Lommepenge USA - hvor meget skal man regne med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

I kan svømme delfiner her: http://dolphincove.com

Primium outlet er der nogle stykker af, vi har brugt den der ligger på
951 International Dr
Orlando
(407) 352-9600

Men i kan evt google primium oultet florida, så kommer der 2 andre op, så kan i evt tage den der ligger tættes på der hvor i skal være Og HUSK den store pengepung ;D

Airboats hedder Midway airboat rides og ligger på
28501 E Colonial Dr
Christmas, FL
(407) 568-6790

De har også en hjemme side som er
http://www.airboatridesatmidway.com

Kan virkelig kun anbefale dette sted.. Det er ude i naturen og de kender de alligatorer der holder til i området, og nogle af dem har nogle gode historier... VI er altid den vej forbi når vi er derovre.. Virkelig godt

VI tager derover i 10 dage i starten af september. Min mands barndomsven er gift og bor derovre, så ham er vi gerne ovre at besøge når vi har mulighed for det I år blive første gang med små børn, så det er vi lidt spændte på

Men har i nogle spørgsmål er i velkommen til at spørge og hvis jeg ikke selv kan svare på dem, kan jeg altid høre vores kammerat Det er et fantastisk land

Hov husk forresten at hvis i skal køre bil derovre, er det vigtig at jeres kørekort er up to date med jeres navne og efternavne.. Det er de meget strikse med.. Min Mand skal selv ud og have et nyt kørerkort inden vi skal afsted, da vi er blevet gift...

Ej hvor godt Takker mange gange. Skønt med steder som er anbefalet.

Hvad er det primium outlet ? Udover billigt , er det tøj - hvilket

Bor han i Florida ? Det bliver spændende når I skal der over. Og have børnene med. Lyder til I har været der flere gange  Ja vil tro man bliver betaget af landet. Vi glæder os, også rigtig meget. Lige nu syntes jeg der er ALT for lang tid til 

Tak det kan være vi benytter os af , er det ok jeg ansøger dig som ven ? Så jeg har dig i gemmerne

Vi skal køre bil, vi skal køre rundt 3 uger i autocamper i Florida  Så det er helt sikkert en god ting at vide. Ved han skal have lavet international kørekort ( mener jeg det var det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

FamilenStorm

bøllen skriver:

Ej hvor godt Takker mange gange. Skønt med steder som er anbefalet.

Hvad er det primium outlet ? Udover billigt , er det tøj - hvilket

Bor han i Florida ? Det bliver spændende når I skal der over. Og have børnene med. Lyder til I har været der flere gange  Ja vil tro man bliver betaget af landet. Vi glæder os, også rigtig meget. Lige nu syntes jeg der er ALT for lang tid til 

Tak det kan være vi benytter os af , er det ok jeg ansøger dig som ven ? Så jeg har dig i gemmerne

Vi skal køre bil, vi skal køre rundt 3 uger i autocamper i Florida  Så det er helt sikkert en god ting at vide. Ved han skal have lavet international kørekort ( mener jeg det var det )

Det må du meget gerne ?

Primium outlet er tøj, smykker, tasker. Parfumer osv på.. Der er alt fra North face, Calvin Clein, Hugo Boss, Guess, Nike, Addidas, Lacoste osv.. Kan ikke huske dem alle.. Men hver mærke har deres egen butik.. Vi går altid shop amok derovre.. Der er i hvertfald penge at spare :-)

Vi har været der ovre et par gange efterhånden, er skønt med en bosat ven derovre.. De bor i Orlondo :-) De har købt et hus der er stort
, så der er plads til man kan komme på besøg og bo hos dem.. Det gør det lidt billigere da det så kun er fly, mad og lommepenge man skal tænke på..

Kører i til Miami? Så kan jeg nemlig anbefale noget billig overnatning på Clay hotel mener jeg det hedder.. Det ligger godt i forhold til Miami Beach og shopping :-)

Synes også der er længe bare til september.. Men der er virkelig også noget at glæde sig til.. :-)

Anmeld

2. juli 2013

FamilenStorm

Hov der kom et ? I stedet for smeylie

Anmeld

2. juli 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

Det må du meget gerne ?

Primium outlet er tøj, smykker, tasker. Parfumer osv på.. Der er alt fra North face, Calvin Clein, Hugo Boss, Guess, Nike, Addidas, Lacoste osv.. Kan ikke huske dem alle.. Men hver mærke har deres egen butik.. Vi går altid shop amok derovre.. Der er i hvertfald penge at spare :-)

Vi har været der ovre et par gange efterhånden, er skønt med en bosat ven derovre.. De bor i Orlondo :-) De har købt et hus der er stort
, så der er plads til man kan komme på besøg og bo hos dem.. Det gør det lidt billigere da det så kun er fly, mad og lommepenge man skal tænke på..

