FamilenStorm skriver:
Vil sige det sådan.. Man kan ikke have for mange penge med.. Vi har selv præsterer at bruge 30.000 på 10 dage, bare to voksne :-)
Hvis i kommer forbi Orlando vil jeg anbefale jer at finde primium outlet, det er billigt mærkevare..
Ved ikke om i tænker i vil ud at se alligator? Kan anbefale et lille sted i byen Christmas, hvor de sejler med airboat ud i den rigtige natur og ser dem, er meeeget bedre end alligatorparkerne, men skriv hvis det er noget, så kan jeg finde den præcise adresse..
Hvis i kommer ned af ved key largo kan jeg anbefale et sted der hedder Dolphin cove, hvor man kan svømme med delfiner.. Det gode er at det ikke er et bassin de er i, men i det rigtige hav..
Hvornår skal i afsted?
Heller for mange end for lidt
For man kan vel aldrig få nok, vil bare ikke stå og mangle.
de 3 uger i Florida er ikke planlagt endnu, men mener gemalen har snakket om Orlando . Så det må vi notere ned. Og alligator tur, så det vil vi meget meget gerne 
Åhhh delfiner det er min ALLERSTØRSTE drøm så det takker jeg også ja til 
Planer var vi skulle afsted til efteråret men som vi har forstået er der orkan sæson fra august - oktober. Og det vil vi ikke opleve . Så turen bliver i april næste år. Så er der god tid til at planlægge. Vi har selvfølgelig lidt ideer om hvad vi vil, men modtageforslagforslag
Anmeld