christina92 skriver:
Altså undskyld mit sure opstød, og det er slet ikke fordi jeg ikke respektere dine følelser omkring det her, men come on, det er dæleme da ikke dine brystvorter der afgør om du er lækker??
Og jeg får altså helt ondt i maven over kvinder som er blevet gravide og så åh nej, hvad nu med min krop! Får jeg hængepatter, får jeg hængevom, får jeg strækmærker over det hele..???!!! 
Man skal IKKE regne med at være ligeså spændstig og "perfekt" efter en graviditet som man måske var før. Men hey, det var vel heller ikke derfor i ville være mor??
(Nu må du ikke blive stødt over mit indlæg, for det er ikke meningen).
Men jeg bliver faktisk ked af at læse hvad du skriver, for som jeg ser dig på billeder, så falder du ikke i gruppen med hængemave og strækmærker, så vidt jeg kan se.
Du har ikke 15 kg ekstra på kroppen efter graviditet som du har svært ved at smide.
Jeg har alt det. Strækmærker helt op over mine ribben, ned af balder, lår og også under knæhaser og ned af min leg.
Jeg har hængemave som kun hænger mere jo mere jeg taber mig og kan ikke trænes op.
Jeg har hængebryster og vejer 12 kg for meget.
Selvom jeg har født to børn jeg elsker over alt på jorden, så gør det sku bare rigtig ondt at se sådan ud, når man kan mærke at manden, hvis børn man har født, ikke er tiltrukket af en mere pga. ens forandrede krop.
Men det er så nemt at sige for en som ikke har de problemer.
(Igen, ikke for at støde dig, men tænk lige engang over det næste gang).