Er en smule forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

TNBC

Muhmi skriver:

AHVA!!? Er der nogle der sælger deres mødom? .......  .......

Jamen..... Ej...... Nå, ja men det er jo så en engangs "fornøjelse" Ej men hvor desperat har man lov at være!? OMG 

der er nogle forskellige, men de er tilgengæld fornuftige.(næsten alle)
En for at betale for universitet og bøger
en for at redde sin mor(Meget smukt)
en ville give penge til hjemløse(hun er fra brasilien)
En for at få en billet til Justin Bieber koncert(OMG!!!)

Der er sikkert flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

LilyMarleen

Åhhhh hold dog op.. Find på noget andet at forarge jer over, det giver bare et billede af at i render og keder jer og intet liv har, når i går op i sådanne bagateller..

Hop ud i solen med jer, lev jeres liv, og lad hende leve sit.

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

LilyMarleen skriver:

Åhhhh hold dog op.. Find på noget andet at forarge jer over, det giver bare et billede af at i render og keder jer og intet liv har, når i går op i sådanne bagateller..

vi må da mene og blive forarget(som ts fandt ud af nok var det forkerte ordvalg) hvad vi vil. ja, jeg synes det er noget mærkeligt at be andre folk om penge til at lave større patter, men jeg har da stadigvæk et liv.
Man må godt snakke om små ting, alt man snakker om, skal ikke kun være store ting.

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

LilyMarleen skriver:

Det lyder da til at du bliver forarget over os? Skulle du ikke lige tage at bruge din tid på at hoppe ud i solen og lade os andre blive forargede over det vi har lyst til at blive forargede over?

Anmeld

6. juni 2013

LilyMarleen

Muhmi skriver:

Det lyder da til at du bliver forarget over os? Skulle du ikke lige tage at bruge din tid på at hoppe ud i solen og lade os andre blive forargede over det vi har lyst til at blive forargede over?

Jo jeg tror også at jeg fordufter igen.

Jeg bliver i øvrigt ikke forarget over jer. Jeg syntes kun at det er synd og skam at i bruger tid på at forarge jer over hende.

God dag

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Muhmi skriver:

nemlig. vi skal nok selv bestemme hvad vi synes.
vi har da lov til at synes at det er mærkeligt.

Anmeld

6. juni 2013

jydeinden

LilyMarleen skriver:

Jeg bliver i øvrigt ikke forarget over jer. Jeg syntes kun at det er synd og skam at i bruger tid på at forarge jer over hende.

God dag

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

LilyMarleen skriver:

God dag

vi snakker om det, er det ikke det man gør på et debatforum? Man snakker om store som små ting.

Anmeld

6. juni 2013

jydeinden

CarinaSB skriver:

Måske det bare er mig .. Men har fundet en blog hvor en 18 årig pige søger støtte til at få lavet hendes bryster større .. Hun har skrevet konto nr på bloggen så man kan sætte penge ind på en konto .. Er det bare mig der er sippet fordi at jeg aldrig nogen sinde kunne finde på at "tigge" på den måde ..

Kunne du??

et er at jeg ikke fatter hvorfor en 18 årig vil have nye bryster, dem hun har er ikke en gang fuldt ud færdige med at vokse.. noget andet er at jeg ikke forstår at nogen har mentalitet til at tigge efter penge for at få det lavet. hvis det betyder så meget må man da tjene sine egne penge.

Anmeld

6. juni 2013

LilyMarleen

jydeinden skriver:

Du behøver ikke sende de der rulle øjne.

Jeg kunne fornemme at "I" skulle til at begynde at kaste med mudder efter mig, fordi at jeg havde den holdning, også er det altså bare meget lettere at trække stikket. For det gider jeg slet ikke være med til..

Og selvfølgelig må i da gøre hvad det passer jer, det skal jeg da ikke stå til dommer for. Syntes bare det er synd og skam at bruge energi på.

Det er MIN mening..

Glad dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.