Hjælp til at se på budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

http://tdc.dk/nu/publish.php?id=31758

Tak... Vi har fået til hende, men mangler til os voksne. Det er 5/600 kr vi ikke har + transport.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

*Toffee*

Anonym skriver:

Jeg er i akasse for pædstuderende.

Min kæreste skal dog ikke skifte akasse.

Hold da op, at i kan! Vi kan langt fra... Men synes også der kommer nye regninger hver mdr. selv om vi ikke optager noget nye steder.. :/

Er jeres budget fuldstændig opdateret?

Har i Budgetkonto?

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

*Toffee* skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt, det er ikke nemt når der er noget man så gerne vil gøre for barnet og ikke kan.

Men hey. Måske er det kun i år. Det kan jo være at næste år ser meget lysere ud. Måske får manden job lige om lidt, og så kan det være at vi allerede snakker om et par måneder

Prøv om du kan acceptere med dig selv at datteren ikke kan komme i Legoland i år. Du behøver ikke give datteren ret i at det er surt, for sådan er det bare lige nu. Så har i måske lavet så mange andre ting og kommer i Legoland en anden god gang. Hvis du er ok med det, så bliver hun det også. Og hvis du så endda finder på andre spændende ting, så ryger det andet lidt i baggrunden  Der er overhovedet ikke noget galt i at man er nødt til at sige nej til aktiviteter.

Og søde dig. Dit liv er jo ikke TV. Er der ikke penge til mange kanaler, så må man skære ned. Men tiden behøver i da slet ikke bruge på at kigge på hinanden. I kan gå/cykle ture eller rulleskøjter hvis i har sådan nogle,der er nok noget spændende at kigge på i nærheden. Og så er der aktiviteter som jeg har en idé om er lidt glemt i nutiden; nemlig spil. Kortspil, brætspil, havespil alt sådan noget. Historielæsning osv osv.