Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Hyacinth

Robin Hood. skriver:

Dvs at fprdi man skal være mor så kan man godt pakke forfængeligheden væk ?? Og acceptere stræk mærker , hængevom og hænge patter ?? No way ,,, har født 3 børn og jo jeg elsker mine børne HØJT , men derfor vil jeg da stadig gerne føle mig lækker og sexet og det er bare ikke helt det samme med hængedelle og bryster der ligner en tom sok med en 5 er i ... Tror simpelthen ikke på alle dem der skriver , jeg elsker min krop , den er smuk pga jeg har båret mit barn , gu den ej , det bliver aldrig smukt med strækmærker mm og jeg har kæmpet for at få min krop back in shape.

Okay, skal man forstå det sådan, at kvinder der har strækmærker eller ikke er totalt "back in shape", per definition er utiltrækkende eller bør pakke kroppen væk, træne før man viser sig frem eller lign?

Hvad mener du helt præcist?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Den lykkelige

Camille Mørch Andersen skriver:

TRÆNING TRÆNING TRÆNING !

Man kan altid få den krop man ønsker, hvis man gør noget ved det, også efter en graviditet! - jeg har ikke født før.. men jeg har naturligt.. ret store brystvorter.. jeg er ikke ked af dem.. har jeg været.. men har vænnet mig til det

og har bare fundet ud af at når jeg skal vise dem til min kæreste?.. (bryster) så enten have bh på, eller holde for med mine hænder..

men lad nu være at rive hovdet af dig selv! - lige så snart du ligger med dit barn i armene, og ammer for første gang.. tænker du slet ikke på det! .. det er jeg helt sikker på!  og begynder de at hænge, så træn dit bryst! det hjalp på mig da mine hang lidt. nu sidder de perfekt igen! <3

Træning for at for mindre og lysere bryst vorter??  Arrrhhh 

Anmeld

12. juli 2013

Mi&Mi

christina92 skriver:

Det er også derfor jeg ikke forstår, at det er jordens undergang. Vendt nu og se hvordan alting er efter graviditeten.

Tror vi langt hen er vejen er enige! For selvfølgelig skal man vende sig til de forandringer der sker med ens krop, jeg forstår bare ikke hvorfor man går sådan i panik

Jeg tror panikken har noget med hormonerne at gøre, kroppen der forandrer sig og kiloene hopper på kroppen
Men selvfølgelig er der nogen der panikker mere end andre

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Den lykkelige skriver:

Træning for at for mindre og lysere bryst vorter??  Arrrhhh 

har bestemt ikke nævnt noget om træning for mindre og lysere bryst vorter)))

prøv at læs igen

Anmeld

12. juli 2013

Den lykkelige

har bestemt ikke nævnt noget om træning for mindre og lysere bryst vorter)))

prøv at læs igen

Ts skrev jo ikke noget om vægttab, størrelse/form på krop.. hun skrev kun at hun var ked af sine mørke og store brystvorter.. Også skriver du "TRÆNING TRÆNING TRÆNING"...  

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Den lykkelige skriver:

Ts skrev jo ikke noget om vægttab, størrelse/form på krop.. hun skrev kun at hun var ked af sine mørke og store brystvorter.. Også skriver du "TRÆNING TRÆNING TRÆNING"...  

fordi, at de fleste svar omhandlede dette?

derfor? kommer også ind på ts's debat? .. kan ikke se nogle grund til du giver sådan et svar tilbage.. når jeg bestemt intet ondt har ment med det jeg har skrevet ...

Anmeld

12. juli 2013

Den lykkelige

fordi, at de fleste svar omhandlede dette?

derfor? kommer også ind på ts's debat? .. kan ikke se nogle grund til du giver sådan et svar tilbage.. når jeg bestemt intet ondt har ment med det jeg har skrevet ...

Nej nej det jo ikke for at skabe splid.. synes bare det var sjovt.. Var jo intet negativt!! 

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

FrkZier skriver:

det er absolut heller ikke sikkert at ens hud trækker sig sammen igen efter en graviditet.

det er ikke bare at træne.

jovist der er mange der kan få sin før-graviditets krop tilbage, men det er altså langt fra alle..

ja vist..

men man kan altid give det et forsøg ..

men.. man burde jo i bund og grund.. bare være glad for den man er.. og at man har bragt en lille vidunder til verden???????..

kan ikke se, at når man skriver noget i god mening at man skal kommenteres på sådanne måder (ikke fordi du gør det?) gør det jo kun fordi jeg selv har prøvet at smide en del kg.. og jeg ved det kan lade sig gøre at tabe sig.. og meget af ens hud kan man stramme op hvis man styrketræner samtidlig med fysisk.. hvilket min træningscoach har fortalt og vist mig. 

NO HATE FOR GUDS SKYLD!..

Anmeld

12. juli 2013

FrkZier

ja vist..

men man kan altid give det et forsøg ..

men.. man burde jo i bund og grund.. bare være glad for den man er.. og at man har bragt en lille vidunder til verden???????..

kan ikke se, at når man skriver noget i god mening at man skal kommenteres på sådanne måder (ikke fordi du gør det?) gør det jo kun fordi jeg selv har prøvet at smide en del kg.. og jeg ved det kan lade sig gøre at tabe sig.. og meget af ens hud kan man stramme op hvis man styrketræner samtidlig med fysisk.. hvilket min træningscoach har fortalt og vist mig. 

NO HATE FOR GUDS SKYLD!..

ja uden tvivl, og om man så bliver 'stram' igen eller ej så det jo altid sundt at dyrke motion

jeg gør alt hvad jeg kan for at tabe alle mine graviditetskilo, men jeg tvivler på at mit maveskind kan trække sig helt sammen igen som det var før - men det vil tiden jo vise.

tror bare at nogle bliver lidt chokeret/irriteret over at det at ens krop ændre sig under en graviditet kommer bag på folk, det er over 50% der får strækmærker, så man burde jo lidt forudse det sker når man vælger at blive gravid

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

FrkZier skriver:

ja uden tvivl, og om man så bliver 'stram' igen eller ej så det jo altid sundt at dyrke motion

jeg gør alt hvad jeg kan for at tabe alle mine graviditetskilo, men jeg tvivler på at mit maveskind kan trække sig helt sammen igen som det var før - men det vil tiden jo vise.

tror bare at nogle bliver lidt chokeret/irriteret over at det at ens krop ændre sig under en graviditet kommer bag på folk, det er over 50% der får strækmærker, så man burde jo lidt forudse det sker når man vælger at blive gravid

Jeg kan godt se din tankegang.. BESTEMT!

men jeg lider selv at de dumme strækmærker.. mine lår og håndtag da jeg tog 17 kg på.. som jeg har smidt igen på 2½ månede!..

strækmærkerne er der stadig.. og vil de altid være.. og jeg ved når jeg blivergravid. kan jeg se frem til også at få dem på maven.

jeg tænker bare OG HVAD SÅ! jeg har en mand der elsker mig! som den jeg er! .. og så vil jeg ***** på om jeg får ar!.. vil da prøve at tabe mig alt det jeg kan og stramme mig det op jeg kan!..

MAN KAN HVAD MAN VIL.. HVIS MAN VIRKELIG VIL!..

det kræver blot en viljestyrke af stål!..

når man ved man får noget perfekt ud af at blive ''tyk'' og strækmærker.. så er jeg da bedøvende '' ligeglad.''.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.