Dvs at fprdi man skal være mor så kan man godt pakke forfængeligheden væk ?? Og acceptere stræk mærker , hængevom og hænge patter ?? No way ,,, har født 3 børn og jo jeg elsker mine børne HØJT , men derfor vil jeg da stadig gerne føle mig lækker og sexet og det er bare ikke helt det samme med hængedelle og bryster der ligner en tom sok med en 5 er i ... Tror simpelthen ikke på alle dem der skriver , jeg elsker min krop , den er smuk pga jeg har båret mit barn , gu den ej , det bliver aldrig smukt med strækmærker mm og jeg har kæmpet for at få min krop back in shape.
Syntes også der er ret stor forskel på "hængevom", og brystvorter som er blevet lidt større og mørkere. Ens krop ændrer sig dels pga graviditet og dels pga alder - selvfølgelig kan man træne, leve sundt m.m for at holde ens krop i den bedste form, man kan......men man kommer jo aldrig til at ligne en på 17 igen, og det er da ok, at man pointere at man er nødt til at acceptere dette.
Synes det er så trist at så mange stræber mod den perfekte photoshoppet krop, og direkte bliver depri og enormt kede af det, fordi de ikke ligner deres ideal billede....jeg vil gerne smide 5 kg, og arbejder for at gøre det - men hele mit selvværd afhænger da ikke af, jeg smider dem - og jeg er da ok med, at jeg har ar efter KS og mine bryster er mindre fyldige efter at have ammet...sådan er det da, uanset hvor meget man træner.
Man skal ikke bare lade sig forfalde, fordi man er blevet mor - men man kunne da også håbe på, at man hvilet nok i sig selv til ikke at hænge ens selvværd på billedet af en ideal krop.
Anmeld