Kører i til Miami? Så kan jeg nemlig anbefale noget billig overnatning på Clay hotel mener jeg det hedder.. Det ligger godt i forhold til Miami Beach og shopping :-)

Synes også der er længe bare til september.. Men der er virkelig også noget at glæde sig til.. :-)

Tak det vil jeg gøre :-) så kan jeg nemmere finde dig , har tendens til at glemme folks navne

uff det lyder dyrt og lige noget for ungerne .. Der ryger nok lidt lommepenge der .. Godt der er god til til at spare .

ja det er jo oplagt at tage på besøg når muligheden er der - og det lyder til at være et lækkert sted at bo :-) slet ikke misundelig , tænk og bo et sted hvor der er så skønt og med varme .. Åh suk 

ja vi skulle gerne komme til Miami .. Men vi kører i autocamper så ingen hotel til os . Men tak for budet .

ellers modtager jeg gerne alle de ting , du mener er værd at få . Og oplevelser , steder M.m

vi har som sagt 3 uger i Florida på rundfart 

Anmeld

2. juli 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

Det må du meget gerne ?

Syntes septemper er lige rundt hjørnet . Tænk vi allerede er i juli . Men sådan er det vel når man ser frem til noget så virker det længere væk

Anmeld

3. juli 2013

FamilenStorm

bøllen skriver:

Tak det vil jeg gøre :-) så kan jeg nemmere finde dig , har tendens til at glemme folks navne

uff det lyder dyrt og lige noget for ungerne .. Der ryger nok lidt lommepenge der .. Godt der er god til til at spare .

ja det er jo oplagt at tage på besøg når muligheden er der - og det lyder til at være et lækkert sted at bo :-) slet ikke misundelig , tænk og bo et sted hvor der er så skønt og med varme .. Åh suk 

ja vi skulle gerne komme til Miami .. Men vi kører i autocamper så ingen hotel til os . Men tak for budet .

ellers modtager jeg gerne alle de ting , du mener er værd at få . Og oplevelser , steder M.m

vi har som sagt 3 uger i Florida på rundfart 

VI har også tit snakket om hvor lækkert de kunne være at bo derovre.. altid sol og varme.. Ihh kunne jeg godt

Men lige nu må det blive til at vi kan komme på besøg lige så tit vi lyster.. Bare røv at de flybilletter skal koste så meget...

Der kan hurtig ryge en masse penge i de outlets Det er stort set de eneste steder vi shopper, da man bare kan få nogle lækre ting til det halve af hvad det koster herhjemme..

I år tror jeg vi skal have et sæt skisæt, så vi rigtig kan komme ud og tumle med børnene til vinter.. og så går vi altid amok i træningstøj Nikesko koster ingen ting, så vi har altid 3-4 par med hjem

Fedt at i skal ligge og kører rundt i sådan en... Bliver da total lækkert... og rart i så altid har jeres ting ved hånden.. For det eneste negative der er ved USA + Ferie er at der er så skide langt imellem tingene, så man kommer hurtig til at bruge en masse tid i bilen... Men sådan er det jo...

Maimi Zoo er også et besøg værd.. Det er en kæmpe zoologisk have.. og jeg mener virkeilg stor...

Hov og så slår det mig lige.. At hvis i skal i Disny land og Seaworld, kan man tit købe sådan nogle pakker til de forskellige parker, hvor der er lidt at spare..

Min mand har været i space centret ( kan ikke lige huske navet) Det skulle også være meget spændene, hvis man synes lidt om rummet...

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel dine børn er? Men Universiel studios er også en rigtig sjov park for de lidt størrer... Det er en park hvor alle filmene som man kender er reprænsenteret .... Også rigtig sjov...

Ja 2 mdr er lige om lidt, og alligevel er der så længe til... GLÆDER Mig godt nok også... Bliver SÅ skønt at komme lidt væk og over i varmen... Og så elsker jeg bare wallmart Kan gå rundt derinde i flere timer og bare kigge på dere kilometerlange gange..

Anmeld

3. juli 2013

Miss-86

Vi tager til USA på fredag og skal være der i 14. dage, jeg har 10.000 kr med og min kæreste det samme..

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Miss-86 skriver:

Vi tager til USA på fredag og skal være der i 14. dage, jeg har 10.000 kr med og min kæreste det samme..

