Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

christina92

Robin Hood. skriver:

Dvs at fprdi man skal være mor så kan man godt pakke forfængeligheden væk ?? Og acceptere stræk mærker , hængevom og hænge patter ?? No way ,,, har født 3 børn og jo jeg elsker mine børne HØJT , men derfor vil jeg da stadig gerne føle mig lækker og sexet og det er bare ikke helt det samme med hængedelle og bryster der ligner en tom sok med en 5 er i ... Tror simpelthen ikke på alle dem der skriver , jeg elsker min krop , den er smuk pga jeg har båret mit barn , gu den ej , det bliver aldrig smukt med strækmærker mm og jeg har kæmpet for at få min krop back in shape.

Du ligger også noget i det jeg skrev, som slet ikke stod der!

Jeg skrev bestemt ikke at jeg elsker min krop udetinget med alle fejl og mangler BARE fordi jeg har båret og født mit barn.

Min kommentar går på at jeg ikke forstår det kommer bagpå og "ødelægger" så meget for folk at kroppen ændre sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

christina92

simone91 skriver:

Det lyder bare ikke sådan.
Der er da nogle kvinder der har den samme krop som før fødsel, og det er der da intet galt i at håbe på, siden du får så ondt i maven.

Det må man da gerne håbe på, det ville da være skønt hvis hendes bryster ikke ændrede sig overhovedet

Jeg forstår bare ikke at det fylder SÅ meget.

Ved godt det er den typiske, og at man kun kan forholde sig til de sko man selv går i men, jeg vil da hellere få anderledes brystvorter end før og så have kunnet blive gravid og få et barn

Anmeld

12. juli 2013

Camille Mørch Andersen

FrkZier skriver:

efter en graviditet og fødsel kan man ikke altid få den krop man ønsker ved træning - uanset hvor meget jeg træner forsvinder mine strækmærker altså ikke

nej

strækmærker er jo ar som ikke kan forsvinde

det siger jo sig selv men godt råd fra mig.. som selv døjer,, BIO OIL! efter du har været i bad! for rødmen væk!

Anmeld

12. juli 2013

lineog4

Alder og graviditeter gør noget ved kroppen, og uafhængig af træningsniveau og madindtag må man desværre se i øjnene man bare ikke er 18 år hele livet. 

Jeg har nu født 4 børn og fået år på bagen og brysterne klarer nu ikke bare blyantsprøven men måske endda penalhus prøven - men så kan man jo råbe hurra for gode bh'er og en mand der stadig synes jeg er den skønneste. 

Maveskindet har været udvidet en del gange og rynker, navlen blev smadret ved 3. Graviditet. 

Har erkendt jeg gør mig bedst med tøj på og det er jo en fantastisk undskyldning for at købe en del ;-)

men må erkende trods den afslappede holdning kigger jeg langt efter dem på 18 og tænker, hvorfor kan jeg ikke se sådan ud og hvorfor nød jeg det ikke noget meer ;-) Og jeg har prøvet at stå grædende i badet og tro mit liv var forbi mens jeg var gravid (højgravid) da jeg opdagede overknuder i skridtet (en del mere skræmmende end mørke brystvorter )

men en lille trøst til ts mine brystvorter blev præcis som før (brysterne er en anden historie) 

Anmeld

12. juli 2013

Mi&Mi

christina92 skriver:

Det må man da gerne håbe på, det ville da være skønt hvis hendes bryster ikke ændrede sig overhovedet

Jeg forstår bare ikke at det fylder SÅ meget.

Ved godt det er den typiske, og at man kun kan forholde sig til de sko man selv går i men, jeg vil da hellere få anderledes brystvorter end før og så have kunnet blive gravid og få et barn

Det fylder måske meget lige nu og her, da det er nu der sker forandringer, man skal jo lige have tid til at vende sig til det.
Jeg fik da også et chok da jeg fik strækmærker mærkelige steder på kroppen, og tænkte da også ØV!! men de generer mig ikke længere, skulle bare lige have lov at vende mig til forandringen

Anmeld

12. juli 2013

christina92

simone91 skriver:

Det fylder måske meget lige nu og her, da det er nu der sker forandringer, man skal jo lige have tid til at vende sig til det.
Jeg fik da også et chok da jeg fik strækmærker mærkelige steder på kroppen, og tænkte da også ØV!! men de generer mig ikke længere, skulle bare lige have lov at vende mig til forandringen

Det er også derfor jeg ikke forstår, at det er jordens undergang. Vendt nu og se hvordan alting er efter graviditeten.

Tror vi langt hen er vejen er enige! For selvfølgelig skal man vende sig til de forandringer der sker med ens krop, jeg forstår bare ikke hvorfor man går sådan i panik

Anmeld

12. juli 2013

FrkZier

Camille Mørch Andersen skriver:

nej

strækmærker er jo ar som ikke kan forsvinde

det siger jo sig selv men godt råd fra mig.. som selv døjer,, BIO OIL! efter du har været i bad! for rødmen væk!

det er absolut heller ikke sikkert at ens hud trækker sig sammen igen efter en graviditet.

det er ikke bare at træne.

jovist der er mange der kan få sin før-graviditets krop tilbage, men det er altså langt fra alle..

