Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

FrkZier

Camille Mørch Andersen skriver:

Jeg kan godt se din tankegang.. BESTEMT!

men jeg lider selv at de dumme strækmærker.. mine lår og håndtag da jeg tog 17 kg på.. som jeg har smidt igen på 2½ månede!..

strækmærkerne er der stadig.. og vil de altid være.. og jeg ved når jeg blivergravid. kan jeg se frem til også at få dem på maven.

jeg tænker bare OG HVAD SÅ! jeg har en mand der elsker mig! som den jeg er! .. og så vil jeg ***** på om jeg får ar!.. vil da prøve at tabe mig alt det jeg kan og stramme mig det op jeg kan!..

MAN KAN HVAD MAN VIL.. HVIS MAN VIRKELIG VIL!..

det kræver blot en viljestyrke af stål!..

når man ved man får noget perfekt ud af at blive ''tyk'' og strækmærker.. så er jeg da bedøvende '' ligeglad.''.

og det ville da være helt fantastisk hvis alle tænkte sådan i stedet for at blive dybt ulykkelige over deres bryster har ændret sig efter en graviditet og amning, at de har fået strækmærker og hofterne er blevet bredere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er gravid i 25.uge og mine brystvorter er blevet så store og mørke . Bliver det værre endnu?!

Før var de helt perfekte, er der ingen chance for at de bliver pæne igen og aerola bliver mindre igen? Jeg kan da ikke leve med dem sådan her. Og hvad kan man gøre for de ikke kommer til at hænge?

Hold op hvor er jeg ked af det, de er helt ødelagt!

Du kan både være lækker og leve med dem! Jeg vil vædde med, at du er en flot pige, der ikke har meget andet at udsætte på sit udseende - ellers tror jeg, du ville have nævnt andre "fejl og mangler" - og dine bryster er ikke det, der afgør, om du er attraktiv. Du får et helt andet syn på dem, når du skal amme, og de går fra kun at være seksuelt "tilbehør" til også at have en praktisk funktion. 

Jeg har altid haft grimme bryster - det var ikke så sjovt, da jeg var teenager i de topløse 80'ere - men jeg kom til at værdsætte dem, da de gav mine tre børn næring, og siden da har jeg blæst på, hvordan de så ud. Min mand er stadig vild med dem, de er bløde at røre ved, og i den sidste ende er bryster altså bare hudflapper med fedt og kirtler i  Desuden ser mine bryster store og flotte ud i en god BH, og mænd, der komplimenter mig og småflirter med mig, lærer jo ikke den nøgne sandhed at kende 

Jeg er ikke toptrænet, min krop lider under tidens forfald, men jeg elsker den, som den er, og mit selvværd sidder ikke i brysterne. Min erfaring er, at indre selvværd og ro giver den flotteste udstråling, og at andre, også mænd, sagtens kan få øje på det. 

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Hyacinth skriver:

Okay, skal man forstå det sådan, at kvinder der har strækmærker eller ikke er totalt "back in shape", per definition er utiltrækkende eller bør pakke kroppen væk, træne før man viser sig frem eller lign?

Hvad mener du helt præcist?

Nej jeg prøver bare at fastslå at vi ikke alle er ens , at selvom vi er blevet mødre er det ok vi syntes vores krop ikke er så pæn mere . Det gør os ikke til dårligere mødre , det er ikke pga dårligt selvværd jeg vil bare gerne have min krop skal være pæn , man skal elske sig selv for at kunne elske andre , jeg er dobbelt så glad fordi min mave igen er flad og de sidste 10 kg er væk ��jeg fik ordnet mit lille navlebeskuendes efter sidste graviditet kun fordi det var grimt , men sådan er vi forskellige , hun skal bare ikke begynde at slå trådstarter oven i hovedet , det helt ok at tænke sådan !!

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Hyacinth skriver:

Okay, skal man forstå det sådan, at kvinder der har strækmærker eller ikke er totalt "back in shape", per definition er utiltrækkende eller bør pakke kroppen væk, træne før man viser sig frem eller lign?

Hvad mener du helt præcist?

Navlebrok skulle der stå , ikke navlebeskuendes 

Anmeld

12. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Robin Hood. skriver:

Navlebrok skulle der stå , ikke navlebeskuendes 

Fantastisk fejl - der kommer nogle sjove af slagsen indimellem! 

Anmeld

12. juli 2013

christina92

AnnaKJ skriver:

(Nu må du ikke blive stødt over mit indlæg, for det er ikke meningen).

