Er en smule forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Muhmi

LilyMarleen skriver:

Jo jeg tror også at jeg fordufter igen.

Jeg bliver i øvrigt ikke forarget over jer. Jeg syntes kun at det er synd og skam at i bruger tid på at forarge jer over hende.

God dag

Nå men hvad har du så lyst til at diskutere? Jeg vil da gerne være med i den debat du opretter, men nu var det lige den her debat der fangede mit øje og min opmærksomhed.. Trådene herinde kan jo ikke kun handle om alt det du gerne vil have det til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Muhmi

Yurie skriver:

der er nogle forskellige, men de er tilgengæld fornuftige.(næsten alle)
En for at betale for universitet og bøger
en for at redde sin mor(Meget smukt)
en ville give penge til hjemløse(hun er fra brasilien)
En for at få en billet til Justin Bieber koncert(OMG!!!)

Der er sikkert flere.

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Du behøver ikke sende de der rulle øjne.

Jeg kunne fornemme at "I" skulle til at begynde at kaste med mudder efter mig, fordi at jeg havde den holdning, også er det altså bare meget lettere at trække stikket. For det gider jeg slet ikke være med til..

Og selvfølgelig må i da gøre hvad det passer jer, det skal jeg da ikke stå til dommer for. Syntes bare det er synd og skam at bruge energi på.

Det er MIN mening..

Glad dag..

Ahva..? Du kommer herind og fortæller os lige din mening om at vi intet liv har og at vi keder os, for bagefter at sige VI kaster mudder på DIG!? Ej men søde ven da, du kan da ikke kaste med mudder og så regne med at få glimmerstøv tilbage....

Anmeld

6. juni 2013

jydeinden

Muhmi skriver:

Ahva..? Du kommer herind og fortæller os lige din mening om at vi intet liv har og at vi keder os, for bagefter at sige vi kaster mudder på DIG!? Ej men søde ven da, du kan da ikke kaste med mudder og så regne med at få glimmerstøv tilbage....

jeg finder det ganske morsomt, hvad siger du søde muhmi ..

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

jydeinden skriver:

jeg finder det ganske morsomt, hvad siger du søde muhmi ..

Hvad har jeg nu gjort?

Anmeld

6. juni 2013

jydeinden

Muhmi skriver:

Hvad har jeg nu gjort?

haha ikke det jeg mener jeg mener jeg finder det ret morsomt hendes svar til mig som du også er så sød at kommentere på (var mere end jeg lige gad)... så jeg takker, skylder dig vist endnu en tjeneste

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

jydeinden skriver:

haha ikke det jeg mener jeg mener jeg finder det ret morsomt hendes svar til mig som du også er så sød at kommentere på (var mere end jeg lige gad)... så jeg takker, skylder dig vist endnu en tjeneste

Helt ærligt, nu skal jeg snart begynde at tage de briller på når jeg sidder herinde, jeg læser MEGA forkert hele tiden hehe

Men ja, jeg synes også at morale er godt, men dobbeltmorale er dobbelt så godt, det er vist også et koncept hun går ind for

Haha... You're welcome my darling

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

LilyMarleen skriver:

Jeg kunne fornemme at "I" skulle til at begynde at kaste med mudder efter mig, fordi at jeg havde den holdning, også er det altså bare meget lettere at trække stikket. For det gider jeg slet ikke være med til..

Og selvfølgelig må i da gøre hvad det passer jer, det skal jeg da ikke stå til dommer for. Syntes bare det er synd og skam at bruge energi på.

Det er MIN mening..

Glad dag..

nej vi siger vores mening om det du skriver. og havde du ligefrem forventet at få "pæne" svar, og du kommer ind og siger at vi skal få os et liv.. ikke den bedste måde at gøre det på.
vi har vores mening og du har din, men du behøver ikke at "angribe" os for det vi snakker om herinde.

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

LilyMarleen skriver:

Det er MIN mening..

Glad dag..

nej vi siger vores mening om det du skriver. og havde du ligefrem forventet at få "pæne" svar, og du kommer ind og siger at vi skal få os et liv.. ikke den bedste måde at gøre det på.
vi har vores mening og du har din, men du behøver ikke at "angribe" os for det vi snakker om herinde.

Anmeld

6. juni 2013

jydeinden

Muhmi skriver:

Helt ærligt, nu skal jeg snart begynde at tage de briller på når jeg sidder herinde, jeg læser MEGA forkert hele tiden hehe

Men ja, jeg synes også at morale er godt, men dobbeltmorale er dobbelt så godt, det er vist også et koncept hun går ind for

Haha... You're welcome my darling

haha skal du ikke tænke på, kan ske for selv den bedste så må man bare uddybe hvad man mener

og jeps du har helt ret.. morale er en god ting, hvilket for nogen så betyder at dobbeltmorale må være dobbelt så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.