Anmeld

12. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Alder og graviditeter gør noget ved kroppen, og uafhængig af træningsniveau og madindtag må man desværre se i øjnene man bare ikke er 18 år hele livet. 

Jeg har nu født 4 børn og fået år på bagen og brysterne klarer nu ikke bare blyantsprøven men måske endda penalhus prøven - men så kan man jo råbe hurra for gode bh'er og en mand der stadig synes jeg er den skønneste. 

Maveskindet har været udvidet en del gange og rynker, navlen blev smadret ved 3. Graviditet. 

Har erkendt jeg gør mig bedst med tøj på og det er jo en fantastisk undskyldning for at købe en del ;-)

men må erkende trods den afslappede holdning kigger jeg langt efter dem på 18 og tænker, hvorfor kan jeg ikke se sådan ud og hvorfor nød jeg det ikke noget meer ;-) Og jeg har prøvet at stå grædende i badet og tro mit liv var forbi mens jeg var gravid (højgravid) da jeg opdagede overknuder i skridtet (en del mere skræmmende end mørke brystvorter )

men en lille trøst til ts mine brystvorter blev præcis som før (brysterne er en anden historie) 

Skønt indlæg 

Anmeld

12. juli 2013

AnnaK89

christina92 skriver:

Altså undskyld mit sure opstød, og det er slet ikke fordi jeg ikke respektere dine følelser omkring det her, men come on, det er dæleme da ikke dine brystvorter der afgør om du er lækker??

Og jeg får altså helt ondt i maven over kvinder som er blevet gravide og så åh nej, hvad nu med min krop! Får jeg hængepatter, får jeg hængevom, får jeg strækmærker over det hele..???!!!

Man skal IKKE regne med at være ligeså spændstig og "perfekt" efter en graviditet som man måske var før. Men hey, det var vel heller ikke derfor i ville være mor??

(Nu må du ikke blive stødt over mit indlæg, for det er ikke meningen).

Men jeg bliver faktisk ked af at læse hvad du skriver, for som jeg ser dig på billeder, så falder du ikke i gruppen med hængemave og strækmærker, så vidt jeg kan se.
Du har ikke 15 kg ekstra på kroppen efter graviditet som du har svært ved at smide.
Jeg har alt det. Strækmærker helt op over mine ribben, ned af balder, lår og også under knæhaser og ned af min leg.
Jeg har hængemave som kun hænger mere jo mere jeg taber mig og kan ikke trænes op.
Jeg har hængebryster og vejer 12 kg for meget.

Selvom jeg har født to børn jeg elsker over alt på jorden, så gør det sku bare rigtig ondt at se sådan ud, når man kan mærke at manden, hvis børn man har født, ikke er tiltrukket af en mere pga. ens forandrede krop.

Men det er så nemt at sige for en som ikke har de problemer.

(Igen, ikke for at støde dig, men tænk lige engang over det næste gang).

Anmeld

12. juli 2013

Kløver

AnnaKJ skriver:

(Nu må du ikke blive stødt over mit indlæg, for det er ikke meningen).

Men jeg bliver faktisk ked af at læse hvad du skriver, for som jeg ser dig på billeder, så falder du ikke i gruppen med hængemave og strækmærker, så vidt jeg kan se.
Du har ikke 15 kg ekstra på kroppen efter graviditet som du har svært ved at smide.
Jeg har alt det. Strækmærker helt op over mine ribben, ned af balder, lår og også under knæhaser og ned af min leg.
Jeg har hængemave som kun hænger mere jo mere jeg taber mig og kan ikke trænes op.
Jeg har hængebryster og vejer 12 kg for meget.

Selvom jeg har født to børn jeg elsker over alt på jorden, så gør det sku bare rigtig ondt at se sådan ud, når man kan mærke at manden, hvis børn man har født, ikke er tiltrukket af en mere pga. ens forandrede krop.

Men det er så nemt at sige for en som ikke har de problemer.

(Igen, ikke for at støde dig, men tænk lige engang over det næste gang).

Jeg er af samme holdning og jeg har altså både hængebryster, hænge om, strækmærker og vejer en del mere end 12 kg for meget

Selvfølgelig er det og man lige skal sluge forandringerne osv, men at ens brystvorter og området omkring bliver mørkere og større, og det er det der er fokus på, det er vel kun ens mand der skal, udover baby, have noget med brysterne at gøre, og hvis han er ligeglad, hvilket han burde, altså jeg synes bare at er det, det største problem, så tør jeg ikke tænkte reaktionen efter fødslen på hvad der kan vente i forhold til netop hængebryster, hængevom, strækmærker, ar hvis man ender i akut ks og nogle kvinders kropsform helt ændrer sig, og jo jeg kan skrive under på dem alle
Fordi andres problemer er større er det ikke ensbetydende med at ens egne ikke er der, men hvis man føler sig lækker baseret ud fra ts indlæg om at brystvorterne er blevet større og mørkere så synes jeg man har nogle ting at arbejde med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.