Men jeg bliver faktisk ked af at læse hvad du skriver, for som jeg ser dig på billeder, så falder du ikke i gruppen med hængemave og strækmærker, så vidt jeg kan se.
Du har ikke 15 kg ekstra på kroppen efter graviditet som du har svært ved at smide.
Jeg har alt det. Strækmærker helt op over mine ribben, ned af balder, lår og også under knæhaser og ned af min leg.
Jeg har hængemave som kun hænger mere jo mere jeg taber mig og kan ikke trænes op.
Jeg har hængebryster og vejer 12 kg for meget.

Selvom jeg har født to børn jeg elsker over alt på jorden, så gør det sku bare rigtig ondt at se sådan ud, når man kan mærke at manden, hvis børn man har født, ikke er tiltrukket af en mere pga. ens forandrede krop.

Men det er så nemt at sige for en som ikke har de problemer.

(Igen, ikke for at støde dig, men tænk lige engang over det næste gang).

Jeg føler mig ikke stødt af det du skriver og kan sagtens forstå det du siger. Men igen et profilbillede skåret ved skuldrene viser ikke nødvendigvis hele sandheden.

Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, men jeg har nok heller ikke udtryk mig klart nok.

Jeg forstår ikke de kvinder der under og inden graviditeten er ved at gå fuldstændig i panik over hvordan deres krop måske kommer til at se ud. Jeg kan godt forstå hvis man er ked af realiteterne efter kroppen er kommet sig efter graviditeten. Selvf må man være ked af de spor graviditeten har sat, men at være skrækslagende undervejs, det forstår jeg simpelthen ikke! Man har selv valgt det

Anmeld

12. juli 2013

Robin Hood.

Mor og meget mere skriver:

Fantastisk fejl - der kommer nogle sjove af slagsen indimellem! 

Ha ha var også flad af grin da jeg læste det ��

Anmeld

12. juli 2013

AnnaK89

christina92 skriver:

Jeg føler mig ikke stødt af det du skriver og kan sagtens forstå det du siger. Men igen et profilbillede skåret ved skuldrene viser ikke nødvendigvis hele sandheden.

Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, men jeg har nok heller ikke udtryk mig klart nok.

Jeg forstår ikke de kvinder der under og inden graviditeten er ved at gå fuldstændig i panik over hvordan deres krop måske kommer til at se ud. Jeg kan godt forstå hvis man er ked af realiteterne efter kroppen er kommet sig efter graviditeten. Selvf må man være ked af de spor graviditeten har sat, men at være skrækslagende undervejs, det forstår jeg simpelthen ikke! Man har selv valgt det

Det var heller ikke lige dit profilbillede jeg gik efter, det var mere dine mavebilleder og efterfødselsbillede. Jeg synes de viser det rimelig godt.

Men nej, vi kan godt være enige om, at man ikke bør gå i panik under graviditeten, da man jo selv har valgt det.
Og brystvorter kan man trods alt skjule.

Anmeld

12. juli 2013

AnnaK89

Maja84 skriver:

Jeg er af samme holdning og jeg har altså både hængebryster, hænge om, strækmærker og vejer en del mere end 12 kg for meget

Selvfølgelig er det og man lige skal sluge forandringerne osv, men at ens brystvorter og området omkring bliver mørkere og større, og det er det der er fokus på, det er vel kun ens mand der skal, udover baby, have noget med brysterne at gøre, og hvis han er ligeglad, hvilket han burde, altså jeg synes bare at er det, det største problem, så tør jeg ikke tænkte reaktionen efter fødslen på hvad der kan vente i forhold til netop hængebryster, hængevom, strækmærker, ar hvis man ender i akut ks og nogle kvinders kropsform helt ændrer sig, og jo jeg kan skrive under på dem alle
Fordi andres problemer er større er det ikke ensbetydende med at ens egne ikke er der, men hvis man føler sig lækker baseret ud fra ts indlæg om at brystvorterne er blevet større og mørkere så synes jeg man har nogle ting at arbejde med

Er du sikker på du har forstået mit indlæg?
For jeg forstår ærligt ikke helt hvad du snakker om?

Hvis du tolker det som om jeg føler mig ulækker baseret på ts indlæg, så har du da misforstået noget.

Anmeld

12. juli 2013

christina92

Det var heller ikke lige dit profilbillede jeg gik efter, det var mere dine mavebilleder og efterfødselsbillede. Jeg synes de viser det rimelig godt.

Men nej, vi kan godt være enige om, at man ikke bør gå i panik under graviditeten, da man jo selv har valgt det.
Og brystvorter kan man trods alt skjule.

Tænker jeg også, at brystvorter er vel ikke det man viser til gud og hver man alligevel.

Og ja fine mavebilleder jeg har. Sådan er det når man efter kronisk graviditetskvalme taber 10 kg. på 14 dage og kæmper resten af graviditeten for at tage dem på igen, og føder en lille pige på 2810g. (undskyld hvis det lyder lidt skarpt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.