Anonym skriver:
Synes heller ikke abonomenterne lyder høje (det er mest fordi vi har computer og iphone lån at den er på de 800 kr.)
Vi har desværre et ret højt forbrugslån begge to, så derfor er 3500 kr vidst nærmest det mindste vi kan komme på.. 
Men ja, den med madplaner SKAL vi være bedre til. 

Ih hvor er det hårdt! Vi har ferie nu, og kan ikke gøre en SKID! Min datter vil så gerne i legoland, men vi KAN ikke gøre det. I denne mdr er der kommet en uforudset regning på 2500 kr som vi ikke kunne vente med, så der er bare slet ikke penge til at give hende den tur til legoland som vi så gerne vil.. Og det er jo ikke engang noget stort hun vil 

jeg kan ikke rigtig hjælpe med råd ang. økonomien udover at jeg nok ville slet tv (det er det vi sletter nå vi nå til januar hvis vi ikke kan få det til at hænge sammen) også abonnere på en internet kanal i stedet, også har vi tænkt os for eftertiden bare købe de gamle tlf som man kan få fra ny til omkring 500 i stedet for alle afbetaling på tlf hver mdr. for det er ikke altid de nå at holde 2 år

vi har heller ikke så meget at leve for men vi gør det at vi køber, vaskepulver, skyllemiddel, toiletpapir, køkkenrulle, rugbrød, pålæg, bleer, osv. (alle de ting som man ved man kommer til at bruge om mdr.) der bruger vi mellem ca 800-1000 and på hvor meget vi mangler, for tingene er ikke altid brugt op
så lægger vi penge til side til en gris(køber vi hver 3 mdr. ca.)
også har vi 2000 til de andre ting, vi har så valgt at sige at vi ca har 3-400 kr om ugen til det resterene mad.
hvis du evt vil have en liste eller have uddybet mere omkring det vi gør så er du vel kommen til at skrive en pb
Anmeld