Er en smule forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

CarinaSB

Muhmi skriver:

Ej men jeg kan sgu næsten ikke andet end at ryste på hovedet i forargelse over hvordan 10 år kan gøre så meget forskel på hvordan en generation er.... Nu vil jeg jo selvfølgelig ikke skære alle over én kam... MEN jeg kan bare slet ikke forstå den mentallitet som de 18 årige har...

Jeg synes bestemt ikke det var sådan her, for bare ti år tilbage hvor jeg var 18..

Jeg sad og snakkede med manden om det og han sagde præics det samme som dig .. :) og han er 30.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Ej men jeg kan sgu næsten ikke andet end at ryste på hovedet over hvordan 10 år kan gøre så meget forskel på hvordan en generation er.... Nu vil jeg jo selvfølgelig ikke skære alle over én kam... MEN jeg kan bare slet ikke forstå den mentallitet som de 18 årige har...

Jeg synes bestemt ikke det var sådan her, for bare ti år tilbage hvor jeg var 18..

Jeg tænker det samme, de der 18'årig er tit fudstændig åndsvage 

Hilsen Sigrid, 19 år og 19 dage

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Jeg sad og snakkede med manden om det og han sagde præics det samme som dig .. og han er 30.. 

Altså man kan jo også bare se på sådan noget som, ja lad os sige Big Brother for 10 år siden vs. Paridise Hotel i dag...

Det er jo forargelse de lever på nu, det går næsten ud på at virke så dum som overhovedet muligt, men at man egentlig overhovedet ikke er dum... Synes bare alting virker så falskt nu her...

Hvor at man i Big Brother, vandt på at være den fedeste person af dem der var derinde (Jill)

Meget ændrer sig på 10 år, det må jeg desværre indrømme... Jeg synes ikke at det ændrer sig til det bedre...

I hvilket samfund kan man klare sig ved at spidse sine læber, have falskt hår, falske negle, falske bryster, falsk hudfarve? Jeg HÅBER ikke at det er mit samfund for det synes jeg virkelig er en forfærdelig udvikling...

Ja det er ikke det hele der kommer an på udseendet.. Men som sagt er det ikke kun jeg mener... Det er hele den her mentalitet, med at hvis jeg udstiller mig nok, eller skriver den mest sørgelige historie, så får jeg det bare som jeg vil have det.....

Det kørte vist lidt af sporet, sorry hehe

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Jeg tænker det samme, de der 18'årig er tit fudstændig åndsvage 

Hilsen Sigrid, 19 år og 19 dage

Som sagt ville jeg ikke skære alle over en kam... Rolig nu

Anmeld

6. juni 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Jeg tror hun giver dig ret søde Muhmi

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg tror hun giver dig ret søde Muhmi

Tvivler Men er skam hverken sur eller noget

Anmeld

6. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Det var ikke ironisk - jeg er enig! Stort set alle jeg kender på min alder har jeg lyst til at skyde 

Anmeld

6. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Tvivler Men er skam hverken sur eller noget

Jeg ER virkelig ikke ironisk, du skulle høre hvordan jeg snakker om min klasse 

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Det var ikke ironisk - jeg er enig! Stort set alle jeg kender på min alder har jeg lyst til at skyde 

Haha.. Okay, det var bare fordi du skrev 19 og 19 dage at jeg tænkte du var så tæt på 18 at du troede jeg mente alle på den alder

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Jeg ER virkelig ikke ironisk, du skulle høre hvordan jeg snakker om min klasse 

Haha... Svært at opfange ironi på skrift men nogle gange også svært at slå ironien fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.