Muhmi skriver:
Altså man kan jo også bare se på sådan noget som, ja lad os sige Big Brother for 10 år siden vs. Paridise Hotel i dag...
Det er jo forargelse de lever på nu, det går næsten ud på at virke så dum som overhovedet muligt, men at man egentlig overhovedet ikke er dum... Synes bare alting virker så falskt nu her...
Hvor at man i Big Brother, vandt på at være den fedeste person af dem der var derinde (Jill)
Meget ændrer sig på 10 år, det må jeg desværre indrømme... Jeg synes ikke at det ændrer sig til det bedre...
I hvilket samfund kan man klare sig ved at spidse sine læber, have falskt hår, falske negle, falske bryster, falsk hudfarve? Jeg HÅBER ikke at det er mit samfund for det synes jeg virkelig er en forfærdelig udvikling...
Ja det er ikke det hele der kommer an på udseendet.. Men som sagt er det ikke kun jeg mener... Det er hele den her mentalitet, med at hvis jeg udstiller mig nok, eller skriver den mest sørgelige historie, så får jeg det bare som jeg vil have det.....
Det kørte vist lidt af sporet, sorry hehe
Vi er så meget på bølgelængde det er helt vildt nogen gange - jeg havde Jill som favorit fra start til slut fordi hun var født i fiskenes tegn og bare var så naturlig
Hvilket stjernetegn er du Muhmi?