må jo have slettet den samtaleog hvorfor gøre det hvis ikke der var noget at skjule!?
Jeg gik lidt tilbage og og kan se at for 1 uge siden ca har han også sendt en del sms'er til dette nr!!!
Er virkelig i vildrede, vi har et barn sammen der bliver et år meget snart, . Kan også være det er mig der er paranoid har overvejet at ringe nummeret op med hemmeligt nr for at få be eller afkræftet om det er en pige, men tænker hvis personen har været oppe kl 2 i. Nat så sover han/hun nok stadig

Noget nyt?

jegvar også blevet mistænkelig. Meget endda. 

Hvismin kæreste kaldte andre for søde eller lign., var jeg røget helt op i det røde felt.

Håber det bedste

Anmeld

21. juli 2013

C-Dog

Sikke noget lort.  har stået i det samme. desværre var min mistanke rigtig. 

Anmeld

21. juli 2013

aarhusmor

Jeg synes du har gjort det rigtige. Man kan sagtens stole på sin kæreste og kommer der så lige en situation hvor man tænker, hmm der er da noget som ikke er rigtigt. Så er det da bedre at tjekke og få afkræftet at der sker noget som ikke burde ské. Hvis man siger det til ens kæreste, så vil de altid føle at man ikke stoler på dem. Men hvis man lige selv tjekker op på det, finder ud af at der ikke er noget, så kan man slappe af og leve videre og ja næsten stole endnu mere på sin kæreste.

Hvis så han har gang i en anden, jamen så er du jo også berettiget til din mistillid og undersøgelser.

Som de fleste skriver ville jeg ringe til dette nummer eller få en anden til at ringe dertil.

Håber det bedste for dig

Anmeld

21. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes den er klokkeklar. Hvorfor skulle han dog slette samtalen. Jeg havde ringet til det nummer nu hvor du alligevel har det. 

Anmeld

21. juli 2013

dukke

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du har en mistanke om det men hvorfor spørger du han ikke bare lige ud ?

Brevhemmelighed – straffeloven

Ifølge Straffeloven er det forbudt at åbne eller læse andres breve og post, uanset om den er elektronisk eller på papir. Breve som sendes personligt, er nemlig omfattet af brevhemmeligheden. Det er en del af vores ret til et privatliv. Hvis du ved en fejl kommer til at åbne en andens post, eller får fat i en andens mobiltelefon og kan læse hans sms’er, så skal du pakke brevet sammen eller lukke sms’en så snart du opdager, at beskeden ikke var til dig. Det er nemlig ulovligt at læse beskeden, selvom den ved en fejl er blevet sendt til dig. En arbejdsgiver kan forbyde sine ansatte at skrive eller modtage mail på firmamailen, men det giver ikke arbejdsgiveren ret til at læse mailen.

Det siger straffeloven:
27. kapitel
Freds- og ærekrænkelser
§ 263. Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget
1) bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet,
2) skaffer sig adgang til andres gemmer,
3) ved hjælp af et apparat hemmeligt aflytter eller optager udtalelser fremsat i enrum, telefonsamtaler eller anden samtale mellem andre eller forhandlinger i lukket møde, som han ikke selv deltager i, eller hvortil han uberettiget har skaffet sig adgang.

det er ikke for at være ond men bare husk på det er ulovligt

håber på du finden ud af om han er dig utro. du kan jo bare ringe men hemmeligt nr og hvis den ikke bliver taget han du være heldig at personen har lavet en telefonsvare

Anmeld

21. juli 2013

1990h

jeg vil godt nok være kold i røven og skide på brevhemmelighed og jeg ved ikke hvad hvis jeg havde taget min kæreste i sådan noget..jeg havde tjekket alt..alt for at finde sandheden og skaffe beviser til hvis han sku prøve og snige sig uden om.

det vel en forsvarsmekanisme man har..at man ikke vil såres.

havde gjort det samme som ts.

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

1990h skriver:

jeg vil godt nok være kold i røven og skide på brevhemmelighed og jeg ved ikke hvad hvis jeg havde taget min kæreste i sådan noget..jeg havde tjekket alt..alt for at finde sandheden og skaffe beviser til hvis han sku prøve og snige sig uden om.

det vel en forsvarsmekanisme man har..at man ikke vil såres.

havde gjort det samme som ts.

ja det havde jeg også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.