FrkZier skriver:
ja uden tvivl, og om man så bliver 'stram' igen eller ej så det jo altid sundt at dyrke motion 
jeg gør alt hvad jeg kan for at tabe alle mine graviditetskilo, men jeg tvivler på at mit maveskind kan trække sig helt sammen igen som det var før - men det vil tiden jo vise.
tror bare at nogle bliver lidt chokeret/irriteret over at det at ens krop ændre sig under en graviditet kommer bag på folk, det er over 50% der får strækmærker, så man burde jo lidt forudse det sker når man vælger at blive gravid 
Jeg kan godt se din tankegang.. BESTEMT!
men jeg lider selv at de dumme strækmærker.. mine lår og håndtag da jeg tog 17 kg på.. som jeg har smidt igen på 2½ månede!..
strækmærkerne er der stadig.. og vil de altid være.. og jeg ved når jeg blivergravid. kan jeg se frem til også at få dem på maven.
jeg tænker bare OG HVAD SÅ! jeg har en mand der elsker mig! som den jeg er! .. og så vil jeg ***** på om jeg får ar!.. vil da prøve at tabe mig alt det jeg kan og stramme mig det op jeg kan!..
MAN KAN HVAD MAN VIL.. HVIS MAN VIRKELIG VIL!..
det kræver blot en viljestyrke af stål!..
når man ved man får noget perfekt ud af at blive ''tyk'' og strækmærker.. så er jeg da bedøvende '' ligeglad.''. 
Anmeld