bøllen skriver:
ej hvor godt , lyder som en GOD ferie. Helt som det skal være - Afslappende. Og på børnenes primisser
Ja det kunne jeg forestille mig var et hit. Det var første gang med børn ik ? Hvordan klarede de turen ?
Kan lige se din datter for mig
Det er jo så stort at opleve
Er så spændt på Disney, vi har været 2 gange i Paris. Hvor mange dage var I der ? Og hvilken parker ? ( vi kan ikke rigtig beslutte os , hvor mange dage & hvilken parker )
Jamen vi er godt på vej. Jeg laver en slags scrap bog hvor jeg samler tingene i. Så ungerne kan kikke i den og vi kan snakke om hvad vi skal se. Har 2 sensitive børn så tror det er godt for dem.
Jeg/ vi har fundet hvad vi skal se i New york, turen til Florida er planlagt med stop i washington. Der er lavet planer for resten af turen derned med overnatningsmulighder. Har lavet et kort over turen rundt Florida men er i tvivl hvor meget vi kan nå. Så er strandet lidt der
Den var helt perfekt
Jo det var første gang vi rejste med børn og de klarede det bare SÅ flot.. Det skal de nu have stor ros for... Vi havde dog også fået nogle gode pladser i flyet, så tror også at det hjalp at mor og far ikke var sp presset pladsmæssigt
Det var SÅ stort for hende.. Det var alle pengene værd at se..
Vi var i Magic Kindom, det er den hvor Prinsesse slottet er fra tegnefilmene... Ved ikke om det er det samme for alle parkerne.. Men i Magic kindom, er der den store parade med alle figurene og man kan møde dem rundt omkring paken...
Vi var der kun 1 dag og vil næsten sige at hvis i har sentensive børn med vil jeg næsten anbefale det.. De har åben i mange timer, så der skulle være rig mulighed for at komme rundt.. Vil sige at man er godt mættet af mennesker og varmen når man har været der 1 dag.. For der er rigtig mange mennesker..
Med hensynt til forlystelserne, kan man trække 2 fastpass af gangen på sin indgangsbillet. Et fastpass er hvor man kan "springe" køen over i et bestemt tidspunkt.. Så vil anbefale at I trækker sådan et til de forlystelser som i virkelig gene vil prøve..
Men det er en fantastisk park og der er noget for alle.. Og bare at det at se hvor meget amerikanerne går op i det, er næsten en oplevelse i sig selv

I kan på nettet, mener jeg, købe en "pakke" med indgang til fx Disney World og Seaworld. Der kan nogle gange godt være nogle penge at spare. Eller hvis i vil besøge flere parker over flere dage.. Mener man kan købe sådan en "park hopper" billet.
Det lyder da dejligt at planlægningen er godt i gang.. Synes bestemt i skulle slå et smut forbi byen Christmas og tage på en airboat tur og se nogle alligatorer.. Man kan næsten ikke tage til Florida uden at få en en alligator

Vi kørte forresten forbi et alligator land, hvor der var svævebaner og ander forlystelser.. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men det kan min mand helt sikkert hvis det kunne være noget? så kan lige høre ham ad..