vi har lige opsagt vores fuld pakke, og man dør faktisk ikke af at miste sine kanaler, man kan streame stort set alt i dag. Og det var ikke fordi vi ikke har råd. Men det er en tidsrøver, og det er alt alt for dyrt i min verden for noget så tåbeligt som tv. Der er så meget andet man kan lave. Og især lige nu i sommertiden.
Ang legoland, jeg har været enlig mor til to i lang tid, og skulle betalte min ekses gæld, og jeg havde ingen penge at all. og mine unger ville selvfølgelig også gerne på ferier og i sommerlande og så videre, men det kunne der på ingen måder blive råd til. og jeg havde ikke 5000 til mad, og uforudsete ting. Man må priviotere, jeg havde tre kanaler den gang, DR. DR2 og TV2, jeg havde billig intetnet og billig mobil. Og et old gammelt billedrørs tv som var ca 15 år gammelt. Købte aldrig ny mobil. fordi det var pengene bare ikke til. Man skal tænke frem ad, jeg sad rigtigt hårdt i det i 4 år, og betalte noget mere af end i gør til sammen.
Nogle gange må man finde sig i at der ikke er råd til legoland og andre ting og finde på noget andet sjovt. Vi tog op til mine forældre og lavede noget med dem. Så gav bedstefar en tur i Zoo eller Bedstemor tog den store pige med ud og Shoppe.
I sidder hårdt i det nu, men i har selv været ude om det kan man sige, og det var jeg også dengang, jeg kunne lade være med at stole på min eks. Så er det at klemme ballerne sammen og få det bedste ud afdet og vente med nye telefoner og tv til der er råd.
Jeg vil finde et billig alternativ til legoland eventuelt et lokalt legeland, det var mine unger ganske tilfreds med, det var mere det at der skete noget som var vigtigt at de følte vi var afsted. Så en madkurv og et billig legeland og de var lykkelige. Håber i finder ud af noget
Anmeld