bøllen skriver:
Tak det vil jeg gøre :-) så kan jeg nemmere finde dig , har tendens til at glemme folks navne
uff det lyder dyrt
og lige noget for ungerne .. Der ryger nok lidt lommepenge der .. Godt der er god til til at spare .
ja det er jo oplagt at tage på besøg når muligheden er der - og det lyder til at være et lækkert sted at bo :-) slet ikke misundelig , tænk og bo et sted hvor der er så skønt og med varme .. Åh suk
ja vi skulle gerne komme til Miami .. Men vi kører i autocamper så ingen hotel til os . Men tak for budet .
ellers modtager jeg gerne alle de ting , du mener er værd at få . Og oplevelser , steder M.m
vi har som sagt 3 uger i Florida på rundfart
VI har også tit snakket om hvor lækkert de kunne være at bo derovre.. altid sol og varme.. Ihh kunne jeg godt

Men lige nu må det blive til at vi kan komme på besøg lige så tit vi lyster.. Bare røv at de flybilletter skal koste så meget...

Der kan hurtig ryge en masse penge i de outlets

Det er stort set de eneste steder vi shopper, da man bare kan få nogle lækre ting til det halve af hvad det koster herhjemme..
I år tror jeg vi skal have et sæt skisæt, så vi rigtig kan komme ud og tumle med børnene til vinter..

og så går vi altid amok i træningstøj

Nikesko koster ingen ting, så vi har altid 3-4 par med hjem

Fedt at i skal ligge og kører rundt i sådan en... Bliver da total lækkert... og rart i så altid har jeres ting ved hånden.. For det eneste negative der er ved USA + Ferie er at der er så skide langt imellem tingene, så man kommer hurtig til at bruge en masse tid i bilen... Men sådan er det jo...
Maimi Zoo er også et besøg værd.. Det er en kæmpe zoologisk have.. og jeg mener virkeilg stor...
Hov og så slår det mig lige.. At hvis i skal i Disny land og Seaworld, kan man tit købe sådan nogle pakker til de forskellige parker, hvor der er lidt at spare..
Min mand har været i space centret ( kan ikke lige huske navet) Det skulle også være meget spændene, hvis man synes lidt om rummet...
Nu ved jeg ikke lige hvor gammel dine børn er? Men Universiel studios er også en rigtig sjov park for de lidt størrer... Det er en park hvor alle filmene som man kender er reprænsenteret .... Også rigtig sjov...
Ja 2 mdr er lige om lidt, og alligevel er der så længe til... GLÆDER Mig godt nok også... Bliver SÅ skønt at komme lidt væk og over i varmen... Og så elsker jeg bare wallmart

Kan gå rundt derinde i flere timer og bare kigge på dere kilometerlange gange..