Så ked af mine brystvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

Bondo

Altså jeg har en kæreste, som forguder mine store mælkeholdige bryster. Han synes de er vildt sexede, selvom de har fået lidt strækmærker og brystvorterne er blevet større. Prøv at sørg din kæreste/mand, hvordan han har det med dine bryster. Jeg er helt sikker på, at han ser anderledes på det, end du gør. Nu har jeg ammet i godt 9 mdr. og mine bryster er selvfølgelig ikke de samme - det bliver de aldrig. Men jeg har verdens dejligste søn, så jeg kan godt leve med, at mine bryster har ændret sig. Jeg er også helt sikker på, at min kæreste stadig synes jeg er sexet, når jeg ikke ammer mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

AnnaK89

christina92 skriver:

Tænker jeg også, at brystvorter er vel ikke det man viser til gud og hver man alligevel.

Og ja fine mavebilleder jeg har. Sådan er det når man efter kronisk graviditetskvalme taber 10 kg. på 14 dage og kæmper resten af graviditeten for at tage dem på igen, og føder en lille pige på 2810g. (undskyld hvis det lyder lidt skarpt)

Størrelsen på maven har altså ikke noget med størrelsen på baby at gøre, ej heller graviditetskvalme.
(Beklager det lyder skarpt).

Jeg fik selv madforgiftning i uge 22. Tabte mig en del, spiste stort set intet, da det hele kom ud igen kort efter.
Men baby fik stadig næring blev jeg forsikret om. Hun tog på mine depoter.
Jeg havde en kæmpe mave, trods det. Og fødte en pige på 3780 g.

Men svigermor havde kvalme/opkast i 7 mdr og min mand vejede stadig 3600+ da han blev født.

Anmeld

12. juli 2013

christina92

AnnaKJ skriver:

Størrelsen på maven har altså ikke noget med størrelsen på baby at gøre, ej heller graviditetskvalme.
(Beklager det lyder skarpt).

Jeg fik selv madforgiftning i uge 22. Tabte mig en del, spiste stort set intet, da det hele kom ud igen kort efter.
Men baby fik stadig næring blev jeg forsikret om. Hun tog på mine depoter.
Jeg havde en kæmpe mave, trods det. Og fødte en pige på 3780 g.

Men svigermor havde kvalme/opkast i 7 mdr og min mand vejede stadig 3600+ da han blev født.

Det er da dejligt for hende. Men nu ændre det jo ikke på de problemer jeg havde i min graviditet.

Anmeld

12. juli 2013

AnnaK89

christina92 skriver:

Det er da dejligt for hende. Men nu ændre det jo ikke på de problemer jeg havde i min graviditet.

Det siger jeg bestemt heller ikke, blot at der ikke er en sammenhæng på mavestørrelse, babystørrelse og kvalme.

Anmeld

12. juli 2013

Pikku Myy

AnnaKJ skriver:

Det siger jeg bestemt heller ikke, blot at der ikke er en sammenhæng på mavestørrelse, babystørrelse og kvalme.

Ikke for at blande mig, men det kommer vel an på hvordan du tænker på mavestørrelse. Hvis en gravid kvinde ikke tager så meget på, vil hun jo ikke blive helt så stor - heller ikke omkring maven.

Det kan godt være at deres maver virker store og flotte fordi de står så tydeligt frem pga det manglende fedtvæv, men det ændrer jo ikke ved at hvis du tager på, ender det et sted på din krop, hvis du ikke gør, gør det ikke ...

Eller har jeg misforstået dig?

Anmeld

12. juli 2013

Koen.

Hold da op, er baby dk blevet sådan et sted hvor man ikke længere må have lov at have følelser? Sikke en tråd!

Jeg elsker da mine børn, men kæft jeg sukker langt efter den mave jeg engang havde og ikke den hønserøv der sidder der nu og det gør mig da ikke til en dårligere mor af den grund!!

Kære trådstarter, mine blev helt alm igen, så det behøver ikke være permanent

Anmeld

12. juli 2013

lycly

For bare at svare på dit spørgsmål (for du har faktisk ikke fået ret mange trods en 6-sider lang tråd!) så blev mine brystvorter sig selv igen. Brysterne hænger dog lidt nu, men det er efter 2 graviditeter, efter første graviditet var der ikke den store forandring, de var bare ikke så faste som de plejede. Der er desværre ikke så meget at gøre for at undgå det. Mange tror at man kan undgå det ved ikke at amme, men det er ikke amningen der giver "flade" bryster, det er graviditeten og mælken der dannes - og den dannes jo, amning eller ej

Og for the record : Det er ok at være lidt ked af at se sin krop forandre sig, det er noget man lige skal vænne sig til! Og for nogen (inkl mig selv) er det svært og det er ok!

Anmeld

12. juli 2013

AnnaK89

Pikku Myy skriver:

Ikke for at blande mig, men det kommer vel an på hvordan du tænker på mavestørrelse. Hvis en gravid kvinde ikke tager så meget på, vil hun jo ikke blive helt så stor - heller ikke omkring maven.

Det kan godt være at deres maver virker store og flotte fordi de står så tydeligt frem pga det manglende fedtvæv, men det ændrer jo ikke ved at hvis du tager på, ender det et sted på din krop, hvis du ikke gør, gør det ikke ...

Eller har jeg misforstået dig?

Tror du misforstår.
Fx. tog jeg 14 kg på med den første og kun 8 kg ved den næste, men jeg var tydeligt større anden gang og der var kun 60 g's forskel på mine pigers vægt ved fødslen.

Anmeld

12. juli 2013

Kløver

AnnaKJ skriver:

Er du sikker på du har forstået mit indlæg?
For jeg forstår ærligt ikke helt hvad du snakker om?

Hvis du tolker det som om jeg føler mig ulækker baseret på ts indlæg, så har du da misforstået noget.

Nej nej tror vist jeg fik svaret både dig og ts i samme citat

Anmeld

12. juli 2013

Pikku Myy

AnnaKJ skriver:

Tror du misforstår.
Fx. tog jeg 14 kg på med den første og kun 8 kg ved den næste, men jeg var tydeligt større anden gang og der var kun 60 g's forskel på mine pigers vægt ved fødslen.

Så det du mener er at, ved en normal graviditet, er der ikke nogen sammenhæng mellem barnets fødselsvægt og hvor meget moderen tager på. Det er også min opfattelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.