Er en smule forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Fenja09

CarinaSB skriver:

Måske det bare er mig .. Men har fundet en blog hvor en 18 årig pige søger støtte til at få lavet hendes bryster større .. Hun har skrevet konto nr på bloggen så man kan sætte penge ind på en konto .. Er det bare mig der er sippet fordi at jeg aldrig nogen sinde kunne finde på at "tigge" på den måde ..

Kunne du??

Forargelse er nok ikke et ord jeg ville bruge om det. Idag beder folk andre om penge til stort set alt - jeg ved faktisk ikke om jeg vil kalde det tiggeri. Hvis folk synes hendes historie/baggrund er god nok til at de vil støtte hendes personlige behov, jamen så fred være med det.

Der findes da også en side, hvor alle kvinder i alle aldre kan vælge at sende billeder ind af deres bryster, som de er kede af og så stemmer folk om hvilken pige der skal vinde nye bryster - selvfølgelig sponsoreret af mænd/kvinder der sidder og stemmer.

Så nej jeg er faktisk lidt ligeglad med hvad andre vælger at gøre, så længe det ikke går ud over nogen. Og om hun er gammel nok er ikke op til mig at bedømme - hun er myndig. Hun må drikke, gå i byen, dyrke sex og stemme - så er hun vel også i sin gode ret til at ønske nye bryster. Om det er for tidligt eller ej er en anden diskussion.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Haha.. Okay, det var bare fordi du skrev 19 og 19 dage at jeg tænkte du var så tæt på 18 at du troede jeg mente alle på den alder

Jeg må så være undtagelsen som bekræftigere reglen

Anmeld

6. juni 2013

Troldemommi

CarinaSB skriver:

Måske det bare er mig .. Men har fundet en blog hvor en 18 årig pige søger støtte til at få lavet hendes bryster større .. Hun har skrevet konto nr på bloggen så man kan sætte penge ind på en konto .. Er det bare mig der er sippet fordi at jeg aldrig nogen sinde kunne finde på at "tigge" på den måde ..

Kunne du??

Nej forarget bliver jeg ikke, men nej om jeg ville give hende noget 

Monica 

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Jeg må så være undtagelsen som bekræftigere reglen

Anmeld

6. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Haha... Svært at opfange ironi på skrift men nogle gange også svært at slå ironien fra

Jeg kender det godt

Anmeld

6. juni 2013

l.kjoeller

CarinaSB skriver:

Kunne du??

synes det er fair nok man opretter sådan en tråd, hvis man f.eks. mangler noget til børn eller lignene men ikke til bryster

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

CarinaSB skriver:

Kunne du??

Nej, det ville jeg ikke. Hvis jeg ville have noget, ville jeg sku ikke spørge fremmede. Hvis man virkelig gerne vil have noget, kan man ikke forvente at andre bare betaler for det. Hvorfor skal vi betale for at hun kan få større patter?? Hvad får vi ud af det?

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Yurie skriver:

Nej, det ville jeg ikke. Hvis jeg ville have noget, ville jeg sku ikke spørge fremmede. Hvis man virkelig gerne vil have noget, kan man ikke forvente at andre bare betaler for det. Hvorfor skal vi betale for at hun kan få større patter?? Hvad får vi ud af det?

Hun skriver sikkert at dem der giver penge til det får resultatet at se... Det skulle famer ikke undre mig

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Muhmi skriver:

Hun skriver sikkert at dem der giver penge til det får resultatet at se... Det skulle famer ikke undre mig

unge er sku mærkelige i dag. jeg er glad for at min søster ikke kan finde på sådan noget(hun er 20)
men jeg synes stadigvæk at hvis man vil have noget, må man skaffe det selv... det er noget mærkeligt at lave en blog om. men det må hun jo om, det er hendes liv.
det er ligesom dem der sælger deres mødom, det forstår jeg heller ikke.

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Yurie skriver:

unge er sku mærkelige i dag. jeg er glad for at min søster ikke kan finde på sådan noget(hun er 20)
men jeg synes stadigvæk at hvis man vil have noget, må man skaffe det selv... det er noget mærkeligt at lave en blog om. men det må hun jo om, det er hendes liv.
det er ligesom dem der sælger deres mødom, det forstår jeg heller ikke.

AHVA!!? Er der nogle der sælger deres mødom? .......  .......

Jamen..... Ej...... Nå, ja men det er jo så en engangs "fornøjelse" Ej men hvor desperat har man lov at være!? OMG 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.