Robin Hood. skriver:
Nej jeg prøver bare at fastslå at vi ikke alle er ens , at selvom vi er blevet mødre er det ok vi syntes vores krop ikke er så pæn mere . Det gør os ikke til dårligere mødre , det er ikke pga dårligt selvværd jeg vil bare gerne have min krop skal være pæn , man skal elske sig selv for at kunne elske andre , jeg er dobbelt så glad fordi min mave igen er flad og de sidste 10 kg er væk jeg fik ordnet mit lille navlebeskuendes efter sidste graviditet kun fordi det var grimt , men sådan er vi forskellige , hun skal bare ikke begynde at slå trådstarter oven i hovedet , det helt ok at tænke sådan !!
Jeg fik bare opfattelse af, at du mente, at når man havde strækmærker, mindre faste babser etc., ikke var attraktiv.
Derudover synes jeg, det er en lidt svær debat.
Jeg er af den opfattelse, at alle har ret til at føle som de gør, uden nogen skal mene, at det ikke er okay. Men jeg tror det er os(kvinderne) selv, der sætter disse uopnåelige standarder for, hvordan vi bør se ud hhv. før og efter børn.
Det er så ærgerligt at gå og have det skidt for (måske) at blive skuffet efter en lang og sej kamp i fitness m.m. og konkludere at man bare ikke når tilbage til "den man var" inden graviditet/fødsel/amning.
Det er også et spørgsmål om prioritering; personligt ville jeg enormt gerne træne fitness for at stramme op og bygge muskler op(ikke på pumper-måden

) men når klokken er 20 og børnene er puttet og jeg måske stadig mangler en opvask mv., er det altså sofaen der kalder mest. Måske en dag det kommer tilbage.
Anmeld