Har mistanke om at han er mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Så han tænker "Aaarh så tager jeg da bare hen til nogle andre, i stedet for at være hjemme ved min familie!" ...  Arh, vel? 

Han er da ikke meget værd 

Lige præcis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Hvordan kan han egentlig være en frisk far om dagen, når han går så sent i seng`?

Det klarer han egentlig okay, men altid mig der har morgenerne

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Så havde jeg misforstået det med vennen.

Jeg forstår godt at du ikke stoler på ham. -Og selvom det så passede, at de kun havde snakket...så er det jo mistænkeligt i sig selv. Jeg mener, han snakker med en pige, som du ikke kender om natten...Nej den er for langt ude.

Godt du ikke falder for hans løgne.

.

Lige præcis og så holde det hemmeligt! Og benægte når jeg spørger indtil det og først indrømme når jeg siger hvad jeg har fundet ud af

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Lige præcis og så holde det hemmeligt! Og benægte når jeg spørger indtil det og først indrømme når jeg siger hvad jeg har fundet ud af

Ja det lugter langt væk.

Hvad tænker du så om fremtiden`?

Anmeld

21. juli 2013

C-Dog

Din kæreste er da en klam skøge! Arg hvor er jeg træt af løgnagtige mænd. Det er simpelthen story of my life. Hvis du sparker min sparker jeg din ;-)
Håber du er nogenlunde okay trods alt.

Anmeld

21. juli 2013

Smilehul

Hold da k æft, sikke en k æreste!  han var allerede ude af vagten da jeg fandt ud af det! 

Det er da helt utroligt, hvad med at sæ tte pris p å at du faktisk er hjemme og klarer faktisk alt, mens han rent faktisk hygger sig! Idiot!

Jeg er VIRKELIG ked af det p å dine vegne, synes at n år man begynder at slette beskeder/opkald, s å er det der "utroskab" begynder, hvis du forst år. Du tager det endda med ro og snakker med ham om det, men han benægter det endda med undskyldninger.. 

Du fortjener bedre! En der kan sætte pris på dig 

_________

Klem herfra og håber på update, hvis der skulle ske noget. 

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Ja det lugter langt væk.

Hvad tænker du så om fremtiden`?

Jamen tænker vi skal hver for sig, det er anden gang i vores forhold sådan noget sker første gang troede jeg bare på hans løgne og undskyldninger omkring det

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Din kæreste er da en klam skøge! Arg hvor er jeg træt af løgnagtige mænd. Det er simpelthen story of my life. Hvis du sparker min sparker jeg din ;-)
Håber du er nogenlunde okay trods alt.

Det er en aftale !
Er nogenlunde okay men hårdt det er det sgu!

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Hold da k æft, sikke en k æreste!  han var allerede ude af vagten da jeg fandt ud af det! 

Det er da helt utroligt, hvad med at sæ tte pris p å at du faktisk er hjemme og klarer faktisk alt, mens han rent faktisk hygger sig! Idiot!

Jeg er VIRKELIG ked af det p å dine vegne, synes at n år man begynder at slette beskeder/opkald, s å er det der "utroskab" begynder, hvis du forst år. Du tager det endda med ro og snakker med ham om det, men han benægter det endda med undskyldninger.. 

Du fortjener bedre! En der kan sætte pris på dig 

_________

Klem herfra og håber på update, hvis der skulle ske noget. 

Tusind tak for svar, ja man begynder lidt at tænke på hvor mange løgne der har været i forholdet

Anmeld

21. juli 2013

Smilehul

Anonym skriver:

Tusind tak for svar, ja man begynder lidt at tænke på hvor mange løgne der har været i forholdet

Altid t ænk p å, at du er noget værd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.