Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Robin Hood.

christina92 skriver:

Altså undskyld mit sure opstød, og det er slet ikke fordi jeg ikke respektere dine følelser omkring det her, men come on, det er dæleme da ikke dine brystvorter der afgør om du er lækker??

Og jeg får altså helt ondt i maven over kvinder som er blevet gravide og så åh nej, hvad nu med min krop! Får jeg hængepatter, får jeg hængevom, får jeg strækmærker over det hele..???!!!

Man skal IKKE regne med at være ligeså spændstig og "perfekt" efter en graviditet som man måske var før. Men hey, det var vel heller ikke derfor i ville være mor??

Dvs at fprdi man skal være mor så kan man godt pakke forfængeligheden væk ?? Og acceptere stræk mærker , hængevom og hænge patter ?? No way ,,, har født 3 børn og jo jeg elsker mine børne HØJT , men derfor vil jeg da stadig gerne føle mig lækker og sexet og det er bare ikke helt det samme med hængedelle og bryster der ligner en tom sok med en 5 er i ... Tror simpelthen ikke på alle dem der skriver , jeg elsker min krop , den er smuk pga jeg har båret mit barn , gu den ej , det bliver aldrig smukt med strækmærker mm og jeg har kæmpet for at få min krop back in shape.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Mi&Mi

christina92 skriver:

Som jeg skrev, så er det jo ikke fordi jeg ikke respektere at det er svært for hende.

Det lyder bare ikke sådan.
Der er da nogle kvinder der har den samme krop som før fødsel, og det er der da intet galt i at håbe på, siden du får så ondt i maven.

Anmeld

12. juli 2013

Maja88

Robin Hood. skriver:

Dvs at fprdi man skal være mor så kan man godt pakke forfængeligheden væk ?? Og acceptere stræk mærker , hængevom og hænge patter ?? No way ,,, har født 3 børn og jo jeg elsker mine børne HØJT , men derfor vil jeg da stadig gerne føle mig lækker og sexet og det er bare ikke helt det samme med hængedelle og bryster der ligner en tom sok med en 5 er i ... Tror simpelthen ikke på alle dem der skriver , jeg elsker min krop , den er smuk pga jeg har båret mit barn , gu den ej , det bliver aldrig smukt med strækmærker mm og jeg har kæmpet for at få min krop back in shape.

Nej den er ikke køn med strækmærker men man kan ikke gøre andet end at acceptere det..

Jeg er super led ved mine strækmærker   men kan jo ikke fjerne dem

Anmeld

12. juli 2013

@BRUGER

Robin Hood. skriver:

Man kan da godt have en flot krop selvom man har født?
Også selvom der er kommet strækmærker osv, så det syntes jeg da er noget underligt noget at sige? Jeg er da blevet mere glad for min krop efter jeg har født, dels fordi den er mere kvindelig, men helt klart også fordi jeg ved hvad min krop er i stand til!

Anmeld

12. juli 2013

nielsen80

Syntes også der er ret stor forskel på "hængevom", og brystvorter som er blevet lidt større og mørkere. Ens krop ændrer sig dels pga graviditet og dels pga alder - selvfølgelig kan man træne, leve sundt m.m for at holde ens krop i den bedste form, man kan......men man kommer jo aldrig til at ligne en på 17 igen, og det er da ok, at man pointere at man er nødt til at acceptere dette.

Synes det er så trist at så mange stræber mod den perfekte photoshoppet krop, og direkte bliver depri og enormt kede af det, fordi de ikke ligner deres ideal billede....jeg vil gerne smide 5 kg, og arbejder for at gøre det - men hele mit selvværd afhænger da ikke af, jeg smider dem - og jeg er da ok med, at jeg har ar efter KS og mine bryster er mindre fyldige efter at have ammet...sådan er det da, uanset hvor meget man træner.

Man skal ikke bare lade sig forfalde, fordi man er blevet mor - men man kunne da også håbe på, at man hvilet nok i sig selv til ikke at hænge ens selvværd på billedet af en ideal krop.