Ej det lyder lækkert , hvor skal I hen ??

og dejligt I fik bestilt de billetter 

Vi satser som min på 50000 og kan vi spare mere sammen er det fint

Anmeld

3. juli 2013

Dianabk

bøllen skriver:

Har ikke den store erfarring med udlandsrejser , så prøver lige herinde.

vi er ved at planlægge tur til USA , 1 uge i new York og 3 uger i Florida ( rundrejse ) vi er 2 voksne og 3 børn

hvor meget skal ca regne med pr dag ? Lommepengene skal dække , mad , indgang i parker , shopping mm

Min kæreste og jeg skal afsted i små 4 uger til september hvor vi har 3 uger hvor vi køre rundt på vest kysten og til sidst 5 dage i new York. Vi bruger pr pers. ca 30.000+ og det er med alt inkl.

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

VI har også tit snakket om hvor lækkert de kunne være at bo derovre.. altid sol og varme.. Ihh kunne jeg godt

Men lige nu må det blive til at vi kan komme på besøg lige så tit vi lyster.. Bare røv at de flybilletter skal koste så meget...

Der kan hurtig ryge en masse penge i de outlets Det er stort set de eneste steder vi shopper, da man bare kan få nogle lækre ting til det halve af hvad det koster herhjemme..

I år tror jeg vi skal have et sæt skisæt, så vi rigtig kan komme ud og tumle med børnene til vinter.. og så går vi altid amok i træningstøj Nikesko koster ingen ting, så vi har altid 3-4 par med hjem

Fedt at i skal ligge og kører rundt i sådan en... Bliver da total lækkert... og rart i så altid har jeres ting ved hånden.. For det eneste negative der er ved USA + Ferie er at der er så skide langt imellem tingene, så man kommer hurtig til at bruge en masse tid i bilen... Men sådan er det jo...

Maimi Zoo er også et besøg værd.. Det er en kæmpe zoologisk have.. og jeg mener virkeilg stor...

Hov og så slår det mig lige.. At hvis i skal i Disny land og Seaworld, kan man tit købe sådan nogle pakker til de forskellige parker, hvor der er lidt at spare..

Min mand har været i space centret ( kan ikke lige huske navet) Det skulle også være meget spændene, hvis man synes lidt om rummet...

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel dine børn er? Men Universiel studios er også en rigtig sjov park for de lidt størrer... Det er en park hvor alle filmene som man kender er reprænsenteret .... Også rigtig sjov...

Ja 2 mdr er lige om lidt, og alligevel er der så længe til... GLÆDER Mig godt nok også... Bliver SÅ skønt at komme lidt væk og over i varmen... Og så elsker jeg bare wallmart Kan gå rundt derinde i flere timer og bare kigge på dere kilometerlange gange..

Når nu man ikke kan få det bedste, må man nøjest med det næst bedste . Og det er da heller ikke så skidt endnu  der er selvfølgelig lige det med billetterne .. Hvor meget koster fly billetter alene ?? ( bare nysgerrig )

lyder som der ryger et par Nike sko eller 10 med hjem her  Med 3 unger og mor der skal have styret lysterne ryger der nok en DEL penge der .

ja det er den mest optimale løsning for os. Vi har 2 sensitive drenge, samt jeg døjer med kroniske smerter. Så den løsning er det bedste for os, med en fast base. Så der ikke bliver så mange skift. Ja der går en del tid i bilen, men vi har GOD tid så håber det bliver nogenlunde. Også en vigtig faktor for vores familie så alle kan følge med. Og så håber jeg afstanden i Florida er overkommelig i forhold til andre steder i USA  Men ved det jo ikke.

TJEK  - Miami zoo  Er på listen ( takker )

vi skal i begge dele , har nok hørt om de pakker. Ved du hvor de købes ? Nogen siger man skal købe hjemme fra andre siger man skal vente for der er penge at spare derover .

kennedy space center ?? Det har min mand på sin liste . Det ser spændende ud og med 3 drenge ( + far ) går turen nok også dertil ..

jamen de er nu 11,11 og 3. Den lille når at bliver knap 4,5 inden vi skal afsted. Og de store knap 12. Det kender jeg ikke lige ..  Ligger det ved Disney land ??

ja for Søren inden du får set jer om sidder I i flyveren. Ikke tosset. Det bliver spændende ikke mindst nu i skal have børnene med. Har nok hørt om wallmart , vi efterspurgte autostol til den lille god rejseselskabet hun sagde vi skulle tage derhen fordi de har ALT . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.