Er en smule forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.389 visninger
68 svar
70 synes godt om
6. juni 2013

CarinaSB

Måske det bare er mig .. Men har fundet en blog hvor en 18 årig pige søger støtte til at få lavet hendes bryster større .. Hun har skrevet konto nr på bloggen så man kan sætte penge ind på en konto .. Er det bare mig der er sippet fordi at jeg aldrig nogen sinde kunne finde på at "tigge" på den måde ..

Kunne du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

B&J

Jeg syntes det er skrækkeligt man kan finde på det især i en alder af 18år self kan man være ked af sine små bryster hvis det er men syntes man skal vente til man har fået børn det er jo så min mening...

Anmeld

6. juni 2013

CarinaSB

B&J skriver:

Jeg syntes det er skrækkeligt man kan finde på det især i en alder af 18år self kan man være ked af sine små bryster hvis det er men syntes man skal vente til man har fået børn det er jo så min mening...

Lige min tanke .. :)

Anmeld

6. juni 2013

anynom

Jeg kunne ikke selv finde på det, men lader mig overhovedet ikke forarge af det Det må hun vel selv om?

Anmeld

6. juni 2013

CarinaSB

JulieWH skriver:

Jeg kunne ikke selv finde på det, men lader mig overhovedet ikke forarge af det Det må hun vel selv om?

Det er nok bare mig der syntes at det virker underligt :)

Anmeld

6. juni 2013

Nessie

I grunden er hun jo smart nok, hvis nogle er dumme nok til at sætte penge ind, så er det jo deres problem.

Forarget? Nej, men kunne aldrig drømme om at gøre sådan noget selv.

Anmeld

6. juni 2013

Laulund87

Hvor er det frækt af tigge om penge til det, det må hun sgu da selv betale!

Anmeld

6. juni 2013

CarinaSB

Nessie skriver:

I grunden er hun jo smart nok, hvis nogle er dumme nok til at sætte penge ind, så er det jo deres problem.

Forarget? Nej, men kunne aldrig drømme om at gøre sådan noget selv.

Jamen du har helt ret .. forarget er nok et stærkt ord og bruge .. men kunne ikke lige komme på et bedre :)

Anmeld

6. juni 2013

CarinaSB

Laulund87 skriver:

Hvor er det frækt af tigge om penge til det, det må hun sgu da selv betale!

Nemlig .. :)

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Ej men jeg kan sgu næsten ikke andet end at ryste på hovedet over hvordan 10 år kan gøre så meget forskel på hvordan en generation er.... Nu vil jeg jo selvfølgelig ikke skære alle over én kam... MEN jeg kan bare slet ikke forstå den mentallitet som de 18 årige har...

Jeg synes bestemt ikke det var sådan her, for bare ti år tilbage hvor jeg var 18..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.