Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.416 visninger
66 svar
76 synes godt om
12. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 25.uge og mine brystvorter er blevet så store og mørke . Bliver det værre endnu?!

Før var de helt perfekte, er der ingen chance for at de bliver pæne igen og aerola bliver mindre igen? Jeg kan da ikke leve med dem sådan her. Og hvad kan man gøre for de ikke kommer til at hænge?

Hold op hvor er jeg ked af det, de er helt ødelagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Helt rolig
Mine blev også ret store og mørke i det men det er altså forsvundet igen. Kan så ikke huske hvor lang tid efter jeg stoppede med at amme hvornår de svandt ind igen.
Jeg blev ligesom dig også ret forskrækket og bange for at de ville blive ved med at se sådan ud men det gør de altså ikke

Anmeld

12. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 25.uge og mine brystvorter er blevet så store og mørke . Bliver det værre endnu?!

Før var de helt perfekte, er der ingen chance for at de bliver pæne igen og aerola bliver mindre igen? Jeg kan da ikke leve med dem sådan her. Og hvad kan man gøre for de ikke kommer til at hænge?

Det er desværre naturens gang. Måske du skulle prøve at se det som en smuk ting at din krop kan bære et barn.

Om det trækker sig sammen ved jeg ikke mit område har altid været meget stort og mine bryster er ikke perfekte - men det gør mig intet når jeg ser på min søn

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Helt rolig
Mine blev også ret store og mørke i det men det er altså forsvundet igen. Kan så ikke huske hvor lang tid efter jeg stoppede med at amme hvornår de svandt ind igen.
Jeg blev ligesom dig også ret forskrækket og bange for at de ville blive ved med at se sådan ud men det gør de altså ikke

Åh tak for opmuntringen!
Jeg fik et chok her til morgen da jeg fik øje på dem, jeg vil jo stadig gerne være lækker selvom jeg skal være mor

Anmeld

12. juli 2013

christina92

Anonym skriver:

Åh tak for opmuntringen!
Jeg fik et chok her til morgen da jeg fik øje på dem, jeg vil jo stadig gerne være lækker selvom jeg skal være mor

Altså undskyld mit sure opstød, og det er slet ikke fordi jeg ikke respektere dine følelser omkring det her, men come on, det er dæleme da ikke dine brystvorter der afgør om du er lækker??

Og jeg får altså helt ondt i maven over kvinder som er blevet gravide og så åh nej, hvad nu med min krop! Får jeg hængepatter, får jeg hængevom, får jeg strækmærker over det hele..???!!!

Man skal IKKE regne med at være ligeså spændstig og "perfekt" efter en graviditet som man måske var før. Men hey, det var vel heller ikke derfor i ville være mor??

Anmeld

12. juli 2013

Mi&Mi

christina92 skriver:

Altså undskyld mit sure opstød, og det er slet ikke fordi jeg ikke respektere dine følelser omkring det her, men come on, det er dæleme da ikke dine brystvorter der afgør om du er lækker??

Og jeg får altså helt ondt i maven over kvinder som er blevet gravide og så åh nej, hvad nu med min krop! Får jeg hængepatter, får jeg hængevom, får jeg strækmærker over det hele..???!!!

Man skal IKKE regne med at være ligeså spændstig og "perfekt" efter en graviditet som man måske var før. Men hey, det var vel heller ikke derfor i ville være mor??

Hold da op..
Hun skal da have llov til at være ked af, at hendes krop forandre sig, hvis det er det hun vil. Det er da meget normalt at man lige skal vende sig til, at ens krop ændrer sig under en graviditet.

Til ts. Du kan være heldig at de bliver mindre igen, det gjorde mine

Anmeld

12. juli 2013

christina92

simone91 skriver:

Hold da op..
Hun skal da have llov til at være ked af, at hendes krop forandre sig, hvis det er det hun vil. Det er da meget normalt at man lige skal vende sig til, at ens krop ændrer sig under en graviditet.

Til ts. Du kan være heldig at de bliver mindre igen, det gjorde mine

Som jeg skrev, så er det jo ikke fordi jeg ikke respektere at det er svært for hende.

Anmeld

12. juli 2013

LilleLene

Anonym skriver:

de bliver lidt mindre og lysere igen, MEN de bliver IKKE som før

Sådan er det bare når man får en baby, er også pisse træt af mine krop, men nu er det sådan at min mand stadig syntes jeg er røv lækker og har flotte bryster.... Det er jo i bund og grund ham der skal kunne tænde på det

Anmeld

12. juli 2013

Laulund87

Mine er helt som før igen så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

TRÆNING TRÆNING TRÆNING !

Man kan altid få den krop man ønsker, hvis man gør noget ved det, også efter en graviditet! - jeg har ikke født før.. men jeg har naturligt.. ret store brystvorter.. jeg er ikke ked af dem.. har jeg været.. men har vænnet mig til det

og har bare fundet ud af at når jeg skal vise dem til min kæreste?.. (bryster) så enten have bh på, eller holde for med mine hænder..

men lad nu være at rive hovdet af dig selv! - lige så snart du ligger med dit barn i armene, og ammer for første gang.. tænker du slet ikke på det! .. det er jeg helt sikker på!  og begynder de at hænge, så træn dit bryst! det hjalp på mig da mine hang lidt. nu sidder de perfekt igen! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.