Anmeld

12. juli 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 25.uge og mine brystvorter er blevet så store og mørke . Bliver det værre endnu?!

Før var de helt perfekte, er der ingen chance for at de bliver pæne igen og aerola bliver mindre igen? Jeg kan da ikke leve med dem sådan her. Og hvad kan man gøre for de ikke kommer til at hænge?

Hold op hvor er jeg ked af det, de er helt ødelagt!

Mine er nøjagtig som før...men de forandrede sig så heller ikke vildt meget under graviditeten - altså brystvorterne.
Min bryster sidder stadig ganske fint men hænger dog en smule mere end før...sådan er det jo; det er jo ikke kun graviditeten men også alderen 

Anmeld

12. juli 2013

mth1987

Camille Mørch Andersen skriver:

TRÆNING TRÆNING TRÆNING !

Man kan altid få den krop man ønsker, hvis man gør noget ved det, også efter en graviditet! - jeg har ikke født før.. men jeg har naturligt.. ret store brystvorter.. jeg er ikke ked af dem.. har jeg været.. men har vænnet mig til det

og har bare fundet ud af at når jeg skal vise dem til min kæreste?.. (bryster) så enten have bh på, eller holde for med mine hænder..

men lad nu være at rive hovdet af dig selv! - lige så snart du ligger med dit barn i armene, og ammer for første gang.. tænker du slet ikke på det! .. det er jeg helt sikker på!  og begynder de at hænge, så træn dit bryst! det hjalp på mig da mine hang lidt. nu sidder de perfekt igen! <3

Træning kan ikke altid gøre det godt... Så ville ikke mene man altid kan få den krop man vil ved træning. F.eks med hængevommen er det ikk sikkert du kan få den trænet væk og så ka det være ligegyldigt hvor meget du træner eller slanker dig...

Anmeld

12. juli 2013

LilleChelle

Man kan altid få den krop man ønsker, hvis man gør noget ved det, også efter en graviditet! - jeg har ikke født før.. men jeg har naturligt.. ret store brystvorter.. jeg er ikke ked af dem.. har jeg været.. men har vænnet mig til det

og har bare fundet ud af at når jeg skal vise dem til min kæreste?.. (bryster) så enten have bh på, eller holde for med mine hænder..

men lad nu være at rive hovdet af dig selv! - lige så snart du ligger med dit barn i armene, og ammer for første gang.. tænker du slet ikke på det! .. det er jeg helt sikker på!  og begynder de at hænge, så træn dit bryst! det hjalp på mig da mine hang lidt. nu sidder de perfekt igen! <3

Man kan da godt høre på dig at du ikke har født .. 

Det er bestemt ikke alt der kan trænes væk !!! Manges hud er ØDELAGT, og det er ikke noget der kan rettes op ved træning. Og brysterne forandrer sig altså i graviditeten, og det er heller ikke noget der kan genoprettes ved træning. 

Anmeld

12. juli 2013

FrkZier

efter en graviditet og fødsel kan man ikke altid få den krop man ønsker ved træning - uanset hvor meget jeg træner forsvinder mine strækmærker altså ikke

Anmeld

12. juli 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 25.uge og mine brystvorter er blevet så store og mørke . Bliver det værre endnu?!

Før var de helt perfekte, er der ingen chance for at de bliver pæne igen og aerola bliver mindre igen? Jeg kan da ikke leve med dem sådan her. Og hvad kan man gøre for de ikke kommer til at hænge?

Hold op hvor er jeg ked af det, de er helt ødelagt!

Jeg er fuldstændig enig med Christina92 - hvis ikke man kan acceptere de forandringer det gør ved én at blive gravid, så skulle man måske have tænkt sig om en ekstra gang før man var blevet gravid. 

- Pris dig lykkelig for at du har muligheden for at bære og opfostre et barn - der er RIGTIG mange der ville dø for samme mulighed og du brokker dig over at dine brystvorter er blevet store?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.