CarinaSB skriver:
Måske det bare er mig .. Men har fundet en blog hvor en 18 årig pige søger støtte til at få lavet hendes bryster større .. Hun har skrevet konto nr på bloggen så man kan sætte penge ind på en konto .. Er det bare mig der er sippet fordi at jeg aldrig nogen sinde kunne finde på at "tigge" på den måde ..
Kunne du??
Forargelse er nok ikke et ord jeg ville bruge om det. Idag beder folk andre om penge til stort set alt - jeg ved faktisk ikke om jeg vil kalde det tiggeri. Hvis folk synes hendes historie/baggrund er god nok til at de vil støtte hendes personlige behov, jamen så fred være med det.
Der findes da også en side, hvor alle kvinder i alle aldre kan vælge at sende billeder ind af deres bryster, som de er kede af og så stemmer folk om hvilken pige der skal vinde nye bryster - selvfølgelig sponsoreret af mænd/kvinder der sidder og stemmer.
Så nej jeg er faktisk lidt ligeglad med hvad andre vælger at gøre, så længe det ikke går ud over nogen. Og om hun er gammel nok er ikke op til mig at bedømme - hun er myndig. Hun må drikke, gå i byen, dyrke sex og stemme - så er hun vel også i sin gode ret til at ønske nye bryster. Om det er for tidligt eller ej er en anden diskussion.
/Fenja 
Anmeld